Pellon koon muuttaminen.
- Tasaaja
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Pellon koon muuttaminen.
Elikkä teen nyt tätä suomalaista mappia, koitan ostettavia peltoja. sain ne pellon muotoisiksi ja voi urakoida mutta se näyttää pellon koka liian isoksi ja maksaa liikaa kokoisekseen. Mistä saa muutettua?

Kun tietämättömät lähtevät puhumaan asioista joista eivät tiedä mitään ja toiset tietämättömät lähtevät korjaamaan asioita niin loppu tulos on että kukaan ei tiedä mistä puhuu...
-------------------------
-
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Pellon koon muuttaminen.
Ei ole tarkkaa tietoa, mutta luulen että jokaisen pellon hintaa pystyy manuaalisesti vaihtamaan jostakin tiedostosta, taikka sitten editorissa. Oletko muuten aivan varma että olet määrittänyt pellon rajat täysin pellon muotoa vastaavaksi? Saattaisi käydä niin, että pellon ala näkyisi liian suurena ja täten pelto maksaisi enemmän kuin sen kuuluisi.Tasaaja kirjoitti:Elikkä teen nyt tätä suomalaista mappia, koitan ostettavia peltoja. sain ne pellon muotoisiksi ja voi urakoida mutta se näyttää pellon koka liian isoksi ja maksaa liikaa kokoisekseen. Mistä saa muutettua?
Motia --> http://psorvali.ltd/
- Tasaaja
Re: Pellon koon muuttaminen.
Joo tilanne selvis. 3 peltoa on nyt jo mahdollisuus urakoida tai ostaa.Petrimies kirjoitti:Ei ole tarkkaa tietoa, mutta luulen että jokaisen pellon hintaa pystyy manuaalisesti vaihtamaan jostakin tiedostosta, taikka sitten editorissa. Oletko muuten aivan varma että olet määrittänyt pellon rajat täysin pellon muotoa vastaavaksi? Saattaisi käydä niin, että pellon ala näkyisi liian suurena ja täten pelto maksaisi enemmän kuin sen kuuluisi.Tasaaja kirjoitti:Elikkä teen nyt tätä suomalaista mappia, koitan ostettavia peltoja. sain ne pellon muotoisiksi ja voi urakoida mutta se näyttää pellon koka liian isoksi ja maksaa liikaa kokoisekseen. Mistä saa muutettua?

Kun tietämättömät lähtevät puhumaan asioista joista eivät tiedä mitään ja toiset tietämättömät lähtevät korjaamaan asioita niin loppu tulos on että kukaan ei tiedä mistä puhuu...
-------------------------
- DB990
- Kielet: Englanti ja äidinkieli
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus