Mapin konvaukses pieni ongelma

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 17 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Tuputin
Viestit: 816
Liittynyt: 05.09.2015 17:06
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Mapin konvaukses pieni ongelma

Viesti Kirjoittaja Tuputin »

Eli tosissaan joo sain konvattua Profinin uusimpaan Farminkiin. Kaikki toimii ihan hyvin, mutta ainut pieni ongelma on se, että pellot ei tuu mukana. En sitte tiiä, että onko se mahollista et pellotkin tulis mukana, mutta jos se on mahollista niin miten se tehrään? Oisin taas kiitollinen jos joku mua fiksumpi osaas auttaa :) Kiitos jo etukäteen jos joku auttaa :)
Lapinpoika_
Viestit: 1019
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: Mapin konvaukses pieni ongelma

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

Tuputin kirjoitti:Eli tosissaan joo sain konvattua Profinin uusimpaan Farminkiin. Kaikki toimii ihan hyvin, mutta ainut pieni ongelma on se, että pellot ei tuu mukana. En sitte tiiä, että onko se mahollista et pellotkin tulis mukana, mutta jos se on mahollista niin miten se tehrään? Oisin taas kiitollinen jos joku mua fiksumpi osaas auttaa :) Kiitos jo etukäteen jos joku auttaa :)
Laitappas map01 tideosto uuteen kansioon
Kuva
Tuputin
Viestit: 816
Liittynyt: 05.09.2015 17:06
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Re: Mapin konvaukses pieni ongelma

Viesti Kirjoittaja Tuputin »

Valmetkuski kirjoitti:
Tuputin kirjoitti:Eli tosissaan joo sain konvattua Profinin uusimpaan Farminkiin. Kaikki toimii ihan hyvin, mutta ainut pieni ongelma on se, että pellot ei tuu mukana. En sitte tiiä, että onko se mahollista et pellotkin tulis mukana, mutta jos se on mahollista niin miten se tehrään? Oisin taas kiitollinen jos joku mua fiksumpi osaas auttaa :) Kiitos jo etukäteen jos joku auttaa :)
Laitappas map01 tideosto uuteen kansioon
Kun laitoin sen uuteen kansioon niin se ei toiminu...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”