Tässä ensimmäisenä tää santavuori, triggereiden pitäisi toimia, mutta täydellistäkään en lupaa. Saattaa olla hieman raskas, soilmod löytyy, samoin choppedstraw.
Toivottavasti on jollekkin iloa!

![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
NiimpävaltraT213 kirjoitti:Löytyiskö kuvaa, että näkisi millainen mappi kyseessä?
![]() | Lataa tästä... |
No jooooo. Kiitos tästä pitää kokeilla.Simppa kirjoitti:Heti alko vinkuminen kun toinen on nähnyt vaivaa sen verta, että viitsii sen julkaistakin. Olkaa kiitollisia ja kokeilkaa.
Mutta kiitoksia tästä nyt kuitenkin, pitää kokeilla
![]() | Lataa tästä... |
Voi voi... Kiitoksia hyvästä mapista.jallikka kirjoitti:Jaahas.Eihä tähä pelii pääse enää takasii ku peli kaatuu.
Kyllä mää oon päässy saveen takas ilman ongelmia eli ei oo kaatunu.jallikka kirjoitti:Toimiiko tämä joillain ihan normaalisti?Eli ei kaadu peli kun koittaa tulla takaisin.Voisko joku tehä tästä toimivan version?
Minä myös.jupek kirjoitti:Kyllä mää oon päässy saveen takas ilman ongelmia eli ei oo kaatunu.jallikka kirjoitti:Toimiiko tämä joillain ihan normaalisti?Eli ei kaadu peli kun koittaa tulla takaisin.Voisko joku tehä tästä toimivan version?
En nyt oo varma, mut voi olla et komees ei oo tehoja.jallikka kirjoitti:Toimiiko tämä joillain ihan normaalisti?Eli ei kaadu peli kun koittaa tulla takaisin.Voisko joku tehä tästä toimivan version?