http://www.google.com/imgres?q=Massey+F ... x=78&ty=64
Niin... Mitä muuta hyvää tossa on, ku koko?Ässä kirjoitti:Tollane Ameriikan STS.
Herättäähän tua naapurikateutta.Valtra_S352 kirjoitti:Niin... Mitä muuta hyvää tossa on, ku koko?Ässä kirjoitti:Tollane Ameriikan STS.
Suattaapi jäärähä teidä Jonnikka kakkoseks ku tuolla sipelemään lähtee.fordmies4610 kirjoitti:Herättää myötähäpeää.
Ja vitut.Aecel kirjoitti:Suattaapi jäärähä teidä Jonnikka kakkoseks ku tuolla sipelemään lähtee.fordmies4610 kirjoitti:Herättää myötähäpeää.
Sullo kyllä justiiha samalaiset periaateet ku mulla ja jos vituttaa nii sillo vituttaa kaikki.Aecel kirjoitti:Herättäähän tua naapurikateutta.Valtra_S352 kirjoitti:Niin... Mitä muuta hyvää tossa on, ku koko?Ässä kirjoitti:Tollane Ameriikan STS.
Puimuri katotaan kestävyyden ja ominaisuuksien mukaan.Osmo_ kirjoitti:Ihan näin BTW:nä että katotaanko se puimurin PARHAUS ulkonäöstä vai ominaisuuksista? Kumpi on parempi: Sampo 2055 vai Claas 58S? Itse valitsisin brändin mukaan Claasin, mutta ominaisuuksien puolesta Sampon.
Älä puhu paskaa..john deere 6920 kirjoitti:Ennen olin sitä mieltä et se on paras mikä kotona on. Nykyään oon sitä mieltä et kaikki on yhtä hyviä. Paitsi noi Venäjän vehkeet on ny vähän jälkeen jäänneitä.
Mikä sua naurataa?Luuseri124 kirjoitti:Sampo Rosenlew 500 on paras.Kestnyt meidän tilalla 82 luvulta asti ja kestää vieläkin.
Olisi kai pitänyt pistääAndy kirjoitti:Mikä sua naurataa?Luuseri124 kirjoitti:Sampo Rosenlew 500 on paras.Kestnyt meidän tilalla 82 luvulta asti ja kestää vieläkin.
Vuodesta -72 kestäny sampo 310 nyt on jo otettu uuempi tilalle -73 360 sampo!Luuseri124 kirjoitti:Sampo Rosenlew 500 on paras.Kestnyt meidän tilalla 82 luvulta asti ja kestää vieläkin.
Kyllä!valamettipekka kirjoitti:Vuodesta -72 kestäny sampo 310 nyt on jo otettu uuempi tilalle -73 360 sampo!Luuseri124 kirjoitti:Sampo Rosenlew 500 on paras.Kestnyt meidän tilalla 82 luvulta asti ja kestää vieläkin.
Että kyllä sampo kestää!!
Uupelot ei saa kuvia näkyviin.Andy kirjoitti:Kuva ei näy.tratorimies kirjoitti:Tällänen on paras.![]()