
Moro miten tohon sais sen tekstuuri polun tai sen mikä ny on nimeltää, mut en pysty valittee tota kohtaa teitääkö, jokua mistä johtuu.
! | Käy vilkasemassa menneet Streamit Youtubesta. Ja miks ei menossaolevia kans. https://www.youtube.com/channel/UCs0Gc6 ... O0OBB_2FgA Discord Serveri täällä: https://discord.gg/MKezE5YWBR |
Kiitos.Mr_Mazzony kirjoitti:Jossain importtaus/ exporttaus vaihees polku seonnu. Avaa i3d tekstieditorissa ja muokkaa polku sieltä. Muuta kanssa scalet kuntoon.
Mitä tarkotat scalejen kuntoon muuttamisella tässä tapauksessa? Ihan mielenkiinnosta kysyn vaan.Mr_Mazzony kirjoitti:Jossain importtaus/ exporttaus vaihees polku seonnu. Avaa i3d tekstieditorissa ja muokkaa polku sieltä. Muuta kanssa scalet kuntoon.
E: Se pitäs olla aina eka toimenpide ki importtaa GE tavaraa. Heittää moneati kaikki mitat vituiks jos ei tee.Traktorimies_ kirjoitti:Mitä tarkotat scalejen kuntoon muuttamisella tässä tapauksessa? Ihan mielenkiinnosta kysyn vaan.Mr_Mazzony kirjoitti:Jossain importtaus/ exporttaus vaihees polku seonnu. Avaa i3d tekstieditorissa ja muokkaa polku sieltä. Muuta kanssa scalet kuntoon.
! | Käy vilkasemassa menneet Streamit Youtubesta. Ja miks ei menossaolevia kans. https://www.youtube.com/channel/UCs0Gc6 ... O0OBB_2FgA Discord Serveri täällä: https://discord.gg/MKezE5YWBR |
Ok mä korvasin ton dodgen alunperin siin oli tipparellu.Mr_Mazzony kirjoitti:E: Se pitäs olla aina eka toimenpide ki importtaa GE tavaraa. Heittää moneati kaikki mitat vituiks jos ei tee.Traktorimies_ kirjoitti:Mitä tarkotat scalejen kuntoon muuttamisella tässä tapauksessa? Ihan mielenkiinnosta kysyn vaan.Mr_Mazzony kirjoitti:Jossain importtaus/ exporttaus vaihees polku seonnu. Avaa i3d tekstieditorissa ja muokkaa polku sieltä. Muuta kanssa scalet kuntoon.
Kuvassa X, Z ja Y scale on 0.01, tarkottaa että on importattu jostain blenderistä tai jotain. Pitäs "Freeze Transformation" tehdä scalelle et se ois 1.
Aivan, kiitoksia. En olekaan tuota koskaan aikasemmin tehnyt, mutta johan kätevöitys kaikki hommat.Mr_Mazzony kirjoitti:E: Se pitäs olla aina eka toimenpide ki importtaa GE tavaraa. Heittää moneati kaikki mitat vituiks jos ei tee.Traktorimies_ kirjoitti:Mitä tarkotat scalejen kuntoon muuttamisella tässä tapauksessa? Ihan mielenkiinnosta kysyn vaan.Mr_Mazzony kirjoitti:Jossain importtaus/ exporttaus vaihees polku seonnu. Avaa i3d tekstieditorissa ja muokkaa polku sieltä. Muuta kanssa scalet kuntoon.
Kuvassa X, Z ja Y scale on 0.01, tarkottaa että on importattu jostain blenderistä tai jotain. Pitäs "Freeze Transformation" tehdä scalelle et se ois 1.
Ei ole enkä usko jotta tuleekaanZohan kirjoitti:Onko fs17 neva mappia jos on niin mistä sellasen sais.
![]() | Lataa tästä... |
Kokeele 7.10 Giantsilla toimiisko.valmetti 1502 t kirjoitti:Mikähän on kun yritän tehdä mappia fs17 ja koitan laittaa objekteja niin ei tule näkyviin ollenkaan. Sama juttu myös 6.0.5 Ge:llä samoilla objekteilla. Uus giantsi siis 7.0.5 olisko ollu.
Onko season käytössä? Sen kanssa se voi näyttää valmiilta, vaikka ei olis oikeasti vielä valmista.valtrat161 kirjoitti:Mikähän vois olla syynä kun kylvän viljaa se on valmista mutta sitä ei pystypuimaan.
Onko mapin kansioista poistettu tää tiedosto? map01.i3d.colMap.grlePeluri4 kirjoitti:Osaisko joku neuvoa? Velipoika tehnyt mapin jonkun ulkomaalaisen tekemän mapin päälle ja jostain syystä kohdissa joissa "alkuperäisessä" mapissa on mennyt tie, ei niittäessä niittokone jätä karhoa. Tiestä ei löydy mitään jälkeä ainakaan giants editorissa.
No tämä varmasti ongelma on. Editorissa "Info layeristä" TipCol alueet pitää editoida. Tai poistaa toi colMap tiedosto mapin kansioista (vaatii uuden saven et toimii jos ei poista tipcol tiedostoja savegamesta)Peluri4 kirjoitti:Ei ollut mutta ei kyllä poistaminen auttanut.
! | Käy vilkasemassa menneet Streamit Youtubesta. Ja miks ei menossaolevia kans. https://www.youtube.com/channel/UCs0Gc6 ... O0OBB_2FgA Discord Serveri täällä: https://discord.gg/MKezE5YWBR |
Oletko tehny myös uuden colmap.grle:een? Senkin saa tehtyy giantsilla, sitte toimii.Advance173 kirjoitti:Itellä oli siinä konvatussa lohiluomassa sama ongelma yhellä heinäpellolla tietyssä kohtaa, editorista olin "TipCol" alueet pyyhkinyt pois mutta ei vaan toiminut.