Ihan fiiatin näkönen

No tuohan on fiat! se vaan on sen verran uus, että nimenä on New Holland!valtra6250 kirjoitti:Ihan fiiatin näkönen![]()
Taitaa olla valtra6250 aika amatööri traktoreiden suhteen!!Muskeli_ kirjoitti:No tuohan on fiat! se vaan on sen verran uus, että nimenä on New Holland!valtra6250 kirjoitti:Ihan fiiatin näkönen![]()
Meilläki pistetään tommoset sirkkelinterät ku aletaan ruiskuttamaancase142 kirjoitti:kävin vähän tänään aurailemas 100c: http://aijaa.com/v.php?i=5497211.jpg
laitappa kuvaa ku meilläkin on 755 jossa on ovien kyljessä semmonen maalausJake_ kirjoitti:meillä on 805, 755 ja 702S ja voimaa on tarpeeksi
meilläpä on 655RainBow kirjoitti:laitappa kuvaa ku meilläkin on 755 jossa on ovien kyljessä semmonen maalausJake_ kirjoitti:meillä on 805, 755 ja 702S ja voimaa on tarpeeksi
No en mä nyt niin halvaks sano. Halvin minkä löysin oli kuitenkin 15 000€ ja 30vuotta vanha. Ei kait me tuosta omastakaan maksettu lähellekkään tuota 15 tonniaNuo TW voortit on muuten nykyään aikas halpoja
Onko ihan uus? Mihin vaihoitte?
No suomessa niiden hinnat pyörii siinä 10 000€ - 15 000€ mutta jos ei rahat riitä niin kyllähän niitä ulkomailta saa, tälläkin hetkellä tanskassa TW-15 5238€, verollinen hinta 6547€. Ja ei tuo 15 000€ nyt niin paljoa oleTheJussi kirjoitti:No en mä nyt niin halvaks sano. Halvin minkä löysin oli kuitenkin 15 000€ ja 30vuotta vanha. Ei kait me tuosta omastakaan maksettu lähellekkään tuota 15 tonniaNuo TW voortit on muuten nykyään aikas halpoja.
Niin joo puhuitkin yleisesti TW-malleista, my bad! Ajattelin että tarkotit tuommosia TW-30:siä.S.Tiensuu kirjoitti:No suomessa niiden hinnat pyörii siinä 10 000€ - 15 000€ mutta jos ei rahat riitä niin kyllähän niitä ulkomailta saa, tälläkin hetkellä tanskassa TW-15 5238€, verollinen hinta 6547€. Ja ei tuo 15 000€ nyt niin paljoa oleTheJussi kirjoitti:No en mä nyt niin halvaks sano. Halvin minkä löysin oli kuitenkin 15 000€ ja 30vuotta vanha. Ei kait me tuosta omastakaan maksettu lähellekkään tuota 15 tonniaNuo TW voortit on muuten nykyään aikas halpoja.
Niin teilläkö on kaikki pellot heinällä? Toi on niin pirun siisti!MB_Trac kirjoitti:Vuosimallia 2006, juuri noin viikko sitten kylläkin ostettu.. Puimuri meni vaihdossa.
JepsTheJussi kirjoitti:Niin joo puhuitkin yleisesti TW-malleista, my bad! Ajattelin että tarkotit tuommosia TW-30:siä.