Giantsista kysymyksiä

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 17 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
DB990
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Englanti ja äidinkieli
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Giantsista kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja DB990 »

Morjenttes

Olis muutama kysymys, mihin en täältä ole vastausta löytänyt. Liittyvät Giants Editoriin.

Olen siis tekemässä mappia kotikylästäni, ja olen muotoillut maaston jotakuinkin autenttiseksi. Nyt vuorossa olisi ojien teko, miten saisin tehtyä mahdollisimman aidon näköiset ojat? Onko mahdollista, että kaikista ojista saa saman syvyiset maaston pinnanmuodoista huolimatta? Meinaan tolla Replace-työkalulla saa käsittääkseni muokattua maata samaan tasoon, muttei saman verran. Kuvaa nykyisistä vituralleen tehdyistä ojista piilolootassa.
Kuva
Entäpä sitten heinät ja muut kasvit, onko helppoa tapaa jolla peliin voi lisätä foliageja? Tuo Notepad++:n kanssa säätö on niin työlästä, ettei yhtään huvittaisi. Onnistuuko esimerkiksi jostakin toisesta mapista foliagen siirto omaan mappiin? Ja jos kyllä, niin miten?

Olisin kiitollinen jos joku haluaisi auttaa, ensimmäistä mappia säädän ja olisi kiva saada se valmiiksi :) Ja jos haluat auttaa, muttet jotain kohtaa ymmärtänyt, voin selventää asiaa parhaani mukaan. Ystävällisin terveisin DB990 Heihei
Raataja
Multiplayer tunnuksesi?: Eipä ollu...

Re: Giantsista kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja Raataja »

Hyviä kyssäreitä! Tosta ojahommelista en ole, ihan varma, mutta ei taida olla sellasta vaihtoehtoo et sais ojan syvyyde samaks riippumatta pinnanmuodoista. MUTTA aidon näkösii ojii saa ku säätelee sen "siveltimen" asetuksii sopivan hennoksi ettei tuu semmosii äkkisyvii monttui ja tasasella pystyt käyttää sitä maan tason replace ominaisuutta eli jos maanpinta ois vaikka 2.5 niin laitat replaceen 2.0 niin saat 0.5 syvii ojii en tiiä älyytkö yhtään mut toivottavasti. Tubesta löytyy aika hyvi videoita ja giantsin sivuilta myös ohjeita.
Ja itteeki kovasti kiinnostaa tuo textuurien foliagen muokkaus ite oon ollu aika laiska sen opettelun suhteen ja lähinnä vaan muutellu foliageita keskenää mut en lisänny kokonaa uusii. Joku viisas jhos vois meitä siis opettaa ;) Sori etten paremmin osaa autttaa, mutta joku varmasti osaa Heihei
Tekemisen meininki tiellä pitää!
DB990
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Englanti ja äidinkieli

Re: Giantsista kysymyksiä

Viesti Kirjoittaja DB990 »

Kyllä mä taisin ymmärtää! :) Pitää kaiketi koluta vielä YT läpi, niin jos sieltä löytyisi jotain. Kiitos vielä halusta auttaa, toivottavasti joku tuohon foliage-ongelmaan osaisi jotain sanoa :kippis:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”