Kaikki tallennukset katoaa! ongelma ratkennut!

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 17 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
mustan kuun lapset
Viestit: 37
Liittynyt: 02.05.2016 16:00
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: härmänhäjy
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Härmä

Kaikki tallennukset katoaa! ongelma ratkennut!

Viesti Kirjoittaja mustan kuun lapset »

Eli mikään tallennus ei pysy ja tämä ei johdu modeista! Mutta syytä en tiedä ja uusin päivitys on ja peli on ostettu steamista :cry:
Ja peli ei tehnyt tätä aikaisemmin :!: :?:
Viimeksi muokannut mustan kuun lapset, 15.11.2016 15:52. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
traktorimies 66
Viestit: 280
Liittynyt: 27.08.2010 20:40
Tämänhetkinen kaupunki:: Huittinen
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi jotenkuten.
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Huittinen

Re: Kaikki tallennukset katoaa!

Viesti Kirjoittaja traktorimies 66 »

Katoaa? Itsellä sellane ongelma että eniten pelaamani tallennus ei lataa, mutta toinen testi tallennuksen toimiva toimi moitteettomasti. Aattelin vaan sanoa, kun mulla ilmeni tuo ongelma kans steam päivityksen jälkeen.
Kuva
"Anteeksi karkea kielen käyttöni, mutta kieleni on karkea."
traktorimies66 aka VepiX
mustan kuun lapset
Viestit: 37
Liittynyt: 02.05.2016 16:00
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti ja ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: härmänhäjy
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Härmä

Re: Kaikki tallennukset katoaa!

Viesti Kirjoittaja mustan kuun lapset »

Juu itel vaa katoaa tallennukset sillon kun tallennan ja poistun siihen aloitusruutuun ja poistun kokonaan pelistä sitten avaan pelin uudestaan ja katosvaa tallennusta ei ole :!: :?:
verkusonni
Viestit: 26
Liittynyt: 02.10.2009 10:36

Re: Kaikki tallennukset katoaa!

Viesti Kirjoittaja verkusonni »

traktorimies 66 kirjoitti:Katoaa? Itsellä sellane ongelma että eniten pelaamani tallennus ei lataa, mutta toinen testi tallennuksen toimiva toimi moitteettomasti. Aattelin vaan sanoa, kun mulla ilmeni tuo ongelma kans steam päivityksen jälkeen.
Mulla teki saman. Huomasin, että jos myyn sen pickup rodeo auton, niin silloin ei toimi tallennettu peli enään. Onneksi backup save oli tuntia ennen luotu, niin pääsi siitä jatkaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”