EI yhteyttä
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Juuso
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
EI yhteyttä
Elikkäs ku koitan mennä mihin tahansa multipeliin tulee: No connection could be established. Oon kokeillu poistaa kaikki modit, asentanu 2 kertaa pelin uudestaan , bootannu koneen, bootannu netin ja kokeillu connect moneen kertaan mikä ois ongelma? Netti kyl toimii. Ja oon myöski laittanu ne winshock reset jutut
Niin että mites se meni?
''Bensalla pestään pensselit ja diisselillä tehään voimaa''
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Re: EI yhteyttä
Uusin päivitys?
-
- Kielet: Suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Juuso
KylläPeluri4 kirjoitti:Uusin päivitys?
Niin että mites se meni?
-
- Kielet: enaglanti suomi
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Meikäläine
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: MEIKÄLÄINE [FIN]
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Mul tulee kans ihan sama ongelma kun koittaa kaverin kans pelata multii.

Kiitos allekirjotuksesta Jespa!
Värin pitää olla vihree ja vanteet keltaset.]
- mannemersu
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
mulla sama homma:/ mikä vois olla vikana?
- Karlox
- Kielet: Englanti hyvä
- Multiplayer tunnuksesi?: Laserkari
- Viesti:
Yleisin syy tuolle on että portteja ei ole SERVERILLÄ ohjattu oikein ja internet liittymässä on NAT käytössä, mutta silloin servulle ei pääse muutkaan. Jos kyse serveristä (listen tai dedicated) johon muut pelaajat pääsevät niin sitten joku oma palomuuri tai asetus blokkaa Farming simulatorin.
Mutta kaverin kanssa pelatessa NAT: takana olevan serverikoneen pitää tehdä porttiohjaukset että toimii. Niiden tekeminen taas on modeemi ja palveluntarjoajakohtaista. https://portforward.com/ löytyy tosi moneen nettiboksiin tarkemmat ohjeet.
Lyhyet ohjeet:
-Serverikoneelle kiinteä sisäverkon IP että se ei muutu bootatessa jne. Joko Windowsista käsin, tai säätää boksin DHCP:n jakamaan aina saman IP:n MAC-osoitteen perusteella. esim. 192.168.1.50
-Boksiin tehdään porttiohjaus ulkoverkon portista 10823 sisäverkon IP-osoitteeseen 192.168.1.50 ja sisäverkon portti myös 10823.
Tämä kaikki pitäisi UPnP osata tehdä automaattisesti mutta näyttää että varsinkin FS kanssa se ei toimi, mutta ruksi siihen "Use UPnP" kannattaa silti laittaa.
Mutta kaverin kanssa pelatessa NAT: takana olevan serverikoneen pitää tehdä porttiohjaukset että toimii. Niiden tekeminen taas on modeemi ja palveluntarjoajakohtaista. https://portforward.com/ löytyy tosi moneen nettiboksiin tarkemmat ohjeet.
Lyhyet ohjeet:
-Serverikoneelle kiinteä sisäverkon IP että se ei muutu bootatessa jne. Joko Windowsista käsin, tai säätää boksin DHCP:n jakamaan aina saman IP:n MAC-osoitteen perusteella. esim. 192.168.1.50
-Boksiin tehdään porttiohjaus ulkoverkon portista 10823 sisäverkon IP-osoitteeseen 192.168.1.50 ja sisäverkon portti myös 10823.
Tämä kaikki pitäisi UPnP osata tehdä automaattisesti mutta näyttää että varsinkin FS kanssa se ei toimi, mutta ruksi siihen "Use UPnP" kannattaa silti laittaa.
-
- Viesti:
Joku vähemmän perehtynyt ei varmaan ymmärrä hölkäsen pöläystä tollasista asioista 

Suora putki on kaiken A ja O.
- Karlox
- Kielet: Englanti hyvä
- Multiplayer tunnuksesi?: Laserkari
- Viesti:
Eipä sitä tuon yksinkertaisemmin paljon pysty neuvomaan, mutta noilla sen saa toimimaan. Jos ei itse osaa niin sitten pitää kysyä kaverilta tai käyttää esim. operaattorien yleensä maksullisia neuvontoja.
Kaikissa 4G liittymissä tuo ei ole mahdollistakaan koska niissä ei vakiona ole julkista IP-soitetta. Niissä NAT tehdään operaattorin päässä. Elisalla ainakin saa lisäpalveluna kyllä julkisen osoitteenkin 4G liittymiin. Tuossa vielä linkki Elisan ohjeisiin miten nuo porttiohjaukset tehdään heidän liittymissä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/la ... 1447684614
Kaikissa 4G liittymissä tuo ei ole mahdollistakaan koska niissä ei vakiona ole julkista IP-soitetta. Niissä NAT tehdään operaattorin päässä. Elisalla ainakin saa lisäpalveluna kyllä julkisen osoitteenkin 4G liittymiin. Tuossa vielä linkki Elisan ohjeisiin miten nuo porttiohjaukset tehdään heidän liittymissä: https://elisa.fi/asiakaspalvelu/aihe/la ... 1447684614