Tuossa ainakin minulla on vielä joku näkymätön seinä matiaksen uusimmas päivitykses.
Joo mä korjasin jo. Tasaaja tuonne kuviin jo vastaskin, että voin tehdä loppuun ja laajentaa.. Koitan parhaani mukaan tehdä ja korjailla. Kaikkia bugeja voi tulla jatkossa laittamaan vaikka yv niin ei aihe sotkeennu noilla enempään.
Tuota tuumattiin mappia tehdessäki, mut ei viel toteutettute-me565 kirjoitti:Oisko karttaan mahollisuus saada jotain hakeenmyyntipaikkaa tai vaikka siihe talon nurkalle mis on se kuilu et vois kipata haketta siihe nii sais vaikka vähä rahaa ja onko puuunmyyntipaikkaa jos ei nii voisko saada?
Mitä teet aina silloin?KEIJO49 kirjoitti:mulla kaatuu peli mistä johtuu ?
kun oon pelannu kyseistä mappia pari minuuttia niin peli kaatuu
Kyllä pystyy.jantteri kirjoitti:ei pysty lataamaan
Matias tekee kait ny tätä.Mrjakari kirjoitti:Pistä tämä halii tasaaja tämä halli v2 löytyy pro finistä
Jopas on oksennusta toi kirjotusasuMrjakari kirjoitti:Pistä tämä halii tasaaja tämä halli v2 löytyy pro finistä
perus juttuja myyn. sen vanhan lavaauton ja sitten ostan jonkun koneenMuwex kirjoitti:Mitä teet aina silloin?KEIJO49 kirjoitti:mulla kaatuu peli mistä johtuu ?
Siinä vika. Joissain mapeissa lava-autoa ei saa myydä, koska muuten mappi kaatuu. Itsellä ollut samaa, että muuten toimii mut, jos myyt lava-auton nii peli kaatuu.KEIJO49 kirjoitti:perus juttuja myyn. sen vanhan lavaauton ja sitten ostan jonkun koneenMuwex kirjoitti:Mitä teet aina silloin?KEIJO49 kirjoitti:mulla kaatuu peli mistä johtuu ?
Eikä mul..farmingjallu kirjoitti:Ei mul vaa..
Tässä mapissaei ole.EeroL002 kirjoitti:Missä tuolla on paalien myynti paikka?
Ihan hyvähän tää on muutamaa bugia lukuun ottamattaTasaaja kirjoitti:Kiittämättömyys ja kaikki pitää olla valmiina on näissä teidän ongelma. Mikä vi**u siinä on ku aina valitetaan. Joo kritiikkiä saa antaa mutta kuka kartalla valittaa jostai viljanmyynti nimistä. Kiittäkää, että edes laitoin kartan toimivaksi! Ja tuossa pitäisi olla aivan selvä ohje miten se textuuri bugi korjataan! Voi olla, että viimeiseksi modiksi jää taas hetkeksi aikaa. Turhauttavaa tämmönen.
POHOJANMAAN POIKA kirjoitti:KEIJO49 kirjoitti:Siinä vika. Joissain mapeissa lava-autoa ei saa myydä, koska muuten mappi kaatuu. Itsellä ollut samaa, että muuten toimii mut, jos myyt lava-auton nii peli kaatuu.Muwex kirjoitti:
perus juttuja myyn. sen vanhan lavaauton ja sitten ostan jonkun koneen
Ilmeisesti ei. En tiedä, koska en ole koko karttaa edes koittanut, mutta esim. Lapinkorpi map kaatuu itsellä melkein heti, jos myy lava-auton. Jos sitä ei myy, niin peli pysyy päällä sen puoli tuntia ja kaatuu vasta sitten, mutta kaatuu jokatapauksessa.KEIJO49 kirjoitti:
eikö tässä mapissa saa myydä sitä lava autoo