Farming Simulator 2017

Yleinen keskustelu Farming Simulator 17 pelistä. Jaa uutiset, mielipiteet, kuvat, videot ja paljon muuta muiden käyttäjien kesken.
Avatar
Ibi1981
Viestit: 345
Liittynyt: 10.05.2009 12:14

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Ibi1981 »

Suomi karttaa odotellessa missä sikala ja lehmien navetta olis samassa pihassa että ei tarvii niin ajaa ympäri karttaa. :D
jallikka
Viestit: 875
Liittynyt: 30.04.2015 18:15
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja jallikka »

Einäytä prkl olla tos usa mapis mettää yhtää. Smoker .Onso se sosnovska venäläine vai puolalainen vai mikä se on?
jontte89
Viestit: 191
Liittynyt: 12.01.2015 11:18
Multiplayer tunnuksesi?: PuuhaPete
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja jontte89 »

jallikka kirjoitti:Einäytä prkl olla tos usa mapis mettää yhtää. Smoker .Onso se sosnovska venäläine vai puolalainen vai mikä se on?
Taitaa olla venäläinen :iso:
Kuuspytty
Viestit: 1790
Liittynyt: 13.01.2013 19:17
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Kuuspytty »

Osaisko joku auttaa tohon villa ongelmaan? Löytyy edelliseltä sivulta.
Avatar
mikebirdie
Viestit: 1938
Liittynyt: 08.10.2011 16:01
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: mikebirdie [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Hausjärvi, Kanta-Häme

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja mikebirdie »

superi kirjoitti:..Kuten odottaa saattoi..raaka floppi kaikenpuolin koko tekele..metsäpuoli täysin suolesta järkyttävine kontrolleineen..puut käyttäytyy miten sattuu..ja auta armias jos hakkureille erehdyt puita näyttään :laughing: nielevät jos huvittaa. Tekoälykuski jääny tasolle 09..raktorit täysin samoja kuin ennen ilman mitää suurempia eroja suuntaan tai toiseen..niin ei vieläkään dynaamista maastoa ja vuodenaikoja.Onneksi en rahojani tuhlannut tähän
Ja sinä oot jääny kirjoitustaidoissa 09-tasolle.
#Kuuukkelijutut
Deereman
Viestit: 2782
Liittynyt: 24.07.2012 14:12
Tämänhetkinen kaupunki:: Honkajoki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, enklanti, ja ripaus ruottia..
Multiplayer tunnuksesi?: Deereman [FIN]
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Kysy jos kiinnostaa...

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Deereman »

superi kirjoitti:..Kuten odottaa saattoi..raaka floppi kaikenpuolin koko tekele..metsäpuoli täysin suolesta järkyttävine kontrolleineen..puut käyttäytyy miten sattuu..ja auta armias jos hakkureille erehdyt puita näyttään :laughing: nielevät jos huvittaa. Tekoälykuski jääny tasolle 09..raktorit täysin samoja kuin ennen ilman mitää suurempia eroja suuntaan tai toiseen..niin ei vieläkään dynaamista maastoa ja vuodenaikoja.Onneksi en rahojani tuhlannut tähän

Kummallista rutinaa täytyy aina vääntää kaikesta, ja puoletkaan tuosta edes ollu totta.. :?
Avatar
Valmeksi
Viestit: 2995
Liittynyt: 29.04.2010 15:36
Multiplayer tunnuksesi?: Valmeksi
Paikkakunta: Suonenjoki

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Valmeksi »

Niin no eikai siinä, jos noin hyvin tietää pelistä, jota ei oo edes hankkinut. :laughing:
Ite oon pelannu ehkä 5min eikä vaikuta huonolta ollenkaan. :D Ei vaan oo kerenny pelaamaan kun tuli melkein samaan aikaan 3 peliä ostettua. Bf1, my summer car ja tämä.
|i5 8600k 5,2|Nvidia gtx 1080 ti|750w Chieftec|2x8GB RAM|500GB SSD|1T HDD|
Valtra T202
Viestit: 394
Liittynyt: 21.11.2009 15:52
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Ilmajoki

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Valtra T202 »

mikebirdie kirjoitti:Nosturien controllit on helppo säätää kun nyt ne on oikein nimettykin mistä tapahtuu mitäkin. Ilmeisesti tämäkään jengi ei ymmärrä miten Keslan liikerata toimii käytännössä. Tai ylipäätään tiedä mikä on liikeratanosturi...
Itsehän hakkaan päivittäin liikeratanosturilla, että kyllä sen toiminta on ihan tuttua. Oikein se sampon nosturi muuten toimii, mutta nostosylinterin toimintaa ne ei ihan oo ymmärtäny.
Kuva
superi
Viestit: 45
Liittynyt: 01.01.2010 21:47

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja superi »

kummaa "rutinaa" aina havaittavissa kun kritisoi ja ilmaisee mielipiteensä pelistä/jostain asiasta ylipäätään. Iha tarpeeksi on tullut testattua ko.peliä vaikka en itse omistakaan.Sama homma kun edellisen version kanssa eli kaveri hommasi itselleen ja kyllä testattu on ja todettu sudeks. Mutta eihän täällä saa "rutista" koska täällä pitää hehkuttaa ja ylistää kaikkee :kippis:
gotscammedfak
Viestit: 134
Liittynyt: 19.07.2016 17:47
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja gotscammedfak »

superi kirjoitti:kummaa "rutinaa" aina havaittavissa kun kritisoi ja ilmaisee mielipiteensä pelistä/jostain asiasta ylipäätään. Iha tarpeeksi on tullut testattua ko.peliä vaikka en itse omistakaan.Sama homma kun edellisen version kanssa eli kaveri hommasi itselleen ja kyllä testattu on ja todettu sudeks. Mutta eihän täällä saa "rutista" koska täällä pitää hehkuttaa ja ylistää kaikkee :kippis:
Älähän poika nyt. ;)
P3kk1s
Viestit: 134
Liittynyt: 06.10.2012 16:40
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja P3kk1s »

Edellises versios ei ollut väliä että ruiskuttiko vai levittikö lantaa kylvön jälkeen, mutta onko nytten? heti kylvön jälkeen jos levittää apupaskaa niin se muuttuu tummaks mut heti kun vilja vähän kasvaa se maa vaalenee eli häviääkö ne apulannat johokii?
valmetti 1502 t
Viestit: 2404
Liittynyt: 11.06.2015 20:18
Tämänhetkinen kaupunki:: Sitä ei moni tiijä
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi ja enklanti
Multiplayer tunnuksesi?: valmetti (FIN)
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Voihan sitä aina kysyä, en kerro kuitenkaan...

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja valmetti 1502 t »

P3kk1s kirjoitti:Edellises versios ei ollut väliä että ruiskuttiko vai levittikö lantaa kylvön jälkeen, mutta onko nytten? heti kylvön jälkeen jos levittää apupaskaa niin se muuttuu tummaks mut heti kun vilja vähän kasvaa se maa vaalenee eli häviääkö ne apulannat johokii?
Sitten varmaa voi käyvä ruiskuttamassa rikkaruohot pois :?
Kuva

Traktori on parhaimmillaan kun se tulee Suolahdelta.

Amatööri modaaja
Käyhän katsomassa wippejä->
 Lataa tästä...
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4476
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

superi kirjoitti:kummaa "rutinaa" aina havaittavissa kun kritisoi ja ilmaisee mielipiteensä pelistä/jostain asiasta ylipäätään. Iha tarpeeksi on tullut testattua ko.peliä vaikka en itse omistakaan.Sama homma kun edellisen version kanssa eli kaveri hommasi itselleen ja kyllä testattu on ja todettu sudeks. Mutta eihän täällä saa "rutista" koska täällä pitää hehkuttaa ja ylistää kaikkee :kippis:
Ei siinä muuta, mutta et oo muistaakseni sanonu vielä yhtäkään syytä, miks se on huono (paitsi ne perhanan ovet, voi harmi kun tää oliskin oikeen kunnon Door Opening Simulator 2069). Joo, dynaaminen maasto olis ollu pirun hieno, mutta eteenpäin tää menee koko ajan.
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
jallikka
Viestit: 875
Liittynyt: 30.04.2015 18:15
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: englanti,ruotsi
Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja jallikka »

Miks te te teette kaikkien mielipiteistä niin vitun ison numeron.Ai että voitte näyttää olevanne aina viisaanpia ja olevanne niin aikuisia että te tiedätte kaiken.Joskus vois olla vaa hiljaa. Smoker
Viimeksi muokannut jallikka, 29.10.2016 10:18. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
superi
Viestit: 45
Liittynyt: 01.01.2010 21:47

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja superi »

" Ei siinä muuta, mutta et oo muistaakseni sanonu vielä yhtäkään syytä, miks se on huono (paitsi ne perhanan ovet, voi harmi kun tää oliskin oikeen kunnon Door Opening Simulator 2069). Joo, dynaaminen maasto olis ollu pirun hieno, mutta eteenpäin tää menee koko ajan."

aikasemmassa viestissä kerroin juuri mitkä viat ovat. Kannattaa tsekata ennenku hutkii.
Farmari99
Lähettiläs
Viestit: 4476
Liittynyt: 15.01.2012 11:31
Tämänhetkinen kaupunki:: Vimpeli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, venäjä, japani
Multiplayer tunnuksesi?: Farmari99 [FIN]
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Vimpeli

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Farmari99 »

Katos katos, ei ihan järki enää pelaa näin myöhällä. :D
Kuva
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Farmari99 kirjoitti:
superi kirjoitti:kummaa "rutinaa" aina havaittavissa kun kritisoi ja ilmaisee mielipiteensä pelistä/jostain asiasta ylipäätään. Iha tarpeeksi on tullut testattua ko.peliä vaikka en itse omistakaan.Sama homma kun edellisen version kanssa eli kaveri hommasi itselleen ja kyllä testattu on ja todettu sudeks. Mutta eihän täällä saa "rutista" koska täällä pitää hehkuttaa ja ylistää kaikkee :kippis:
Ei siinä muuta, mutta et oo muistaakseni sanonu vielä yhtäkään syytä, miks se on huono (paitsi ne perhanan ovet, voi harmi kun tää oliskin oikeen kunnon Door Opening Simulator 2069). Joo, dynaaminen maasto olis ollu pirun hieno, mutta eteenpäin tää menee koko ajan.
Ihmettelen että miksi Farmingissa pitäis olla vuodenajat, tää on maataloussimulaattori eikä talvella voi viljellä mitään.
Kuva
jusanteri
Viestit: 283
Liittynyt: 17.10.2014 22:26
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Jusanteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja jusanteri »

P3kk1s kirjoitti:Edellises versios ei ollut väliä että ruiskuttiko vai levittikö lantaa kylvön jälkeen, mutta onko nytten? heti kylvön jälkeen jos levittää apupaskaa niin se muuttuu tummaks mut heti kun vilja vähän kasvaa se maa vaalenee eli häviääkö ne apulannat johokii?
Tässähän pitää oletuksena lannottaa kolme kertaa että saa täyden sadon. Eli ensin levittää vaikka kylvön jälkeen apulantaa, sitten yhden kasvuvaiheen jälkeen ruiskuttaa ja taas yhden kasvuvaiheen jälkeen ruiskuttaa uudelleen, niin kun itse olen tehnyt. Tuonkin saa asetuksista pois päältä, tosin en ole testannut tarviiko sitten lannoittaa ollenkaan. Kartasta näkee millä lannoitustasolla mikäkin pelto on, ykköstaso näkyy vaaleansinisenä, toinen tummempana ja kolmas vielä tummempana.
Asus Rog Strix x570-E gaming|Amd ryzen 9 5900x|Kingston fury renegade 32gb DDR4|Asus Rog Strix RTX 2080ti|Samsung 2tb 980 pro m.2 ssd|Samsung 1tb 970 evo m.2 ssd|Samsung 1tb 860 qvo ssd|Fractal desing define r6|Asus Rog Strix 850w
Pidon rajat löytyy vain ylittämällä ne.
Mönkijämies
Viestit: 1797
Liittynyt: 26.11.2015 17:43
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Multiplayer tunnuksesi?: Valtteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pälkäne

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Mönkijämies »

Simppa kirjoitti:
Farmari99 kirjoitti:
superi kirjoitti:kummaa "rutinaa" aina havaittavissa kun kritisoi ja ilmaisee mielipiteensä pelistä/jostain asiasta ylipäätään. Iha tarpeeksi on tullut testattua ko.peliä vaikka en itse omistakaan.Sama homma kun edellisen version kanssa eli kaveri hommasi itselleen ja kyllä testattu on ja todettu sudeks. Mutta eihän täällä saa "rutista" koska täällä pitää hehkuttaa ja ylistää kaikkee :kippis:
Ei siinä muuta, mutta et oo muistaakseni sanonu vielä yhtäkään syytä, miks se on huono (paitsi ne perhanan ovet, voi harmi kun tää oliskin oikeen kunnon Door Opening Simulator 2069). Joo, dynaaminen maasto olis ollu pirun hieno, mutta eteenpäin tää menee koko ajan.
Ihmettelen että miksi Farmingissa pitäis olla vuodenajat, tää on maataloussimulaattori eikä talvella voi viljellä mitään.
No talvella vois tietysti lumiurakoida. Kahvi22
Tuskimpa semmosta systeemiä saadaan aikaan.
valmetpoju
Viestit: 180
Liittynyt: 10.11.2013 15:49
Tämänhetkinen kaupunki:: Oulu
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Ruotsia vähän
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja valmetpoju »

Hyvä peli pelata myös ps4:lla. Paitsi metsäkoneita on vähän hankalempi käyttää, mutta muuten pirun hyvä peli!
Euro Truck Simulator 2
Avatar
RehuriFin
Viestit: 1938
Liittynyt: 28.12.2014 19:46
Tämänhetkinen kaupunki:: Suomen Texas
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi.Englanti,Ruotsi ja ihan muutama sana Espanjaa
Multiplayer tunnuksesi?: Samu.L
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: No sitähän sinun ei tarvitse tietää, mutta kysy, jos kiinnostaa.

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja RehuriFin »

Joo on ittelläkin käsitys muuttunut aika raakasti. Ainoo vaan kun ne jätti niiden ominaisuuksien esittelyn niin pirun myöhään niin tulee käsitys et eihän täs oo mikää muuttunu. Aion ostaa sitten kun rahaa löytyy kun nimetön kaverini kertoi pelin kumminkin pyörivän loweilla mun koneella ja se riittää kunhan nyt edes pyörii. Vitut jostain ovista kyllä ne modien myötä tulee. Ennemminkin kärkkyis nyt vaan niitä ekoja suomimappeja. Tasan yhdestä asiasta olen toki edelleen näreissäni ja se on se, että eivät oo tehneet demo versiota mistään pelistä sitten fs13.
Kuva
Suur kiitokset Jespalle allarista.
Merkillä ei ole väliä kuhan se ei oo Valtra :D
Todennäköisesti foorumin nyrpeentynein käyttäjä :lol: .
verkusonni
Viestit: 26
Liittynyt: 02.10.2009 10:36

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja verkusonni »

jusanteri kirjoitti:
P3kk1s kirjoitti:Edellises versios ei ollut väliä että ruiskuttiko vai levittikö lantaa kylvön jälkeen, mutta onko nytten? heti kylvön jälkeen jos levittää apupaskaa niin se muuttuu tummaks mut heti kun vilja vähän kasvaa se maa vaalenee eli häviääkö ne apulannat johokii?
Tässähän pitää oletuksena lannottaa kolme kertaa että saa täyden sadon. Eli ensin levittää vaikka kylvön jälkeen apulantaa, sitten yhden kasvuvaiheen jälkeen ruiskuttaa ja taas yhden kasvuvaiheen jälkeen ruiskuttaa uudelleen, niin kun itse olen tehnyt. Tuonkin saa asetuksista pois päältä, tosin en ole testannut tarviiko sitten lannoittaa ollenkaan. Kartasta näkee millä lannoitustasolla mikäkin pelto on, ykköstaso näkyy vaaleansinisenä, toinen tummempana ja kolmas vielä tummempana.
Lannoituskerta lisää satoa 30%. Viimeinen 10% tulee, kun kynnät maan :iso: Asetuksista saa, että yhdellä lannoituksella tulee tuo 90%.
Avatar
maajusssiiii
Viestit: 1360
Liittynyt: 06.07.2012 22:16
Multiplayer tunnuksesi?: Jussi
Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Paikkakunta: Senhän sä haluaisit tietää...

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja maajusssiiii »

Asetuksista saa myös säädettyä niin että ei tarvii kyntää. Eli saa niin että yksi lannoituskerta riittää per sato.
Kuva

FS17 Konfigurointi onnistuu (renkaat koneen värjäys moottoriteho yms)
Lisätietoa YV


My name is Madness
And I'm the light you need in darkness

Jussin fs17 konepaja
 Lataa tästä...
jusanteri
Viestit: 283
Liittynyt: 17.10.2014 22:26
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Jusanteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja jusanteri »

Juurikin näin. Mutta kyntäminen vaaditaan vasta kolmannen sadon jälkeen. :D
Asus Rog Strix x570-E gaming|Amd ryzen 9 5900x|Kingston fury renegade 32gb DDR4|Asus Rog Strix RTX 2080ti|Samsung 2tb 980 pro m.2 ssd|Samsung 1tb 970 evo m.2 ssd|Samsung 1tb 860 qvo ssd|Fractal desing define r6|Asus Rog Strix 850w
Pidon rajat löytyy vain ylittämällä ne.
Avatar
Nevalle
Viestit: 1434
Liittynyt: 01.05.2011 16:13
Tämänhetkinen kaupunki:: Imatra
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Etelä-karjala

Re: Farming Simulator 2017

Viesti Kirjoittaja Nevalle »

jusanteri kirjoitti:Juurikin näin. Mutta kyntäminen vaaditaan vasta kolmannen sadon jälkeen. :D
Jotenki tuntuu tässä versiossa paremmalta toi kyntö ,onkos siintä mitään hyötyä jos kyntää joka sadon jälkeen ?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen keskustelu”