Alatalkkari
-
- Viestit: 875
- Liittynyt: 30.04.2015 18:15
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: englanti,ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Alatalkkari
Lataa 1.4.1
Re: Alatalkkari
Mul on ja siltikkikaatuu
- savi_ukko
- Viestit: 422
- Liittynyt: 05.04.2015 11:56
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomee ,ralli englantii ja vähä tuota svenskaa
- Multiplayer tunnuksesi?: NEO FIN
- Erikoisosaamiseni: Kuvat ja videot
- Paikkakunta: Etelä-Pohjanmaa
Re: Alatalkkari
Eipä se mistään modista johu ku itelläki kaatu vaikka ei oo mitään modeja ja uusin päivitys.. Voi olla vaan että näyttis on niin tehoton ja vanhat ajurit, että ei toimi sen takia.Ruutana kirjoitti:Kokeile ilman muita modeja

"Smotoilla läpi talven!"
-
- Viestit: 139
- Liittynyt: 10.06.2014 17:59
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Alatalkkari
Tässä modissa on sama vika kuin monissa (muissa?) Sketchupissa tehdyissä malleissa. Kun modin avaa Giants Editorissa, Scripting-ikkunassa näkyy virhe, joka johdattelee kaatumisen jäljille:
Ratkaisu on avata modin i3d-tiedosto GE:ssä ja poistaa tyhjät objektit.
1. Klikkaa View -> Poly Count päälle, jos ei se vielä ole.
2. Sen jälkeen ala metsästää objekteja, joilla kolmioiden lukumäärä on 0 (kuva).
Huom. näitä ovat Scenegraphissa sinisenä näkyvät kuutiot – muita (esim. tyhjät transform groupit) ei pidä mennä poistamaan!
3. Poista tyhjät objektit. Jos modin XML-tiedostossa on viitteitä poistetun objektin alapuolella oleviin objekteihin, XML-tiedosto pitää päivittää, mutta yleensä – kuten tämän modin tapauksessa – näin ei ole.
4. Tallenna i3d-tiedosto.
5. Sulje GE ja avaa i3d-tiedosto uudelleen. Jos Scripting-ikkunaan tulee vieläkin "zero triangles"-virhe, mene takaisin kohtaan 2. Jos virheitä ei tule, modin pitäisi toimia pelissä kaatumatta.
Korjattu versio tästä modista on vielä toistaiseksi täällä:
Edit: korjattu linkki kuvaan.
Toisin sanottua mesh, jonka shapen nimi (Geometry-attribuutti Shape-välilehdellä) on tyhjä, sillä se ei koostu yhdestäkään kolmiosta ("zero triangles"). Tällaisen modin ostaminen pelissä kaataa pelin ainakin tietyillä Intelin integroidulla näytönohjaimella (Intel HD Graphics 3000 tai 4000 yms. – siis nämä joissa näytönohjain on itse asiassa suorittimessa) varustetulla koneella.Error: Mesh 'ID795' has zero triangles.
Ratkaisu on avata modin i3d-tiedosto GE:ssä ja poistaa tyhjät objektit.
1. Klikkaa View -> Poly Count päälle, jos ei se vielä ole.
2. Sen jälkeen ala metsästää objekteja, joilla kolmioiden lukumäärä on 0 (kuva).
Huom. näitä ovat Scenegraphissa sinisenä näkyvät kuutiot – muita (esim. tyhjät transform groupit) ei pidä mennä poistamaan!
3. Poista tyhjät objektit. Jos modin XML-tiedostossa on viitteitä poistetun objektin alapuolella oleviin objekteihin, XML-tiedosto pitää päivittää, mutta yleensä – kuten tämän modin tapauksessa – näin ei ole.
4. Tallenna i3d-tiedosto.
5. Sulje GE ja avaa i3d-tiedosto uudelleen. Jos Scripting-ikkunaan tulee vieläkin "zero triangles"-virhe, mene takaisin kohtaan 2. Jos virheitä ei tule, modin pitäisi toimia pelissä kaatumatta.
Korjattu versio tästä modista on vielä toistaiseksi täällä:
![]() | Lataa tästä... |
Viimeksi muokannut Ilta, 06.01.2016 11:38. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
-
- Viestit: 66
- Liittynyt: 27.12.2013 17:03
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: CrafterX
- Erikoisosaamiseni: Karttaobjektit
- Paikkakunta: Kerava
Re: Alatalkkari
Kiitos tästä korjatusta versiosta... tämän voisi nyt siirtää tuohon varsinaisen latauslinkin alle ja lisätä grediitteihin korjaaja. Lisää tämänlaatuista ystävällistä toimintaa tälle sivustolle. sen sijaan että haukutaan ja valitetaan korjattaisiin yhdessä virheelliset modit niin saatais paljon järkevää tavaraa peliin. on todella monta modaajaa jotka jättää modejaan jakamatta koska eivät halua sitä huonoa palautetta kun ei osaa ihan kaikkea. tehdäänpä siis joukolla uudenvuoden lupaus, että autetaan kavereita eikä haukuta heti jos joku on pielessä. on hyvä haukkua modi jos ei itsekkään osaa edes sen vertaa kun modin alkuperänen tekijä.
Ääni on visuaalisen nautinnon huipentuma...
-
- Viestit: 139
- Liittynyt: 10.06.2014 17:59
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: Alatalkkari
Kiitti kiitoksista ja tosiaan "toistaiseksi" tarkoittaa tässä tapauksessa, että itselläni ei ainakaan tällä hetkellä ole modille käyttöä, niin en myöskään säilyttele zipiä Dropboxissa ikuisesti, ja saatan poistaa sen milloin tahansa erikseen ilmoittamatta.
Re: Alatalkkari
kannattaa ladata uusin versio:Farming Simulator 15 - Update 1.4.2 (*) mä testaan että toimiiko tämä modi uusimmalla versiolla
linkki: http://farming-simulator.com/updates.php?lang=en
linkki: http://farming-simulator.com/updates.php?lang=en
-
- Viestit: 17
- Liittynyt: 23.02.2016 12:38
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi ja englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Fintoukkagt
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: kalanti
Re: Alatalkkari
peli kaatuu nu ostan 
