k
Re: Man puutavara auto koppi nosturilla.
ei pysty lataa
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
-
- Kielet: Suomi Englanti Ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Massikkapoika
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Joo sori ku en osaa pistää linkii osaisko joku auttaa?
Musta savu on voiman merkki.

- Advance173
- Moderaattori
- Kielet: Suomi ja englanti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Ensin lataat haluamasi tiedoston johonkin tiedostonlatauspalveluun (file upload jne. Mitä näitä nyt onkaan) -> Sitten kun tiedosto on ladattu sivustolle, sivuston pitäisi antaa sulle linkki kyseiseen tiedostoon -> lopuksi kopioit latauslinkin ja liität noiden "Downlink" tagien väliin.

|AMD Ryzen 5 7600 3.8GHz | Asus Geforce RTX 3060 Dual OC 12GB |
|32GB 6000MHz DDR5 | Western Digital SNX850 1TB | MSI B650 Tomahawk Wifi | Seasonic 750W | Windows 10 Pro |
Tuo ohjehan pätee sitten niihin itse tehtyihin / muokattuihin modeihin. Toisten tekemiä modejahan ei aleta uudelleen uppailemaan mihinkään.
Ja toisekseen monessa modissa on nykyään ettei jaeta linkkejä muualla kuin mihin tekijä on laittanut, mutta näistä on maininta yleensä näkyvillä.
Ja toisekseen monessa modissa on nykyään ettei jaeta linkkejä muualla kuin mihin tekijä on laittanut, mutta näistä on maininta yleensä näkyvillä.
Ryzen1700 3.9GhZ |2*8GB G.skill Tridenzt 3066 MHz | Asus ROG Strix B350-F Gaming |2* Samsung 850 evo 250GB | WD Blue 1TB | Seasonic Focus+ 750 gold | Asus ROG Strix RX Vega 56 8Gb