Farming Simulator 2017
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Valmet 1102
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Viesti:
Re: Farming Simulator 2017
Terve! Kertokaapa onko nuo metsäkoneet muuttuneet mitenkää aijempaan versioon? Onko tullu aitoutta yhtään lisää? Saako puun kaajettua motolla sinne minne haluaa vai saattaako se kaatua minne vaan? Pystyykö motossa painamaan kouran kiinni runkoon vai tapahtuuko se samalaisesti kun fs15 eli x painaa niin se katkasee? Miten asettuuko ajokoneessa puut kouraan paremmin? Jos nuihin sais jotaki tietoa vähäsen niin vois suunnitella ostoa ja asenella joystikit sitten tietokoneeseen.

Olen lopettanut täällä aktiivisena olemisen
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Pitihän se pc-versio hakea limingantullin prismasta.. Josko vielä joystickin hommailis joskus, nii vois olla kiva tehä kuormailuhommia.. 

AMD Ryzen 7 5800X3D, Asus ROG STRIX B550-F GAMING, 32Gt DDR4, AMD Radeon RX 6800 XT Red Dragon 16GB, 3TT m.2 SSD
- TurB0 P3ur2
- Kielet: Suomi, Englanti
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Mitä itte olen videoita kattellu, nii puitten fysiikoita on paranneltu, eli ei pitäs pyöriä enää ku kaataa. En tiedä tuosta motolla kaatamisesta, oletan että puu kaatuu omille teilleen.Valmet 1102 kirjoitti:Terve! Kertokaapa onko nuo metsäkoneet muuttuneet mitenkää aijempaan versioon? Onko tullu aitoutta yhtään lisää? Saako puun kaajettua motolla sinne minne haluaa vai saattaako se kaatua minne vaan? Pystyykö motossa painamaan kouran kiinni runkoon vai tapahtuuko se samalaisesti kun fs15 eli x painaa niin se katkasee? Miten asettuuko ajokoneessa puut kouraan paremmin? Jos nuihin sais jotaki tietoa vähäsen niin vois suunnitella ostoa ja asenella joystikit sitten tietokoneeseen.

- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
250 sivuinen ohje hyvän modin tekemiseksi on näköjään laitettu mukaan (SDK-kansiosta löytyy). Loistava juttu, vihdoin selitetään vähän pelin ja GIANTS-editorin anatomiasta asioita joita on tullut aikojen saatossa ihmeteltyä.
- Teemu
- Kielet: Suomi, englanti & ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Teemu
- Viesti:
Herää kysymys millä tämän ihme palleron (tuossa A pylvään oikean jalaksen juuressa) saa pois keskeltä ruutua.
Asetukset kierretty muttei niinku onnistu?

- JkkaM
- Ylläpitäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: JkkaM
Tuskin sitä saakaan. Se on tavallaan crosshair, joka on koko ajan keskellä näyttöä. Sitä tarvitaan nyt kun pystyy tarttumaan käsin pieniin esineisiin, kuten puunpätkiin.
-
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Toivotaan, että kun joku tekee sen hud hiderin tähänkin, niin sen avulla edes lähtisi. Toki kaipa siihenkin tottuu.
- opelman
- Kunniakäyttäjä
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi? Esim: ''Mattipoika.''
Saako tuota mitenkään steamiin tuota levy versiota?
I drive only turbos https://www.facebook.com/pages/Opelman- ... 5853697537#
Youtube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCDL3sQ ... NUi43ngFQg
Youtube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCDL3sQ ... NUi43ngFQg
Osaasko kukaa neuvoo miks mun näytöllä menee sellaane ihme viiva ku vaikka ajaa traktorilla? Sellane et se väreilee ylös alas vuorotellen?

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
Onko vsync päällä? Jos ei niin sitten on tearingia. Pakko oli iteki laittaa ku ei peli taida toimii g-sync näytön kanssa ja tearingia tuli helkkaristi.
-
- Kielet: enklanti suomee en osaa
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi
- Viesti:
Kannattaa päivittää näytönohjaimen ajurit uusimpiin, voi johtua siitä ainaki mulla oli fs15 sama ongelma, mutta ku päivitti ajurit ni toimi normaalisti.Haxa kirjoitti:Osaasko kukaa neuvoo miks mun näytöllä menee sellaane ihme viiva ku vaikka ajaa traktorilla? Sellane et se väreilee ylös alas vuorotellen?

-
- Kielet: Arvosanojen mukaan kaikkia huonosti tai kohtuudella.
Oliko tästä pelistä tullut demoa ollenkaan?

Pelaaja80:lle kiitokset!
"Hädässä vitutus tunnetaan."
Uunituore reserviläinen.
-
- Kielet: Suomi, paska englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Aapo92
Ei oleValtra655 kirjoitti:Oliko tästä pelistä tullut demoa ollenkaan?
-
- Kielet: Suomi, paska englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Aapo92
Ajokoneessa ei enää vatkaa puut miten sattuu, motossa puu kaatuu samalla tavalla ku fs15, mutta puut pysyy paikallan kun ne ovat maassa. Tämän meikäläinen tietää omakohtasella kokemuksella.Valmet 1102 kirjoitti:Terve! Kertokaapa onko nuo metsäkoneet muuttuneet mitenkää aijempaan versioon? Onko tullu aitoutta yhtään lisää? Saako puun kaajettua motolla sinne minne haluaa vai saattaako se kaatua minne vaan? Pystyykö motossa painamaan kouran kiinni runkoon vai tapahtuuko se samalaisesti kun fs15 eli x painaa niin se katkasee? Miten asettuuko ajokoneessa puut kouraan paremmin? Jos nuihin sais jotaki tietoa vähäsen niin vois suunnitella ostoa ja asenella joystikit sitten tietokoneeseen.

- Verkku
- Kielet: suomi ja englanti
Mikä vikana, ostin steamista pelin ja ku koittaa avata peliä nii tulee steamin ilmotus että käynnistetään peliä tjsp mutta ei vaa peli aukee.
Restaa steamisVerkku kirjoitti:Mikä vikana, ostin steamista pelin ja ku koittaa avata peliä nii tulee steamin ilmotus että käynnistetään peliä tjsp mutta ei vaa peli aukee.

MSI GTX 970 4Gb| i5 4670k @ 3.4 ghz | MSI Z87-G43 | 700w | 16gb | 1TB | Bitfenix Shinobi
-
Mitenkäs tuon rahamodin saikaan toimimaa, kertokkaapa nyt kun ei toimi 

Mites toi eläimien osto homma toimii oikee tässä? Vähä peli muuttunu ku viimeks pelannu fs11 

-
- Kielet: Suomi, Englanti ja Ruotsi
Ostat tai vuokraat eläintenkuljetusvaunun ja menet mayrys farmille ja otat elukat kyytiin ja maksat. Sitten ajat vaan navetalle/sikalalle/lampolalle ja purat eläimet sinne.
- Rainmansam PlayS
- Multiplayer tunnuksesi?: SAMPPA
Miksi kaiken pitää aina mennä päin helvettiä!?!?
-
- Kielet: suomi, ruotsi, saksa ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Lapinpoika_
- case tyyppi
- Kielet: suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: case tyyppi (fin)
Mikähän voisi olla ongelmana kun traktoreiden valot eivät toimi?
Muuten kyllä pyörii nätisti ja on hyvän oloinen peli 

- Karlox
- Kielet: Englanti hyvä
- Multiplayer tunnuksesi?: Laserkari
- Viesti:
Villi veikkaus että grafiikka-asetukset liian pienellä?case tyyppi kirjoitti:Mikähän voisi olla ongelmana kun traktoreiden valot eivät toimi?Muuten kyllä pyörii nätisti ja on hyvän oloinen peli
Mutta asiaan: Koko ilta kulutettu pelin parissa. Sähköt kävi monesti poikki ja UPS:kin loppu jo akku ja hermot meinasi mennä mutta sainpahan säädeltyä Track IR:n, ratin ja 2 tikkua jotenkin toimimaan. Onko muillakin niin että Scorpionissa on puomin taitto väärinpäin vrt. muut pelin kuormaajat? Kun säätää tikut niin että Buffalossa, Stepakärryssä ja Jenz-hakkurissa toimii kuormaaja oikein niin Scorpionissa on väärinpäin, hiirelläkin sama. Sammossa ei pelaa jatke ollenkaan, ja puomin taitto liikahtaa vain vähän ja loppujenlopuksi nostosylinteri jotenkin bugaa ja purkatutuu reaktiotankoineen koko kuormaajasta irti?