Liete mappiin?

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 17 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Tuputin
Viestit: 816
Liittynyt: 05.09.2015 17:06
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tuputin
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa

Liete mappiin?

Viesti Kirjoittaja Tuputin »

Morjens! Taas tartten apua! Eli homman nimi on seuraava. Miten saisi mappiin toimimaan lietteen sillei, että lietettä tuloo kun syöttää lehmiä? Oon yrittäny kikkailla tän asian kans varmaan viikon ajan, mutta mitään en oo saanu aikaan. Voi olla, että tähän on joku helppo ratkaasu, mutta toistaaseksi minä en oo sitä löytänyt. Olisin suorastaan ihan helkkarin kiitollinen jos joku viitsii auttaa! Kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu auttamaan :)
Petrimies
Viestit: 348
Liittynyt: 20.07.2014 18:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Liete mappiin?

Viesti Kirjoittaja Petrimies »

Tuputin kirjoitti:Morjens! Taas tartten apua! Eli homman nimi on seuraava. Miten saisi mappiin toimimaan lietteen sillei, että lietettä tuloo kun syöttää lehmiä? Oon yrittäny kikkailla tän asian kans varmaan viikon ajan, mutta mitään en oo saanu aikaan. Voi olla, että tähän on joku helppo ratkaasu, mutta toistaaseksi minä en oo sitä löytänyt. Olisin suorastaan ihan helkkarin kiitollinen jos joku viitsii auttaa! Kiitos jo etukäteen jos joku vaivautuu auttamaan :)
Ensiksi, onko sulla kaikki nämä asiat varmasti tallessa: Kuva
Olethan myös muistanut ruokkimisen lisäksi antaa lehmille strawia, sekä juottaa ne?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”