Miten saan aloitettua saven modimapissa?
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Englanti, Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Juntti216
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Miten saan aloitettua saven modimapissa?
Eli mulla olis ongelma modimapin kanssa. Näin lyhyesti sanottuna sitä ei löydy mappivalikosta. Eli siis olen modseista katsonut että mappi on asentunut peliin, sen löytää mods valikon installeista kyllä, mutta se ei ole mappivalikossa. Voiko vika olla vaikka sellainen, että peli ei ole asentanut mappia kunnolla, vai pitääkö aloittaa jotenkin "epänormaalisti"? Mappi on siis Petrimiehen Etelä-Karjala.
Jos yhtään aletaan koneista puhumaan ni Valtra ja Avant on ne parhaat,ja jos sarjaa kysytään ni 6400 ja 216
- Traktorimies_
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
Re: Miten saan aloitettua saven modimapissa?
Onko siinä tiedostonimessä jotain välejä tai ns. ylimääräistä perässä? Mullakin kävi yhden mapin kanssa tolleen, että näkys siellä modien joukossa, mutta ei siellä mappivalikossa. Ja nimen perässä oli mun tapauksessa joku v1.2 ja sen kun otti pois niin alko toimimaan.
-
Voisko olla kin siinä on ä kirjain?Traktorimies_ kirjoitti:Onko siinä tiedostonimessä jotain välejä tai ns. ylimääräistä perässä? Mullakin kävi yhden mapin kanssa tolleen, että näkys siellä modien joukossa, mutta ei siellä mappivalikossa. Ja nimen perässä oli mun tapauksessa joku v1.2 ja sen kun otti pois niin alko toimimaan.
Jos yhtään aletaan koneista puhumaan ni Valtra ja Avant on ne parhaat,ja jos sarjaa kysytään ni 6400 ja 216
-
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Joo muistaakseni ei saa olla Ä-kirjanta. Voi olla myös että ei saa olla viivaa.MMN FIN kirjoitti:Voisko olla kin siinä on ä kirjain?Traktorimies_ kirjoitti:Onko siinä tiedostonimessä jotain välejä tai ns. ylimääräistä perässä? Mullakin kävi yhden mapin kanssa tolleen, että näkys siellä modien joukossa, mutta ei siellä mappivalikossa. Ja nimen perässä oli mun tapauksessa joku v1.2 ja sen kun otti pois niin alko toimimaan.
-
Kiitos Superpottu vinkistä! Pitää mennä kokeilee ku pääsee kotia.