Mitenköhän noi pellot pitäs tehä mappiin? Mikä toi "terrain detail" on tos kasvisyöttötyökalus?
Ja, niin, miks mun kauppa on mapissa valkosena kun menee peliin, editorissa sen on normaali.
Kirjoittaja Taavi Kemppainen » 23.09.2018 10:06
Kirjoittaja JuHoZzI » 23.09.2018 12:32
Kirjoittaja Taavi Kemppainen » 23.09.2018 12:35
JuHoZzI kirjoitti:Kaupan tekstuureiden polut on väärät, jos näkyy valkosena. Ne korjataan suurinpiirtein näin:
Avaa i3d tiedosto notepadilla ja etsi kaupan tekstuurien polku.
Polku on suunilleen tämän näkönen:
<File fileId="1" filename="Melbury/models/house/Brick_Antique.png" relativePath="true"/>
Sen pitäs näyttää tältä:
<File fileId="1" filename="Brick_Antique.png" relativePath="true"/>
Eli poistat Filename:sta kaiken muun paitsi tekstuurin nimen
Ja peltojen tekoon vähä helppiä:
Wheat: 0 5 6
Barley: 2 5 6
Maize: 0 2 5 6
Rape/canola: 0 1 5 6
Potato: 0 1 2 5 6
Sugar beet: 3 5 6
Grass: 1 2 5 6
Cultivated: 0
Ploughed: 1
Drilled(cereals): 2
Drilled(potatos):3
Kirjoittaja Taavi Kemppainen » 23.09.2018 13:48
Kirjoittaja Taavi Kemppainen » 23.09.2018 13:53
Kirjoittaja Farmari99 » 23.09.2018 14:04
Kirjoittaja Taavi Kemppainen » 23.09.2018 14:06
Farmari99 kirjoitti:No ei mikää ihme ettei toimi ku on polut perseellään. Nuo fileid:t pitää osottaa sinne mapin kansioon missä niitten tekstuurit on, ei toimi jos polut johtaa johonki muuhun kansioon.
Kirjoittaja Farmari99 » 23.09.2018 14:41
Maaseudun ammattilaisten tapahtuma KoneAgria 2019 järjestetään Jyväskylän Paviljongissa 10.–12. lokakuuta. Näyttely on avoinna to-pe 9-17 ja la 9-16. Tavataan Jyväskylässä!
Sulje