Mapin muokkaus
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Mapin muokkaus
Moi Alotin just pelaamaan fs17 niin ps4 niin miten saa esim suomi mapin tehtyä
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Re: Mapin muokkaus
Tota se ei onnistu sinulla täytyy olla pc,giants editor,buildingit,textuurit ja ps4 modeija tekee vaan itse pelintekiä.MrAbelitsu kirjoitti:Moi Alotin just pelaamaan fs17 niin ps4 niin miten saa esim suomi mapin tehtyä

- valtraman3
- Kielet: Suomi, Englanti ja ruotsi
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
itseasiassa sinä pystyt tekemään niitä mutta sen pitää olla riittävän laadukas päästäkseen giantsin omalle verkkosivulle.

Intel core i5 6400, asus h110m-a, Kingston hyperX 16gb, asus dvd asema, cooler master sickleflow red 120, bitfenix neos black/red, corsair vs550, Msi gtx1060 6gb gaming x.
Make Ls-Fin Great Again!
- MaastoSisu
- Kielet: Suomi, Englanti, Русский, Lite Svenska
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
Joo siis sun pitäs ostaa lisäksi pc versio. Periaatteessa voit tehdä modeja giantsin työkaluilla ilmankin, mutta sun pitää päästä testailemaan niitä pelissä suunnilleen jatkuvasti niin...
Lisäksi tää homma vaatii hirveästi opettelua ja vähän väliä tulee tilanteita millonka ei millään meinaa saada asioita toimimaan eikä apuakaan tahdo aloittelijana saada. Joutuu siis itse käyttämään päätä. Joten harkitse 

Se se on rokkia eikä sinfoniaa~
----------------------------------------------
En työllistä itseäni siirtelemällä muiden malleja giantsiin, joten älä tuhlaa aikaasi kysymällä
----------------------------------------------
En työllistä itseäni siirtelemällä muiden malleja giantsiin, joten älä tuhlaa aikaasi kysymällä