Moi! Ajattelin tehdä nyt jonkunlaisen oppaan noista triggereitten laittamisesta.
Asiaa helpottaakseni uppasin nuo tärkeimmät triggerit.
Eli kun olet saanut nuo ladattua niin purat ja heität sen mappisi kansioihin missä on myös
defaultitems.xml
Sitten avataan se kansio ja etsitään
sellingStationGeneric ja avataan myös se.
Sieltä sitten saa mielensä mukaan avata minkä tahansa xml teidoston, mutta itse avaan nyt tässä tapauksessa
sellingStationPort01.xml
Tuossa on nyt auki
sellingStationPort01.xml. Olen ympäröinyt tuon yhden kohdan siksi, että kun tuo lukee xml tiedostossa niin siihen myynti paikkaan voit lisätä Maidon,Villan,Paalin,Rehun jne. myynnit.
Ja myytävän tavaran lisääminen tapahtuu näin.
Ja tuossa on esimerkiksi oljelle se myynti scripti.
Sitten kun olet selvinnyt tänne asti voit avata Ge:n ja importata mappiisi myyntipaikkan ja asetella sen paikalleensa jonka jälkeen otat koordinaatit talteen.
Ja kun nyt olet saanut koordinaatit otettua ylös triggerille avaat
defaultItems.xml Johon korjataan mapin kansion nimi
filename kohtaan joka on minulla nyt
"Mappi" jolloin laitan sen näin
filename="$moddir$Mappi/placeables.... Ja kun tuo on tehty niin laitetaan Ge:stä otetut koordinaatit oikeassa järjestyksessä eli
Translate X Translate Y Translate Z ja Samassa järjestyksessä
Rotate osio
Ja tuossa alla vielä tuo xml polku jonka tarvitsee sinne defautitems.xml:lään
Tuon kaiken jälkeen sinulla pitäisi olla toimiva myynti triggeri mapissa. 
Mutta jos nyt jostain syystä se ei kuitenkaan onnistu niin suosittelen kokeilemaan vielä toistamiseen kaikki uudestaan ja tarkistamaan että
defaultItems.xml on kaikki polut oikein.
Jos sekään ei auta niin silloin vika voi myös olla mapin pohjassa, joka jostain syystä ei toimi oikein.
Tässä nyt vielä kaiken varalle mapinpohja johon oon itse saanut triggerit toimimaan.
Mutta jos vielä haluat vaihtaa myyntipaikkasi nimeä niin sinun täytyy mennä takaisin siihen
sellingStationPort01.xml tiedostoon josta sen voi vaihtaa.
Esim. Haluat että myyntipaikan nimi olisi
"Kauppa" niin muokkaat stationName=Kauppa
Ja myös voit vaihtaa sellingStationPort01.xml teidoston nimeksi sellingStationKauppa.xml mutta se vaatii sitten sen että vaihdat ne myös defaultitems.xml:lään