Modaus

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 17 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Zetormies98
Viestit: 5
Liittynyt: 29.12.2016 19:42
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Modaus

Viesti Kirjoittaja Zetormies98 »

Moro. Olen viimesen 1vk aikana käyttänyt kaiken aikani siihen että opettelisin modaamaan, ja se alkaa tuottamaan tulosta! osaan jo muokata editorissa modelleja ja valmiita traktoreita. ja myös lisätä esim tuuninki osia. Mutta eräs ongelma on. Rupesin vaihtamaan traktoriin pakotukea niin uuden putken piti olla sellainen kiiltävä miksikäs sitäny kututaa mut rosteriputki kummiskin. toisessa traktorissa missä se oli alkuperäisin kiinni niin olikin oikean värinen muta kun vaihdoin toiseen saman putken niin värit hävis kokonaa. Sama muissakin osissa. Mitä siis pitää tehdä että väritkin tulisi toiseen koneeseen? auttakkaa tyhmää :D
Avatar
Traktorimies_
Viestit: 4058
Liittynyt: 01.02.2012 16:33
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Modaus

Viesti Kirjoittaja Traktorimies_ »

Tekstuurien polut pitää korjata, ne polut näät sen kyseisen osan I3D-tiedostosta, kun avaat sen esimerkiksi notebadilla. Sitten vaan muutat ne oikeiksi ja tallennat, niin pitäisi toimia.
Kuva
Ford 7000, 72´ 90hv, 33km/h
Mercedes Benz W203 C220 CDI, 00´
Zetormies98
Viestit: 5
Liittynyt: 29.12.2016 19:42
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Modaus

Viesti Kirjoittaja Zetormies98 »

Mulla on siis 2 tiedostoa esim pakjoputkesta, toinen on I3D ja toinen SHAPES tiedosto. Voisitko valaista vielä vähän tarkemmin asiaa? :iso:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”