![]() | Lataa tästä... |
Credits:
Kartta: Kartturi
Opjektit: Venom
Kovaus/editointi: Tasaaja
![]() | Lataa tästä... |
Millon mun modit ois toiminu?Peluri4 kirjoitti:Ei onneksi oo yhtää raskas.Jotain 20-40fps pyörii ja kaikki ulkomaiset paljon isommatkin mapis pyörii ongelmitta 60fps...
Täähän se ois muttakun kaikki oma tekemä on täydellistä ja palute on aina vittuilua vaikka sanois mitä.ViljamiFIN kirjoitti:Suosittelen että testaatte ne modit/mapit kunnolla ennenku laitatta jakoon, ja ainakaan ei kannata halkoa vetää perseeseen kun joku huomauttaa vioista. Varsinkin jos ei oo eka kerta kun modeissa tämmöstä ilimenee.
![]() | Lataa tästä... |
Mulla on näyttävästi huonompi kone, kuin sulla ja minullakin pyörii 60fps.San_anttu kirjoitti:Ymmärretään se että teillä on isukin ostama kone. Tai sitten vaan Grafiikat low:lla. Varmasti siinä kohtaa kaikki mapit toimii +60fps.
sama homma, i5 3570k @ 4.7 ja 760 gtx. 60fps kiinteänäelppi kirjoitti:Mulla on näyttävästi huonompi kone, kuin sulla ja minullakin pyörii 60fps.San_anttu kirjoitti:Ymmärretään se että teillä on isukin ostama kone. Tai sitten vaan Grafiikat low:lla. Varmasti siinä kohtaa kaikki mapit toimii +60fps.
Kuten aiemmin on varmaan joku todennutkin niin suurin tehoa vievä tekijä näissä konvatuissa mapeissa on juurikin nuo fs11-aikaiset objektit ja niiden tekstuurit, jotka eivät ole enää tätä päivää. Harmillista ettei oikein voi käyttää noita vanhoja objekteja, saatikka sitten korjata niitä uudelleen teksturoimalla sketchup-tiedostojen puutteen takia.Tasaaja kirjoitti:No itelläki se jossai kohti kävi alhaalla, mutta aattelin vaa, että se olis ollu mun koneesta kiinni..