Pienet Kysymykset [FS17]

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 17 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
665Valmet
Viestit: 10
Liittynyt: 09.07.2011 16:25
Tämänhetkinen kaupunki:: Lahti
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Poliisiauton takakontti

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja 665Valmet »

Onko kellään ollu sellaista ongelmaa että kun laittaa karhottimen päälle, niin se lähtee pyörimää ja sammuu melkein heti. (Karhottaa silti)
mayhem
Viestit: 54
Liittynyt: 03.08.2013 23:38
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja mayhem »

mayhem kirjoitti:mites toi koneitten myynti menee ihan a´sta ö´n,ku ei mitään hajua.Garage löytyy valikosta ja se myyntineliö mutta en saa kuitenkaan myytyä.Mihin voi tallettaa perunat ja sokeriruoot venäjä mapissa.
Rupee menee hermo ku ei saa noita koneita myytyä.Painaa sell,niin ukko on koneen vierellä ja ku täplän vie traktorin päälle niin muuttuu kädeksi ja tulee teksti object too heavy.Sit vielä lisä kysymys,miksi peli ei pääty vaikka savettaa ja painaa quit this game.Ei hitto,täähän on ihan susi kokopeli,nyt pellot missä on keruu käynnissä vilkkuu vihreitä länttejä ja sit ku pelaa jonkin aikaa niin tilttaa koko peli.Tämän takia olen ikäni pelannut konsoleilla ettei tartte kaiken maailman bugejen takia menettää hermoosa.se on niin palkitsevaa ku monen tunnin pelaamisen jälkeen tilttaa koko peli. Ja vika ei oo koneessa 3kk vanha asus x555l,corei7´lla.Homma ok,kaikki modit poistettu niin taas pelaa normaalisti,on tää vaan niin hieno laji.
Viimeksi muokannut mayhem, 13.11.2016 18:17. Yhteensä muokattu 3 kertaa.
superpottu
Viestit: 1426
Liittynyt: 12.03.2014 16:46
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja superpottu »

Kasitonni kirjoitti:Onkos kukaan testaillu lisätä lantaa tai lietettä XML:n kautta?
Minä onnistuin lisäämään lietettä, kuivapaskakin näkyi kun painoi esc. Silti vain lietettä oli ilmestynyt kaivoon. Veikkaan että saattaa johtua siitä, että tässähän ei varsinaisesti kiinteitä planeja ole, niin kuin fs 15 oli. No, täytyy perehtyä asiaan.
worso
Viestit: 14
Liittynyt: 01.01.2012 22:29
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja worso »

Mistä sais Goldcrest Valley mapin objektit i3d tiedostona?
Avatar
lg878
Viestit: 32
Liittynyt: 21.10.2014 21:28
Tämänhetkinen kaupunki:: Pyhtää
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Paikkakunta: Pyhtää, Kymeenlaakso

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja lg878 »

Mikä on ku crashailee :/ välillä toimii parituntii ilman mitää ja sit chrashaa. Tollasta näyttää logii ? Smoker
Error: D3D11Texture::init: Creation of texture with checked formats failed
..\..\..\src\base\3d\d3d11\D3D11Texture.cpp (533)Error: Render device Error: Unknown.
Error: D3D11Texture::init: Creation of texture with checked formats failed
..\..\..\src\base\3d\d3d11\D3D11Texture.cpp (533)
Miksi ostaa BMW kun pituus riittää -Volvo
traktorimies 66
Viestit: 280
Liittynyt: 27.08.2010 20:40
Tämänhetkinen kaupunki:: Huittinen
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi jotenkuten.
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Huittinen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja traktorimies 66 »

Mistä mahtaa johtua että tallennus ei lataa enää? Jää jumittamaan tuohon Game is being loaded, please wait... kohtaan. En oo mitään uutta modia asentanu tai muuta vastaavaa. Steamin kautta tosin peli päivitti ittensä automaattisesti. Ja tämä koskee siis ainoastaan yhtä tallennusta, sitä jota oon eniten pelannut.
Kuva
"Anteeksi karkea kielen käyttöni, mutta kieleni on karkea."
traktorimies66 aka VepiX
Jespa
Viestit: 3789
Liittynyt: 20.10.2011 16:54
Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Paikkakunta: I Vasa

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Jespa »

traktorimies 66 kirjoitti:Mistä mahtaa johtua että tallennus ei lataa enää? Jää jumittamaan tuohon Game is being loaded, please wait... kohtaan. En oo mitään uutta modia asentanu tai muuta vastaavaa. Steamin kautta tosin peli päivitti ittensä automaattisesti. Ja tämä koskee siis ainoastaan yhtä tallennusta, sitä jota oon eniten pelannut.
Onko modimappi kyseessä? Vissiin on tos päivitykses tullut jotain muutoksia mitkä on noita modimappeja rikkoneet.
Kuva

Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
jontte89
Viestit: 191
Liittynyt: 12.01.2015 11:18
Multiplayer tunnuksesi?: PuuhaPete
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja jontte89 »

Mro,missäs ihmiset pitää dedi serveriä? Itsellä on Nitradon servu ja se tulee saksasta. Mutta viimesen päivityksen jälkeen alkoi lagaamaan kuormain eli ei pysy mukana ku liikuttelee ylös alas :?:
traktorimies 66
Viestit: 280
Liittynyt: 27.08.2010 20:40
Tämänhetkinen kaupunki:: Huittinen
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti, Ruotsi jotenkuten.
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Huittinen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja traktorimies 66 »

Jespa kirjoitti:
traktorimies 66 kirjoitti:Mistä mahtaa johtua että tallennus ei lataa enää? Jää jumittamaan tuohon Game is being loaded, please wait... kohtaan. En oo mitään uutta modia asentanu tai muuta vastaavaa. Steamin kautta tosin peli päivitti ittensä automaattisesti. Ja tämä koskee siis ainoastaan yhtä tallennusta, sitä jota oon eniten pelannut.
Onko modimappi kyseessä? Vissiin on tos päivitykses tullut jotain muutoksia mitkä on noita modimappeja rikkoneet.
Ihan tuo pelin oma kyseessä.
Kuva
"Anteeksi karkea kielen käyttöni, mutta kieleni on karkea."
traktorimies66 aka VepiX
jallikka
Viestit: 875
Liittynyt: 30.04.2015 18:15
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja jallikka »

Sain konvattuu traktorin peliin mut ku painaa bay ni jää vaa lataa.Miten sen saa korjattuu. :?:
Lapinpoika_
Viestit: 1019
Liittynyt: 15.07.2016 10:10
Tämänhetkinen kaupunki:: Rauma
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Rauma

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Lapinpoika_ »

Ei se sitten vaan toimi paina ESC
Kuva
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

jallikka kirjoitti:Sain konvattuu traktorin peliin mut ku painaa bay ni jää vaa lataa.Miten sen saa korjattuu. :?:
Painat lahtea?
Kuva
Kuva -En säker kompis!
jallikka
Viestit: 875
Liittynyt: 30.04.2015 18:15
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja jallikka »

Oho huppista keikkaa :D .Buy tarkoitan. Mut mikä on vika ja miten sen saa korjattua?
Pelaaja80
Viestit: 3759
Liittynyt: 01.12.2012 18:52
Olen kiinnostunut: Naisista
Paikkakunta: Mynämäki

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Pelaaja80 »

Auttas se login laittaminen tänne, mut joku scripti.
Kuva
Kuva -En säker kompis!
verkusonni
Viestit: 26
Liittynyt: 02.10.2009 10:36

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja verkusonni »

traktorimies 66 kirjoitti:Mistä mahtaa johtua että tallennus ei lataa enää? Jää jumittamaan tuohon Game is being loaded, please wait... kohtaan. En oo mitään uutta modia asentanu tai muuta vastaavaa. Steamin kautta tosin peli päivitti ittensä automaattisesti. Ja tämä koskee siis ainoastaan yhtä tallennusta, sitä jota oon eniten pelannut.
Itse ainakin huomasin, että jos myyn pickup rodeo lava-auton, niin tallennus ei toimi
Avatar
Leuqqumies
Viestit: 262
Liittynyt: 28.11.2009 15:37

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja Leuqqumies »

jkh67 kirjoitti:Onko kylvökone Great Plains 3P1006NT sellainen joka kylvämisen lisäksi myös fertilizoi? Tämä kysymys koska peltoni 12, 14 ja 15 ovat vasta kylvettyjä enkä ole kertaanaan niitä fertilizointi koneella läpi ajanut, silti ne kartan mukaan ovat jo täysin fertilizoituja. Asetuksista olen laittanut että vain yksi fertilizointi tarvitaan per kasvu.
Kuva
Kuva
Jos katot tarkemmin tuota siementyypin kuvaa tuosta
Kuva
niin huomaat että siementen vieressä on myös lannoitesäkin kuvake, joten kaikki kylvökoneet, missä on nuo kuvakkeet, pystyy lannoittamaan.

Ja sitten omat setit:

Mistäköhän johtuu, että kun tossa Junkkari-kärrissä siihen JunkkariPatruuna866.xml:ään laittaa näin alkuun

Koodi: Valitse kaikki

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
<vehicle type="forwarderTrailer_steerable">
toimii tukijalat X:stä ihan normaalisti, mutta jos laitan sen näin

Koodi: Valitse kaikki

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no" ?>
<vehicle type="forwarderTrailer">
ei enää tukijalat toimi?

Jälkimmäisellä vaihtoehdolla muuten siirtyy kärrin käyttö traktoriin, kun taas ensimmäisellä pitää "mennä siihen kärriin sisään."

Jos haluaa ite tutkia tuota ongelmaa niin saapi vapaasti muokkailla sitä kärriä ja kattoa. Löytyy tuolta: http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 76&t=22191
tapzax74
Viestit: 10
Liittynyt: 18.12.2012 15:25
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja tapzax74 »

Miten saan pda mapin kuvakkeita siirrettyä? (Lehmien ja sikojen paikka on muuttunut)
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1938
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

665Valmet kirjoitti:Onko kellään ollu sellaista ongelmaa että kun laittaa karhottimen päälle, niin se lähtee pyörimää ja sammuu melkein heti. (Karhottaa silti)
Ei se sammu se vain pyörii niin lujaa, että näyttää olevan paikallaan ne roottorit.

Tietääkös kukaan miksi hud hider modi ei toimi? Asentuu kyllä, mutta kun teet tarvittavan näppäinyhdistelmän niin tulee vaan teksti, että missing hudhider.xml.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
Avatar
opelman
Kunniakäyttäjä
Viestit: 1430
Liittynyt: 15.04.2009 21:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Paikkakunta: Savo

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja opelman »

Pystyykö apulantaa mitenkään kuormaajalla lastaamaan kauhalla? Kun näyttää että tulee vaan niistä refill hommista sitä.
jallikka
Viestit: 875
Liittynyt: 30.04.2015 18:15
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja jallikka »

Pelaaja80 kirjoitti:Auttas se login laittaminen tänne, mut joku scripti.
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no"?>
<modDesc descVersion="32">
<author>MuuFunguu Edits, ARM Team, http://www.ARM-Team.gr</author>
<version>3.0.0.0</version>
<title>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</title>
<description>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</description>
<iconFilename>store.dds</iconFilename>
<multiplayer supported="true"/>
<l10n>
<text name="input_INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH">
<en>Switch IC State</en>
<de>IC an/abschalten</de>
</text>
<text name="InteractiveControl_Off">
<en>IC Off</en>
<de>IC ausschalten</de>
<pl>wyłącz IC</pl>
</text>
<text name="InteractiveControl_On">
<en>IC On</en>
<de>IC einschalten</de>
<pl>włącz IC</pl>
</text>
<text name="ic_component_close">
<en>Left Mouse Button: close %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s schließen</de>
<fr>Clic gauche : fermer %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: zamknij %s</pl>
</text>
<text name="ic_component_open">
<en>Left Mouse Button: open %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s öffnen</de>
<fr>Clic gauche : ouvrir %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: otwórz %s</pl>
</text>
<text name="ic_button_on">
<en>Left Mouse Button: activate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s anschalten</de>
</text>
<text name="ic_button_off">
<en>Left Mouse Button: deactivate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s ausschalten</de>
</text>
<text name="input_SET_DOOROPENER">
<en>Open/Close door</en>
<de>Open/Close door</de>
<fr>ouvrir/fermer porte</fr>
</text>
<text name="leftDoor">
<en>Left Door</en>
<de>Die Linke Tür</de>
<pl>Lewe Drzwi</pl>
</text>
<text name="rightDoor">
<en>Right Door</en>
<de>Rechte Tür</de>
<pl>Prawe Drzwi</pl>
</text>
<text name="RearWindow">
<en>Rear Window</en>
<de>Heckscheibe</de>
<pl>Tylna Szyba</pl>
</text>
</l10n>
<specializations>
<specialization name="interactiveControl" className="InteractiveControl" filename="specializations/InteractiveControl.lua"/>
<specialization name="interactiveWindows" className="InteractiveWindows" filename="specializations/InteractiveWindows.lua"/>
<specialization name="interactiveButtons" className="InteractiveButtons" filename="specializations/InteractiveButtons.lua"/>
<specialization name="doorOpener" className="DoorOpener" filename="specializations/DoorOpener.lua"/>
</specializations>
<vehicleTypes>
<type name="Ford40" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="attacherJoints"/>
<specialization name="lights"/>
<specialization name="animatedVehicle"/>
<specialization name="motorized"/>
<specialization name="steerable"/>
<specialization name="drivable"/>
<specialization name="cylindered"/>
<!--removed specialization 'hirable'-->
<!--changed specialization 'aiTractor'-->
<specialization name="aiVehicle"/>
<specialization name="bunkerSiloCompacter"/>
<specialization name="honk"/>
<!--removed specialization 'indoorHud'-->
<specialization name="washable"/>
<specialization name="mountable"/>
<specialization name="doorOpener"/>
<specialization name="interactiveControl"/>
<specialization name="interactiveWindows"/>
<specialization name="interactiveButtons"/>
</type>
</vehicleTypes>
<storeItems>
<storeItem xmlFilename="buehrer6135A.xml" rootNode="vehicle"/>
</storeItems>
<brands>
<brand name="FORD" title="Ford" image="brand_ford.dds"/>
</brands>
<inputBindings>
<input name="SET_DOOROPENER" category="onfoot" key1="KEY_r" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
<input name="INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH" category="VEHICLE" key1="KEY_space" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
</inputBindings>
</modDesc>
vähä myöhäs mut onks tää ees oikee?
Viimeksi muokannut jallikka, 19.11.2016 20:32. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
superpottu
Viestit: 1426
Liittynyt: 12.03.2014 16:46
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja superpottu »

jallikka kirjoitti:
Pelaaja80 kirjoitti:Auttas se login laittaminen tänne, mut joku scripti.
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no"?>
<modDesc descVersion="32">
<author>MuuFunguu Edits, ARM Team, http://www.ARM-Team.gr</author>
<version>3.0.0.0</version>
<title>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</title>
<description>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</description>
<iconFilename>store.dds</iconFilename>
<multiplayer supported="true"/>
<l10n>
<text name="input_INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH">
<en>Switch IC State</en>
<de>IC an/abschalten</de>
</text>
<text name="InteractiveControl_Off">
<en>IC Off</en>
<de>IC ausschalten</de>
<pl>wyłącz IC</pl>
</text>
<text name="InteractiveControl_On">
<en>IC On</en>
<de>IC einschalten</de>
<pl>włącz IC</pl>
</text>
<text name="ic_component_close">
<en>Left Mouse Button: close %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s schließen</de>
<fr>Clic gauche : fermer %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: zamknij %s</pl>
</text>
<text name="ic_component_open">
<en>Left Mouse Button: open %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s öffnen</de>
<fr>Clic gauche : ouvrir %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: otwórz %s</pl>
</text>
<text name="ic_button_on">
<en>Left Mouse Button: activate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s anschalten</de>
</text>
<text name="ic_button_off">
<en>Left Mouse Button: deactivate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s ausschalten</de>
</text>
<text name="input_SET_DOOROPENER">
<en>Open/Close door</en>
<de>Open/Close door</de>
<fr>ouvrir/fermer porte</fr>
</text>
<text name="leftDoor">
<en>Left Door</en>
<de>Die Linke Tür</de>
<pl>Lewe Drzwi</pl>
</text>
<text name="rightDoor">
<en>Right Door</en>
<de>Rechte Tür</de>
<pl>Prawe Drzwi</pl>
</text>
<text name="RearWindow">
<en>Rear Window</en>
<de>Heckscheibe</de>
<pl>Tylna Szyba</pl>
</text>
</l10n>
<specializations>
<specialization name="interactiveControl" className="InteractiveControl" filename="specializations/InteractiveControl.lua"/>
<specialization name="interactiveWindows" className="InteractiveWindows" filename="specializations/InteractiveWindows.lua"/>
<specialization name="interactiveButtons" className="InteractiveButtons" filename="specializations/InteractiveButtons.lua"/>
<specialization name="doorOpener" className="DoorOpener" filename="specializations/DoorOpener.lua"/>
</specializations>
<vehicleTypes>
<type name="Ford40" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="attacherJoints"/>
<specialization name="lights"/>
<specialization name="animatedVehicle"/>
<specialization name="motorized"/>
<specialization name="steerable"/>
<specialization name="drivable"/>
<specialization name="cylindered"/>
<!--removed specialization 'hirable'-->
<!--changed specialization 'aiTractor'-->
<specialization name="aiVehicle"/>
<specialization name="bunkerSiloCompacter"/>
<specialization name="honk"/>
<!--removed specialization 'indoorHud'-->
<specialization name="washable"/>
<specialization name="mountable"/>
<specialization name="doorOpener"/>
<specialization name="interactiveControl"/>
<specialization name="interactiveWindows"/>
<specialization name="interactiveButtons"/>
</type>
</vehicleTypes>
<storeItems>
<storeItem xmlFilename="buehrer6135A.xml" rootNode="vehicle"/>
</storeItems>
<brands>
<brand name="FORD" title="Ford" image="brand_ford.dds"/>
</brands>
<inputBindings>
<input name="SET_DOOROPENER" category="onfoot" key1="KEY_r" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
<input name="INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH" category="VEHICLE" key1="KEY_space" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
</inputBindings>
</modDesc>
vähä myöhäs mut onks tää ees oikee?
Tämä on koneen modDesc. Login löydät sieltä samasta kansiosta, missä modikansiokin on eli My Games- Farming Simulator 2017-LOG. Ota huomioon, että logi muuttuu aina joka pelikerran jälkeen. Eli koitat ostaa sen traktorisi , jonka jälkeen sammutat pelin ja kopioit log-tiedoston tänne.
jallikka
Viestit: 875
Liittynyt: 30.04.2015 18:15
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja jallikka »

<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no"?>
<modDesc descVersion="32">
<author>MuuFunguu Edits, ARM Team, http://www.ARM-Team.gr</author>
<version>3.0.0.0</version>
<title>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</title>
<description>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</description>
<iconFilename>store.dds</iconFilename>
<multiplayer supported="true"/>
<l10n>
<text name="input_INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH">
<en>Switch IC State</en>
<de>IC an/abschalten</de>
</text>
<text name="InteractiveControl_Off">
<en>IC Off</en>
<de>IC ausschalten</de>
<pl>wyłącz IC</pl>
</text>
<text name="InteractiveControl_On">
<en>IC On</en>
<de>IC einschalten</de>
<pl>włącz IC</pl>
</text>
<text name="ic_component_close">
<en>Left Mouse Button: close %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s schließen</de>
<fr>Clic gauche : fermer %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: zamknij %s</pl>
</text>
<text name="ic_component_open">
<en>Left Mouse Button: open %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s öffnen</de>
<fr>Clic gauche : ouvrir %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: otwórz %s</pl>
</text>
<text name="ic_button_on">
<en>Left Mouse Button: activate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s anschalten</de>
</text>
<text name="ic_button_off">
<en>Left Mouse Button: deactivate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s ausschalten</de>
</text>
<text name="input_SET_DOOROPENER">
<en>Open/Close door</en>
<de>Open/Close door</de>
<fr>ouvrir/fermer porte</fr>
</text>
<text name="leftDoor">
<en>Left Door</en>
<de>Die Linke Tür</de>
<pl>Lewe Drzwi</pl>
</text>
<text name="rightDoor">
<en>Right Door</en>
<de>Rechte Tür</de>
<pl>Prawe Drzwi</pl>
</text>
<text name="RearWindow">
<en>Rear Window</en>
<de>Heckscheibe</de>
<pl>Tylna Szyba</pl>
</text>
</l10n>
<specializations>
<specialization name="interactiveControl" className="InteractiveControl" filename="specializations/InteractiveControl.lua"/>
<specialization name="interactiveWindows" className="InteractiveWindows" filename="specializations/InteractiveWindows.lua"/>
<specialization name="interactiveButtons" className="InteractiveButtons" filename="specializations/InteractiveButtons.lua"/>
<specialization name="doorOpener" className="DoorOpener" filename="specializations/DoorOpener.lua"/>
</specializations>
<vehicleTypes>
<type name="Ford40" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="attacherJoints"/>
<specialization name="lights"/>
<specialization name="animatedVehicle"/>
<specialization name="motorized"/>
<specialization name="steerable"/>
<specialization name="drivable"/>
<specialization name="cylindered"/>
<!--removed specialization 'hirable'-->
<!--changed specialization 'aiTractor'-->
<specialization name="aiVehicle"/>
<specialization name="bunkerSiloCompacter"/>
<specialization name="honk"/>
<!--removed specialization 'indoorHud'-->
<specialization name="washable"/>
<specialization name="mountable"/>
<specialization name="doorOpener"/>
<specialization name="interactiveControl"/>
<specialization name="interactiveWindows"/>
<specialization name="interactiveButtons"/>
</type>
</vehicleTypes>
<storeItems>
<storeItem xmlFilename="buehrer6135A.xml" rootNode="vehicle"/>
</storeItems>
<brands>
<brand name="FORD" title="Ford" image="brand_ford.dds"/>
</brands>
<inputBindings>
<input name="SET_DOOROPENER" category="onfoot" key1="KEY_r" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
<input name="INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH" category="VEHICLE" key1="KEY_space" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
</inputBindings>
</modDesc>
Näinkö?
Avatar
N141H
Viestit: 1143
Liittynyt: 13.10.2013 12:09
Tämänhetkinen kaupunki:: Mynämäki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Mynämäki
Viesti:

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja N141H »

jallikka kirjoitti:
<?xml version="1.0" encoding="utf-8" standalone="no"?>
<modDesc descVersion="32">
<author>MuuFunguu Edits, ARM Team, http://www.ARM-Team.gr</author>
<version>3.0.0.0</version>
<title>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</title>
<description>
<en>Ford NH 6640 4wd</en>
<de>Ford NH 6640 4wd</de>
</description>
<iconFilename>store.dds</iconFilename>
<multiplayer supported="true"/>
<l10n>
<text name="input_INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH">
<en>Switch IC State</en>
<de>IC an/abschalten</de>
</text>
<text name="InteractiveControl_Off">
<en>IC Off</en>
<de>IC ausschalten</de>
<pl>wyłącz IC</pl>
</text>
<text name="InteractiveControl_On">
<en>IC On</en>
<de>IC einschalten</de>
<pl>włącz IC</pl>
</text>
<text name="ic_component_close">
<en>Left Mouse Button: close %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s schließen</de>
<fr>Clic gauche : fermer %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: zamknij %s</pl>
</text>
<text name="ic_component_open">
<en>Left Mouse Button: open %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s öffnen</de>
<fr>Clic gauche : ouvrir %s</fr>
<pl>Lewy przycisk myszy: otwórz %s</pl>
</text>
<text name="ic_button_on">
<en>Left Mouse Button: activate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s anschalten</de>
</text>
<text name="ic_button_off">
<en>Left Mouse Button: deactivate %s</en>
<de>Linke Maustaste: %s ausschalten</de>
</text>
<text name="input_SET_DOOROPENER">
<en>Open/Close door</en>
<de>Open/Close door</de>
<fr>ouvrir/fermer porte</fr>
</text>
<text name="leftDoor">
<en>Left Door</en>
<de>Die Linke Tür</de>
<pl>Lewe Drzwi</pl>
</text>
<text name="rightDoor">
<en>Right Door</en>
<de>Rechte Tür</de>
<pl>Prawe Drzwi</pl>
</text>
<text name="RearWindow">
<en>Rear Window</en>
<de>Heckscheibe</de>
<pl>Tylna Szyba</pl>
</text>
</l10n>
<specializations>
<specialization name="interactiveControl" className="InteractiveControl" filename="specializations/InteractiveControl.lua"/>
<specialization name="interactiveWindows" className="InteractiveWindows" filename="specializations/InteractiveWindows.lua"/>
<specialization name="interactiveButtons" className="InteractiveButtons" filename="specializations/InteractiveButtons.lua"/>
<specialization name="doorOpener" className="DoorOpener" filename="specializations/DoorOpener.lua"/>
</specializations>
<vehicleTypes>
<type name="Ford40" className="Vehicle" filename="$dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua">
<specialization name="attacherJoints"/>
<specialization name="lights"/>
<specialization name="animatedVehicle"/>
<specialization name="motorized"/>
<specialization name="steerable"/>
<specialization name="drivable"/>
<specialization name="cylindered"/>
<!--removed specialization 'hirable'-->
<!--changed specialization 'aiTractor'-->
<specialization name="aiVehicle"/>
<specialization name="bunkerSiloCompacter"/>
<specialization name="honk"/>
<!--removed specialization 'indoorHud'-->
<specialization name="washable"/>
<specialization name="mountable"/>
<specialization name="doorOpener"/>
<specialization name="interactiveControl"/>
<specialization name="interactiveWindows"/>
<specialization name="interactiveButtons"/>
</type>
</vehicleTypes>
<storeItems>
<storeItem xmlFilename="buehrer6135A.xml" rootNode="vehicle"/>
</storeItems>
<brands>
<brand name="FORD" title="Ford" image="brand_ford.dds"/>
</brands>
<inputBindings>
<input name="SET_DOOROPENER" category="onfoot" key1="KEY_r" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
<input name="INTERACTIVE_CONTROL_SWITCH" category="VEHICLE" key1="KEY_space" key2="" button="" device="0" mouse=""/>
</inputBindings>
</modDesc>
Näinkö?
Ei, tää on edelleen se moddesc.
Kuva
Kuva
jallikka
Viestit: 875
Liittynyt: 30.04.2015 18:15
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja jallikka »

Huppista. Oli varmaa sen traktorin moddesc auki ni kopion sen vahingossa.Jos tääkää nyt ees on oikeee :D
GIANTS Engine Runtime 7.0.0 (13709:13711) 64bit (Build Date: Nov 9 2016)
Copyright (c) 2008-2016, GIANTS Software GmbH (giants-software.com), All Rights Reserved.
Copyright (c) 2003-2016, Christian Ammann and Stefan Geiger, All Rights Reserved.
Application: FarmingSimulator2017
Main System
CPU: Intel(R) Core(TM) i3-3240 CPU @ 3.40GHz
Memory: 8136 MB
OS: Windows NT 6.1 64-bit
Physics System
Version: 5.9.5
Thread(s): 2
Input System
Keyboard enabled
Mouse enabled
Gamepad/Joystick enabled
Force Feedback disabled
Name: Logitech Dual Action
Audio System
Driver: OpenAL
Version: 1.1
Device: Generic Software
Render System
Driver: Direct 3D 11
Card Vendor: NVIDIA Corporation
Renderer: NVIDIA GeForce GTX 660
Revision: 161
Feature level: DirectX 11 ON
Info: Effective window resolution 1680 x 1050
Started 2 threads for threadpool 'Render threadpool'
Hardware Profile
Level: Custom High
View Distance Factor: 1.100000
Shadow Quality: 2.000000 Size: 4096 Filter-Size: 16
Shader Quality: 2
Skip Mipmaps: 0
LOD Distance Factor: 1.100000
Terrain LOD Distance Factor: 1.500000
Terrain Normal Mapping: Yes
Foliage View Distance Factor: 2.000000
Foliage Density: 0.500000
Volume Mesh Tessellation Factor: 0.850000
Tyre Tracks Segments Factor: 2.000000
Max. Number of Shadow Lights: 3
Max. Number of Lights: 512
Max. Number of Lights Per Cluster: 32
MSAA: 2
Farming Simulator 17
Version: 1.3.0.0 1.3RC4
Available Languages: en de jp pl cz fr es ru it pt hu nl cs ct br tr ro kr
Language: en
Time: 2016-11-20 14:24:12
Register configuration 'inputAttacherJoint'
Register configuration 'attacherJoint'
Register configuration 'frontloader'
Register configuration 'motor'
Register configuration 'baseColor'
Register configuration 'wheel'
Register configuration 'rimColor'
Register configuration 'design'
Register configuration 'designColor'
Register configuration 'vehicleType'
Game vehicle types loaded
Load mod: FS17_challengerMT700EFieldViper
Load mod: FS17_valtraTSeriesCowEdition
Load mod: e_karjala
Load mod: foortti
Warning: Only zip mods are supported in multiplayer. You need to zip the mod foortti to use it in multiplayer.
Load mod: FS17_DCK_FollowMe
Load mod: FS17_flieglTMK266Bull
Load mod: FS17_ForRealModule03_GroundResponse
Load mod: FS17_kuhnVB2190
Load mod: FS17_kvernelandAB85
Load mod: FS17_marshallBC32
Load mod: FS17_mengeleGarant5402
Load mod: FS17_reckJumbo
Load mod: FS17_shedPackage
Load mod: FS17_starkIndustriesSCT635B
Load mod: FS17_vaederstadTopDown500
Load mod: HudHiderbyClodls17v101
Load mod: kuivuri
Error: Failed to open xml file 'E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/kuivuri/modDesc.xml'.
Error: Missing descVersion attribute in mod kuivuri
Load mod: leeremap
Warning: Only zip mods are supported in multiplayer. You need to zip the mod leeremap to use it in multiplayer.
Load mod: Pihatto
Error: Failed to open xml file 'E:/pena ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/Pihatto/modDesc.xml'.
Error: Missing descVersion attribute in mod Pihatto
Load mod: ValtraT183
Load mod: vv8950
Warning: Only zip mods are supported in multiplayer. You need to zip the mod vv8950 to use it in multiplayer.
Register vehicle type: foortti.Ford40
HUD Hider 17 V1 by Clod-http://forum.tractor-italia.net loaded
HUD Hider 17 V1 by Clod-edit is not permitted-share only with original ADFLY link
dataS/cameraPath01.i3d (0.23) ms
dataS/cameraPath02.i3d (0.22) ms
dataS/cameraPath03.i3d (0.16) ms
data/sky/skyUS_day_night.i3d (339.51) ms
data/sky/rain.i3d (100.11) ms
data/sky/hail.i3d (56.09) ms
data/sky/dust.i3d (37.25) ms
data/maps/map01.i3d (21671.05) ms
data/objects/basketball/basketball.i3d (159.51) ms
Disabled withering
data/vehicles/tools/vaderstad/vaderstadRapid600s.i3d (762.27) ms
data/vehicles/tools/bredal/F2WS4000.i3d (295.49) ms
data/vehicles/tools/kuhn/kuhnVariMaster153.i3d (215.48) ms
data/vehicles/steerable/caseIH/caseIH1660.i3d (701.96) ms
data/vehicles/steerable/valtra/valtraNSeries.i3d (756.03) ms
data/vehicles/cutters/caseIH/caseIH1030Cutter.i3d (500.91) ms
data/vehicles/trailers/kroeger/kroegerTKD302.i3d (393.09) ms
data/vehicles/tools/stoll/stollFrontLoaderFZ.i3d (102.85) ms
data/vehicles/tools/amazone/amazoneUF1201.i3d (264.88) ms
data/vehicles/steerable/caseIH/caseIH1455.i3d (654.01) ms
data/vehicles/tools/stoll/stollFrontLoaderFZ60.i3d (102.78) ms
data/vehicles/tools/stoll/stollToolPalletFork.i3d (182.07) ms
data/vehicles/tools/stoll/stollToolManureFork.i3d (58.43) ms
data/vehicles/trailers/farmtech/farmtechSuperfex800.i3d (355.57) ms
data/vehicles/trailers/joskin/joskinAquaTrans7300.i3d (324.99) ms
data/vehicles/trailers/siloking/siloKingTrailedLineDuo1814.i3d (293.42) ms
data/vehicles/trailers/kuhn/kuhnPrimor15070.i3d (275.67) ms
data/vehicles/steerable/newHolland/newHolland8340.i3d (423.33) ms
data/vehicles/tools/amazone/amazoneCatros6002.i3d (503.33) ms
data/vehicles/trailers/newHolland/newHollandRollBelt150.i3d (316.29) ms
data/objects/roundbales/roundbaleStraw_w112_d130.i3d (212.27) ms
data/vehicles/trailers/stepa/stepaFHL13AK.i3d (166.65) ms
data/vehicles/tools/lizard/lizardWeight550.i3d (161.14) ms
data/vehicles/tools/amazone/amazoneED3000.i3d (317.18) ms
data/vehicles/tools/stoll/stollToolBaleFork.i3d (54.21) ms
data/vehicles/steerable/lizard/lizardPickupRodeo.i3d (388.35) ms
data/vehicles/tools/poettinger/poettingerNovaCatX8.i3d (332.77) ms
data/vehicles/tools/poettinger/poettingerNovaCat301.i3d (72.48) ms
data/vehicles/tools/lely/lelyLotus1250.i3d (231.12) ms
data/vehicles/tools/lely/lelyHibiscus1515CdProf.i3d (192.95) ms
data/vehicles/steerable/newHolland/newHollandFR850.i3d (491.79) ms
data/vehicles/cutters/newHolland/newHollandPP273.i3d (314.95) ms
data/vehicles/cutters/kemper/kemper390Plus.i3d (252.79) ms
data/vehicles/trailers/krampe/krampeBandit750.i3d (319.43) ms
data/vehicles/steerable/deutz/deutzAgroStar661.i3d (430.82) ms
data/vehicles/tools/agco/agco650.i3d (141.35) ms
data/vehicles/tools/holaras/holarasMES400.i3d (251.02) ms
data/objects/bigBagContainer/bigBagContainerSeeds.i3d (230.94) ms
data/placeables/shelters/storageShelter02.i3d (71.53) ms
data/objects/pallets/fertilizerTank.i3d (99.42) ms
data/placeables/workshop/workshop.i3d (121.10) ms
data/placeables/highPressureWasher/kaercher/kaercherHDS918-4M.i3d (134.22) ms
data/placeables/shelters/storageShelter01.i3d (57.41) ms
data/placeables/shelters/vehicleShelter.i3d (65.45) ms
data/objects/pallets/palletPoplar.i3d (152.89) ms
data/vehicles/train/locomotive.i3d (250.23) ms
data/vehicles/train/wagonTimber.i3d (135.92) ms
data/vehicles/train/wagonWoodChips.i3d (119.27) ms
data/vehicles/train/wagonGrain.i3d (96.84) ms
data/vehicles/train/wagonSugarbeets.i3d (121.99) ms
dataS2/character/player/player01.i3d (596.85) ms
data/firstPerson/chainsaws/stihl/stihlMS261.i3d (337.73) ms
Warning: Old shape file format version found 'buehrer6135A.i3d.shapes'.
E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/foortti/buehrer6135A.i3d (351.34) ms
Warning: Missing 'lowerDistanceToGround' for attacherJoint 1 in E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/foortti/buehrer6135A.xml!
Warning: Missing 'upperDistanceToGround' for attacherJoint 1 in E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/foortti/buehrer6135A.xml!
Error: Can't load resource 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_start.wav'.
Error: Can't load sample 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_start.wav'.
Error: Can't load resource 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_stop.wav'.
Error: Can't load sample 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_stop.wav'.
Error: Can't load resource 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_idle.wav'.
Error: Can't load sample 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_idle.wav'.
Error: Can't load resource 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_idle.wav'.
Error: Can't load sample 'data/vehicles/steerable/huerlimann/huerlimannH468_idle.wav'.
Error: Can't load resource 'dataS2/sounds/horn.wav'.
Error: Can't load sample 'dataS2/sounds/horn.wav'.
Error: Can't load resource 'dataS2/sounds/horn.wav'.
Error: Can't load sample 'dataS2/sounds/horn.wav'.
Warning (LUA): 'getXMLString': Argument 1 has wrong type. Expected: Int. Actual: Nil
..\..\..\src\base\scripting\lua\LuaScriptSystem.cpp (604): expectedType == Value::VoidType
LUA call stack:
=E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/foortti/specializations/DoorOpener.lua (21) : getXMLString
=dataS/scripts/vehicles/Vehicle.lua (0)
=dataS/scripts/BaseMission.lua (0) : load
=dataS/scripts/BaseMission.lua (0) : loadVehicle
=dataS/scripts/shop/BuyVehicleEvent.lua (0) : loadVehiclesAtPlace
=dataS/scripts/network/Connection.lua (0) : run
=dataS/scripts/gui/ShopScreen.lua (0) : sendEvent
=dataS/scripts/gui/ShopConfigScreen.lua (0) : update
=dataS/scripts/gui/elements/Gui.lua (0) : update
=dataS/scripts/main.lua (0) : update
Error: Running LUA method 'update'.
E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/foortti/specializations/DoorOpener.lua:23: attempt to perform arithmetic on global 'i' (a nil value)
Physics System
Version: 5.9.5
Thread(s): 2
Input System
Keyboard enabled
Mouse enabled
Gamepad/Joystick enabled
Force Feedback disabled
Name: Logitech Dual Action
Audio System
Driver: OpenAL
Version: 1.1
Device: Generic Software
Render System
Driver: Direct 3D 11
Card Vendor: NVIDIA Corporation
Renderer: NVIDIA GeForce GTX 660
Revision: 161
Feature level: DirectX 11 ON
Info: Effective window resolution 1680 x 1050
Started 2 threads for threadpool 'Render threadpool'
Hardware Profile
Level: Custom High
View Distance Factor: 1.100000
Shadow Quality: 2.000000 Size: 4096 Filter-Size: 16
Shader Quality: 2
Skip Mipmaps: 0
LOD Distance Factor: 1.100000
Terrain LOD Distance Factor: 1.500000
Terrain Normal Mapping: Yes
Foliage View Distance Factor: 2.000000
Foliage Density: 0.500000
Volume Mesh Tessellation Factor: 0.850000
Tyre Tracks Segments Factor: 2.000000
Max. Number of Shadow Lights: 3
Max. Number of Lights: 512
Max. Number of Lights Per Cluster: 32
MSAA: 2
Farming Simulator 17
Version: 1.3.0.0 1.3RC4
Available Languages: en de jp pl cz fr es ru it pt hu nl cs ct br tr ro kr
Language: en
Time: 2016-11-20 14:26:12
Register configuration 'inputAttacherJoint'
Register configuration 'attacherJoint'
Register configuration 'frontloader'
Register configuration 'motor'
Register configuration 'baseColor'
Register configuration 'wheel'
Register configuration 'rimColor'
Register configuration 'design'
Register configuration 'designColor'
Register configuration 'vehicleType'
Game vehicle types loaded
Load mod: FS17_challengerMT700EFieldViper
Load mod: FS17_valtraTSeriesCowEdition
Load mod: e_karjala
Load mod: foortti
Warning: Only zip mods are supported in multiplayer. You need to zip the mod foortti to use it in multiplayer.
Load mod: FS17_DCK_FollowMe
Load mod: FS17_flieglTMK266Bull
Load mod: FS17_ForRealModule03_GroundResponse
Load mod: FS17_kuhnVB2190
Load mod: FS17_kvernelandAB85
Load mod: FS17_marshallBC32
Load mod: FS17_mengeleGarant5402
Load mod: FS17_reckJumbo
Load mod: FS17_shedPackage
Load mod: FS17_starkIndustriesSCT635B
Load mod: FS17_vaederstadTopDown500
Load mod: HudHiderbyClodls17v101
Load mod: kuivuri
Error: Failed to open xml file 'E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/kuivuri/modDesc.xml'.
Error: Missing descVersion attribute in mod kuivuri
Load mod: leeremap
Warning: Only zip mods are supported in multiplayer. You need to zip the mod leeremap to use it in multiplayer.
Load mod: Pihatto
Error: Failed to open xml file 'E:/Jalo ladatut tiedostot/My Games/FarmingSimulator2017/mods/Pihatto/modDesc.xml'.
Error: Missing descVersion attribute in mod Pihatto
Load mod: ValtraT183
Load mod: vv8950
Warning: Only zip mods are supported in multiplayer. You need to zip the mod vv8950 to use it in multiplayer.
patte027
Viestit: 66
Liittynyt: 28.11.2015 23:59
Tämänhetkinen kaupunki:: Kuopio
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Pienet Kysymykset [FS17]

Viesti Kirjoittaja patte027 »

Mitenkä tässä sais vaikka esim. radio rockin kuuluu radiost ku ite yrittäny tätä jo semmoset 2h ja en oo saanu toimii nii voisko joku sen verra auttaa että tekis sen tekstin tai edes neuvvoisi? (:
Windows 7 Ultimate 64-bit, Intel Core i7 @ 4.00GHz
Haswell 22nm Technology, ASRock Z97 Pro4 (CPUSocket), 4095MB NVIDIA GeForce GTX 960 (Gigabyte), 223GB KINGSTON SHFS37A240G SCSI Disk Device (SSD), RAM 8,00Gt ja joku vanha 1tera kovo
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”