Sampossa ei ole jatketta.Karlox kirjoitti:Villi veikkaus että grafiikka-asetukset liian pienellä?case tyyppi kirjoitti:Mikähän voisi olla ongelmana kun traktoreiden valot eivät toimi? Muuten kyllä pyörii nätisti ja on hyvän oloinen peli
Mutta asiaan: Koko ilta kulutettu pelin parissa. Sähköt kävi monesti poikki ja UPS:kin loppu jo akku ja hermot meinasi mennä mutta sainpahan säädeltyä Track IR:n, ratin ja 2 tikkua jotenkin toimimaan. Onko muillakin niin että Scorpionissa on puomin taitto väärinpäin vrt. muut pelin kuormaajat? Kun säätää tikut niin että Buffalossa, Stepakärryssä ja Jenz-hakkurissa toimii kuormaaja oikein niin Scorpionissa on väärinpäin, hiirelläkin sama. Sammossa ei pelaa jatke ollenkaan, ja puomin taitto liikahtaa vain vähän ja loppujenlopuksi nostosylinteri jotenkin bugaa ja purkatutuu reaktiotankoineen koko kuormaajasta irti?
Farming Simulator 2017
-
- Kunniakäyttäjä
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Fr0g
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Re: Farming Simulator 2017
Asus Z590-E |11700K @4.9Ghz w/ Aio | 32GB RAM | GTX 1080 TI | 2TB SSD | Corsair RMx 850w | Lian li Lancool II Mesh |
- Simppa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Se puomin taittokaan ei liiku pidemmälle, mutta nostosylinteri sais olla erikseen, ottaa maahan helposti kiinni kun säädetty että on kokoajan leikkuutasolla niin ei saa esim. lavetille taitehtyä pinoja puista.San_anttu kirjoitti:Sampossa ei ole jatketta.Karlox kirjoitti:Villi veikkaus että grafiikka-asetukset liian pienellä?case tyyppi kirjoitti:Mikähän voisi olla ongelmana kun traktoreiden valot eivät toimi? Muuten kyllä pyörii nätisti ja on hyvän oloinen peli
Mutta asiaan: Koko ilta kulutettu pelin parissa. Sähköt kävi monesti poikki ja UPS:kin loppu jo akku ja hermot meinasi mennä mutta sainpahan säädeltyä Track IR:n, ratin ja 2 tikkua jotenkin toimimaan. Onko muillakin niin että Scorpionissa on puomin taitto väärinpäin vrt. muut pelin kuormaajat? Kun säätää tikut niin että Buffalossa, Stepakärryssä ja Jenz-hakkurissa toimii kuormaaja oikein niin Scorpionissa on väärinpäin, hiirelläkin sama. Sammossa ei pelaa jatke ollenkaan, ja puomin taitto liikahtaa vain vähän ja loppujenlopuksi nostosylinteri jotenkin bugaa ja purkatutuu reaktiotankoineen koko kuormaajasta irti?
-
Kyllähän pitäs saada sieltä ala kulmasta.opelman kirjoitti:Saako tuota mitenkään steamiin tuota levy versiota?
-En säker kompis!
- Karlox
- Kielet: Englanti hyvä
- Multiplayer tunnuksesi?: Laserkari
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Viesti:
Se puomin taittokaan ei liiku pidemmälle, mutta nostosylinteri sais olla erikseen, ottaa maahan helposti kiinni kun säädetty että on kokoajan leikkuutasolla niin ei saa esim. lavetille taitehtyä pinoja puista.[/quote][/quote][/quote]Simppa kirjoitti:Sampossa ei ole jatketta.San_anttu kirjoitti:[quote="Karlox]
Joo tosiaan ei ole jatketta. Mutta teillä ei bugaa ne sylinterit? Eli mulla kun liikuttelee Sammon kuormaajaa niin nosto-, taittosylinteri, koiranluut ja koko se pääpuomin pituinen reaktiotanko alkaa tärisemään ja lopulta bugaa, syliterit purkatuu ja katoaa kokonaan näkyvistä. Oiskohan mulla jotain hämärää sitten vielä kontrolleissa esim. 2 akselia jotenkin päällekäin..
Viimeksi muokannut Karlox, 26.10.2016 13:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Kielet: Suomi, paska englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Aapo92
Tuli tässä vaan mieleen,että tässä versiossa voisi onnistua lumikauha(jos tulee lumimappi). Koska maasta voi ottaa haketta ynnä muuta, jos sen siihen kippaa tai kauhasta pudottaa. Nii jos laittaisi ruohoa ympäri mappia ja skinaisen valkoiseksi.
- Simppa
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Mietin samaa, mutta eriasia voiko niitä kasoja laittaa editorissa nykyisin.Aapo92 kirjoitti:Tuli tässä vaan mieleen,että tässä versiossa voisi onnistua lumikauha(jos tulee lumimappi). Koska maasta voi ottaa haketta ynnä muuta, jos sen siihen kippaa tai kauhasta pudottaa. Nii jos laittaisi ruohoa ympäri mappia ja skinaisen valkoiseksi.
-
- Lähettiläs
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
No perhana, ainaki saan sen mun heinähännän toimimaan vielä joskus.Simppa kirjoitti:Mietin samaa, mutta eriasia voiko niitä kasoja laittaa editorissa nykyisin.Aapo92 kirjoitti:Tuli tässä vaan mieleen,että tässä versiossa voisi onnistua lumikauha(jos tulee lumimappi). Koska maasta voi ottaa haketta ynnä muuta, jos sen siihen kippaa tai kauhasta pudottaa. Nii jos laittaisi ruohoa ympäri mappia ja skinaisen valkoiseksi.
Kiitokset Ruzille!
Asus Prime Z370-P | Intel i5 9600KF 3.7GHz | GIGABYTE RTX 2060S 8GB GDDR6 | 2xKINGSTON 8GB 3000MHz DDR4 | Samsung 850 EVO 250GB SSD + Samsung 860 EVO 500GB SSD | Toshiba 1TB 7200rpm SATA3 64Mt
Pelaileeko joku pleikalla tätä?
- Ännä
- Moderaattori
Koskahan lie korjaavat tuon T4n sisätilat kuntoon?
Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
- Kielet: Suomi englantti
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Mitäs vikaa siin on ?Ännä kirjoitti:Koskahan lie korjaavat tuon T4n sisätilat kuntoon?
Modausta jo vuodesta 2013
- Ännä
- Moderaattori
Mustat verhoolut ja pirun epätarkat textuurit, ku vertaa vaikka siihen ännäläiseen.MARKKA kirjoitti:Mitäs vikaa siin on ?Ännä kirjoitti:Koskahan lie korjaavat tuon T4n sisätilat kuntoon?
Minun modeja saa laittaa vapaasti jakoon, ei tarvi kysyä lupia!
-
- Kielet: Suomi, English & Svenska
Ässäs kans tosi huonot textuurit omast mielest..Ännä kirjoitti:Mustat verhoolut ja pirun epätarkat textuurit, ku vertaa vaikka siihen ännäläiseen.MARKKA kirjoitti:Mitäs vikaa siin on ?Ännä kirjoitti:Koskahan lie korjaavat tuon T4n sisätilat kuntoon?
-
Kyl rupes himottaa tämäkin peli, pitää viikonloppuna käydä prismassa piruuttaan vilkasee.
-En säker kompis!
-
- Multiplayer tunnuksesi?: PuuhaPete
Tai sit nykyaikana Steam?Pelaaja80 kirjoitti:Kyl rupes himottaa tämäkin peli, pitää viikonloppuna käydä prismassa piruuttaan vilkasee.
-
Re: ostaa?
Huono yritysfarmari03 kirjoitti:Voisiko joku ostaa minulle? Itellä ei oo rahaa, töissä ei saa käydä. Ja kova halu olis päästä pelaamaan. Jos joku viitsii ostaa niin laittaa viestiä.
Kauankos muilla on kestäny cdon.fi pelin saapuminen? Viime perjantaina tilasin, maanantaina saivat postiin ja vielä odotellaan. Ois vissiin kannattanu vaan steamistä ostaa..
- Karlox
- Kielet: Englanti hyvä
- Multiplayer tunnuksesi?: Laserkari
- Viesti:
Saksankielisellä virallisella foorumilla näkyy olevan luvattu heti ekaan patsiin T-Valtrojen sisustatextuureihin korjaus. Dediserverin bugeihin myös paljo korjauksia: https://forum.giants-software.com/viewt ... 74&t=96312
Piru kun osais sen verran saksas kirjottaa tuonne että Scorpionin kuormaajaan puomin liike väärinpäin, pitää varmaa opetella
edit: näkyypä tuosta jo joku saksaksi tuonne laittaneen että Crane_arm3 eli puomin taitto väärinpäin..
edit2: Lontooksi sama lanka: https://forum.giants-software.com/viewt ... 76&t=97384
Nopea googletranslate:
Raportoitu virheet korjataan seuraavassa päivityksessä:
• epäonnistui ostaminen ja myyminen eläinten kanssa kielten Kiinan ja Venäjän
• Dedi Server ei voida aloittaa, jos käyttäjä nimeä käytetään, joka suodatetaan kirosanoja suodatin (esimerkiksi "ylläpitäjä")
• Viimeisin GIANTS Editor ei ole vielä julkaistu ja vanha versio ei voi avata i3ds pelin.
• kirjoittaminen vasemmalla puolella veturin peilataan.
• Raha ei päivitetä, kun MP asiakkaan Dedi palvelimilla
• Jos jätät palvelin ja uudelleen kytketty, moottorisaha ei ole enää olemassa, ja on ostettava uusi
• "tyhjä peli tauko" ja Dedi Server toiminto ei toimi kunnolla
• Näppäimet Menu tarkkailla suunnan valittua akselia osittain virheellinen (esimerkiksi stick-R väärin kameran oikealla, on osittain miehitetty kameran vasemmalla)
• Semi-akselit peliohjain (trigger akselit, ohjauspyörä kiihdytin) ja Y-akselin joystick ei voida määrittää normaaliin akselit (vain kaasu-jarru).
• Normaali akselit (esimerkiksi stick-R vasen-oikea) ei voida määritetty kiihtyvyys / jarrutus.
• Valtra T, Indoor Väri / Texture väärässä
• valaistus artefakteja joitakin vanhempia GPU (esimerkiksi ATI 5670 ja ATI 6970)
• Dedi Server: "Normaali" käyttäjät näkevät heti kirjautumisen jälkeen admin salasana pelin, ja painikkeet Pelipalvelin uudelleenkäynnistyksen / stop
Piru kun osais sen verran saksas kirjottaa tuonne että Scorpionin kuormaajaan puomin liike väärinpäin, pitää varmaa opetella
edit: näkyypä tuosta jo joku saksaksi tuonne laittaneen että Crane_arm3 eli puomin taitto väärinpäin..
edit2: Lontooksi sama lanka: https://forum.giants-software.com/viewt ... 76&t=97384
Nopea googletranslate:
Raportoitu virheet korjataan seuraavassa päivityksessä:
• epäonnistui ostaminen ja myyminen eläinten kanssa kielten Kiinan ja Venäjän
• Dedi Server ei voida aloittaa, jos käyttäjä nimeä käytetään, joka suodatetaan kirosanoja suodatin (esimerkiksi "ylläpitäjä")
• Viimeisin GIANTS Editor ei ole vielä julkaistu ja vanha versio ei voi avata i3ds pelin.
• kirjoittaminen vasemmalla puolella veturin peilataan.
• Raha ei päivitetä, kun MP asiakkaan Dedi palvelimilla
• Jos jätät palvelin ja uudelleen kytketty, moottorisaha ei ole enää olemassa, ja on ostettava uusi
• "tyhjä peli tauko" ja Dedi Server toiminto ei toimi kunnolla
• Näppäimet Menu tarkkailla suunnan valittua akselia osittain virheellinen (esimerkiksi stick-R väärin kameran oikealla, on osittain miehitetty kameran vasemmalla)
• Semi-akselit peliohjain (trigger akselit, ohjauspyörä kiihdytin) ja Y-akselin joystick ei voida määrittää normaaliin akselit (vain kaasu-jarru).
• Normaali akselit (esimerkiksi stick-R vasen-oikea) ei voida määritetty kiihtyvyys / jarrutus.
• Valtra T, Indoor Väri / Texture väärässä
• valaistus artefakteja joitakin vanhempia GPU (esimerkiksi ATI 5670 ja ATI 6970)
• Dedi Server: "Normaali" käyttäjät näkevät heti kirjautumisen jälkeen admin salasana pelin, ja painikkeet Pelipalvelin uudelleenkäynnistyksen / stop
Viimeksi muokannut Karlox, 27.10.2016 15:45. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
Kyllähän tuota varmaan taas muutaman kerra viittii pelata, niinku edellistäki. Semmonen "vika" kans oli, että t kirjain ei toiminu multi nimessä, vaan muuttu aina huutomerkiksi. Mutta eipä tuokaan mikään merkittävä juttu ole.
Älä huoli, kyllä tämä tästä vielä vituksi menee!
-
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Samassa veneessä kellutaan. Ei oo tämänkään päivän postin mukana tullut.Casemies kirjoitti:Kauankos muilla on kestäny cdon.fi pelin saapuminen? Viime perjantaina tilasin, maanantaina saivat postiin ja vielä odotellaan. Ois vissiin kannattanu vaan steamistä ostaa..
Strix X570-E | R7 5800X | H150i AIO | Strix GTX1070 | 32Gb 3200MHz | RM650x | Define R6 TG
-
- Kielet: englanti,ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
Joo tuo cdon.com on kyl perseestä ei tuu koskaa ajoissa.
Nimi:kokemusta on.
Nimi:kokemusta on.
-
- Kielet: enklanti suomee en osaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi
- Viesti:
Äkkiähän tuohon kyllästyy.
- Peluri4
- Moderaattori
- Kielet: Suomi,Huonosti englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: Peluri4
- Viesti:
Mulle tuli cd onin kautta eilen postissa, heinäkuussa taisin ennakko tilata...
- Arska 247
- Kielet: Suomi, Englanti ja vähän Ruotsia
- Multiplayer tunnuksesi?: Arska[FIN]
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
Itte tuli tilattua maanantai yönä pelaaja shopista ja tiistaina oli postilaatikossa.
Youtube kanavani: https://www.youtube.com/channel/UCDoYnJ ... CqXsQ/feed
- valtravalmet900
Saman tekee Sampo mullaki. Onko kukaan saanu 2 joystikkia toimimaan yhtäaikaa tässä? Tuntuu vaan että peli näkee molemmat jotenki samana vaikka toisesta painaa nappia, niin aina tulee toisen joystikin akselit kontrolleihin ja sitten koko lista alkaa vaan rullata.Karlox kirjoitti:
Joo tosiaan ei ole jatketta. Mutta teillä ei bugaa ne sylinterit? Eli mulla kun liikuttelee Sammon kuormaajaa niin nosto-, taittosylinteri, koiranluut ja koko se pääpuomin pituinen reaktiotanko alkaa tärisemään ja lopulta bugaa, syliterit purkatuu ja katoaa kokonaan näkyvistä. Oiskohan mulla jotain hämärää sitten vielä kontrolleissa esim. 2 akselia jotenkin päällekäin..