Admineina toimivat minä sekä Lgndry (ingame Trampas)
Niinkuin jo otsikossa lukee mappina siis toimii The west coast jossa on 6 tilaa, joten ideana olis se että jokainen tila olis aina jonkun aktiivisen pelaajan omistuksessa. Tilan menettää ellet käy pelaamassa vielä määräämättömän ajan sisään jolloin tila annetaan adminin valitsemalle henkilölle. Tosin yhteistyötä saa ja täytyy tehdä. Servulla on myös käytössä seasons modi!
Kuvia mapista en valitettavasti näin tietokonenerona osaa laittaa mutta 5sek googlaamalla tai ensimmäisestä linkistä kyllä löytää kuvia
SÄÄNNÖT:
-Ajetaan teitä pitkin
-Totellaan hostia
-Ei oteta naapuritilalle kuuluvia asioita ilman minun, lgndryn tai tilan omistajan lupaa
-Pyritään pelaamaan realistisesti tosin jos joku kone jää jumiin yms... on poikkeus
-Kun lähdet pois tietokoneesi ääreltä hyppää traktorista ulos
-Ajon päätteeksi sammutetaan kone että myös sen valot
-Kun lopetat niin vie koneesi omalle tilallesi
-Ikärajaa ei varsinaisesti ole mutta juttujen täytyy olla kuitenkin suht asiallisia
-älä kinua mitään uusia koneita
Jos et useista varotuksista huolimatta usko uhkaa silloin bannit
tilat:
-Vihreä tila: MaPa (elikkä minä vielä ainakin näin toistaiseksi) joka on lehmätila josta löytyy auma
-Pinkki tila: ,,,, joka on sikatila
-Keltainen tila: sieni._. joka on lammastila josta löytyy myös auma
-Punainen tila: ----- joka on suurin viljatila josta löytyy auma sekä viljasiilo
-Sininen tila: Elppi joka on kanssa viljatila mutta hieman pienempi eikä siellä ole aumaa
-Oranssi tila: Trampas Lgndy jota itse kutsun "renkitilaksi" on pienin tila josta löytyy kanala sekä siilo
p.s muistakaa että nopeet syö hitaat...
Tilan omistajilla on myös mahdollisuus ottaa renkejä itsellensä ellei vapaita tiloja ole enää.
Uudelle tilalle muuttava saa itse valita mitä koneita sinne haluaa mutta maksimi traktori määrä on 4 jotta homma pysyy rajoissa
-Eurooppa servu
-6 pelaajaa mahtuu
-Nimi: bit.ly/taallatehdaantoita
-salasana: suomi22
KAIKKI MODT TÄÄLTÄ:
http://54.37.246.139:4242/mods.html
kaikki saa ladattua kerralla pahvilaatikon kuvasta oikealla alhaalla
Eikä noiden lataamisessakaan oikesti kauhean kauaa mene joten laturiin
Jos unohdin jotakin saa muistuttaa