Paina ku sullo vältit peräs niin "O" kirjainta ni pitäs alkaa tuleen viilua.kimpel02 kirjoitti:miten nuo "kesannot" toimii kun itse en voi kyntää ollenkaan?

Juu itte pelannu ny tällä mapilla 20h eikä mitään ongelmia tähän mennes!

Paina ku sullo vältit peräs niin "O" kirjainta ni pitäs alkaa tuleen viilua.kimpel02 kirjoitti:miten nuo "kesannot" toimii kun itse en voi kyntää ollenkaan?
No se on sitte sun ongelmas.jupek kirjoitti:poistin ton mapin vahingossa enkä saa tuleen takasin mappi luetteloon
Mutta ei sinun, ruppee pikku hiljaa vituttaa nää sinun järettömät jutut.141 kirjoitti:No se on sitte sun ongelmas.jupek kirjoitti:poistin ton mapin vahingossa enkä saa tuleen takasin mappi luetteloon
Kyllä pitäs toimia jossain muussa vika...juhoz kirjoitti:Ei muutes toimi multiplayerissä!!!
Mulla ainakin on semmonen oggelma kun koittaa kaverin servulle joinata, peli väittää että mulla ei olisi sitä mappiä ollenkaan.savi_ukko kirjoitti:Kyllä pitää toimia jossain muussa vika...juhoz kirjoitti:Ei muutes toimi multiplayerissä!!!
Onnittelut! Noh ne 1000 latauskertaa se ansaitsee paras suomimappi.sipe kirjoitti:+1000 latausta!
Totta, paras ainakin tähän mennessä.savi_ukko kirjoitti:Onnittelut! Noh ne 1000 latauskertaa se ansaitsee paras suomimappi.sipe kirjoitti:+1000 latausta!