Minulla kyllä toimi MR sekä gearbox addoni samanaikaisestiķkinmod mies kirjoitti: Mulla oli samaa ongelmaa aikaasemmin, ja oli vaan jotku modit haittana. Kannattaa kokeella vähä kerralla lisätä modia niin näköö mikä sekoottaa peliä!

Minulla kyllä toimi MR sekä gearbox addoni samanaikaisestiķkinmod mies kirjoitti: Mulla oli samaa ongelmaa aikaasemmin, ja oli vaan jotku modit haittana. Kannattaa kokeella vähä kerralla lisätä modia niin näköö mikä sekoottaa peliä!
Muistaakseni piti ajaa kärri kouran alle ja nostaa kouralla puut sahapöydälle. Toki ne voi nostaa millä tahansa muullakin laitteella.juho holopainen kirjoitti:Miten voin myydä puuta tässä mapissa? Olen löytännyt sen puunmyynti paikan mutta missä siellä myyydään niitä puita.
Jos tuossa on kaikki syyt minkä takia ilmoitat mapin olevan aivan paska, niin suosittelisin oikeasti keskittymään siihen lukemiseen. 50% noistakin "vioista" saat "korjattua" kun luet aloitusviestin. Ovet saa auki, kun modikansiossa on animation map trigger 1.1. Resetointipisteen saa taas siirrettyä helpostikin Giants Editorilla.MW3 kirjoitti:aivan paska tää mappi ja ei saa kauppa halli oven auki ja myös koneet ei saa rest kauppaan pihaan
![]() | Lataa tästä... |
mul se jo mod mut ei toimii siihen mappiinDB990 kirjoitti:DB990 kirjoitti:Jos tuossa on kaikki syyt minkä takia ilmoitat mapin olevan aivan paska, niin suosittelisin oikeasti keskittymään siihen lukemiseen. 50% noistakin "vioista" saat "korjattua" kun luet aloitusviestin. Ovet saa auki, kun modikansiossa on animation map trigger 1.1. Resetointipisteen saa taas siirrettyä helpostikin Giants Editorilla.
[/quote]DB990 kirjoitti:koitan uudestaan ja jos toimii se mappi oven auki
Lues alootusviesti paremmin. No et lue kuitenkaan , jos koittaasit vaikka animation map trigger modia?Allu07 kirjoitti:Antaisin 5 tähteä mutta ovet eivät aukea. Joten joudun käyttämään tp modia.
Mitä Konttia tarkoitat? Jos sitä meinaat siinä apulantasäkkien vieres nii enpä saanu siitä vettä. oisin muute ge:stä mutta ei suostunu toimiijfman kirjoitti:Sikatilan pajas voi kustamoida. veden saa lehmille siitä kontista, muuten kaikki on navetas sisällä paitti paali trgiggeri ulkona siel häkkyräs.Verkku kirjoitti:Voiko misää muualla kustomoida vehkeitä ku kaupalla? Onko semmosta kustomointipaikkaa olemas placeablena? Viittisiks laittaa vähä kuvia lehmätilan triggereistä?
Moro! Jos et vielä oo löytäny sitä nii tossa ompiRehuriFin kirjoitti:Nyt on pakko kysyy notta mihin menee sikatilalla vesi, koska ainakaan itse en löydä trikkeriä enkä nää muita kaukaloitan kun sen yhden mihin ruuat tungetaan.
kaupassa on myynnis semmone vesi torni ni senku ostaa ni vois ongelmaan ratkaisu löytyätomppa1234 kirjoitti:mistä loytyis vettä????????
Onhan tämä. Parhaimpia mappeja omaan makuun kyseiseen peliin, tuntejakin jo reilut 40, ainut vaan etten ole koskaan mapin koon vuoksi äestystä pidemmälle vielä päässy mutta kaikki aikanaan.jfman kirjoitti:Vettä saa esim, navetan nurkalla olevasta kontista..
Kuinkas onko mappi ollu pelattavan arvoonen?
On ollu hyvä mappi. Oisko tätä joku 15-20h tullu kaikenkaikkiaan pelattua. Justiin ajattelin että pitääsköhän aloottaa täs mapis uus save :DDjfman kirjoitti:Vettä saa esim, navetan nurkalla olevasta kontista..
Kuinkas onko mappi ollu pelattavan arvoonen?
![]() | Lataa tästä... |