Rikantila V1
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi english
- Multiplayer tunnuksesi?: VALMETTI705(FIN)
- Viesti:
Re: Rikantila V1
Koska 1.2 päivitys
-
minkä takia mulla ei tuu peliin tää mappi
-
Ota se piste pois siitä nimestä.vira kirjoitti:minkä takia mulla ei tuu peliin tää mappi

-
mitä ihm yritän purkaa ni tullee jotaki että windows ei voi avata tiedostoa 

ei riemulla rajaa kun fiiatilla ajaa.massikalla sulake räjähti,naapurin mummolla paskat housuun tärähti.
-
no miten sen päivityksen saa pois ku mulla oli jo valmiinavalmetti705 kirjoitti:Koska 1.2 päivitys

ei riemulla rajaa kun fiiatilla ajaa.massikalla sulake räjähti,naapurin mummolla paskat housuun tärähti.
-
- Kielet: suomi english
- Multiplayer tunnuksesi?: VALMETTI705(FIN)
- Viesti:
No itte ainakin poistin koko fs15:sen ja asensin uuellee 

-
no niin mäki lolvalmetti705 kirjoitti:No itte ainakin poistin koko fs15:sen ja asensin uuellee

-
- Kielet: Suomi ja Englanti joissain määrin
- Multiplayer tunnuksesi?: Tyämies
Voisko joku jolla mappi toimii tai mapin tekijä itse opastaa tyhmepää saamaan mapin toimimaan. Kiitos jo etukäteen
-
- Kielet: Suomi ja Englanti joissain määrin
- Multiplayer tunnuksesi?: Tyämies
Voisko joku jolla mappi toimii tai mapin tekijä itse opastaa tyhmepää saamaan mapin toimimaan. Kiitos jo etukäteen
-
- Kielet: suomi,englanti
ei tuu fs15 mappi valikkoon piste otettu jo pois.
-
Tämä on mukava Mappi kun tässä on nämä sivuseinät minkä läpi voi kävellä tai ajaa traktorilla ja puimurilla ja sitten aukeaa laajat vihreät alueet aina maailmanlopun reunaan saakka, kokeilin sitten huvikseni kyntää noita vihreitä tasankoja ja niin kävi niitä pystyy kyntämään, joten nyt on suunnitelmissani sinne tehdä uusia peltoja ja istuttaa metsää ja voi jättää sitten vaikka heinäiset tiet sinne alueelle, metsää voi istuttaa sillä metsän istutuskoneella, tosin voi olla ettei täällä ole taimien myyntipaikkaa, mutta voi ainakin käyttää koko kartta alueen, vaikka mapin tekijä on rajannut alueen aika pieneksi, niin kaiken alueen voi hyödyntää. Näitä samoja läpikäveltäviä seiniä löytyy myös muista mapeista joten kaikkien niiden ulkopuoliset alueet on mahdollisuus tehdä vaikka lisää peltoja maatilojen käyttöön aina maailman lopun rajaan saakka. Löysin nämä ihan vahingossa, missään ei ollut kerrottu että näitäkin voi käyttää myös alueena pelissä, siis sen lisäksi mitä mapintekijä on rajannut alueeksi, joten ei se maailma lopu aina siinä seinässä missä on ne puun kuvat vaan kävelee sen läpi ja pääsee uusiin maailmoihin 

- R-System
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Tästä kommentista pitäisi kyllä antaa jo mitalli. Lataa suoraan jostain tyhjä mappi, niin saat kynnettyä vaikka koko karttapohjan täyteen. On muodissa nykyään sellainen. Kannattaa kokeilla.Massikka61 kirjoitti:Tämä on mukava Mappi kun tässä on nämä sivuseinät minkä läpi voi kävellä tai ajaa traktorilla ja puimurilla ja sitten aukeaa laajat vihreät alueet aina maailmanlopun reunaan saakka, kokeilin sitten huvikseni kyntää noita vihreitä tasankoja ja niin kävi niitä pystyy kyntämään, joten nyt on suunnitelmissani sinne tehdä uusia peltoja ja istuttaa metsää ja voi jättää sitten vaikka heinäiset tiet sinne alueelle, metsää voi istuttaa sillä metsän istutuskoneella, tosin voi olla ettei täällä ole taimien myyntipaikkaa, mutta voi ainakin käyttää koko kartta alueen, vaikka mapin tekijä on rajannut alueen aika pieneksi, niin kaiken alueen voi hyödyntää. Näitä samoja läpikäveltäviä seiniä löytyy myös muista mapeista joten kaikkien niiden ulkopuoliset alueet on mahdollisuus tehdä vaikka lisää peltoja maatilojen käyttöön aina maailman lopun rajaan saakka. Löysin nämä ihan vahingossa, missään ei ollut kerrottu että näitäkin voi käyttää myös alueena pelissä, siis sen lisäksi mitä mapintekijä on rajannut alueeksi, joten ei se maailma lopu aina siinä seinässä missä on ne puun kuvat vaan kävelee sen läpi ja pääsee uusiin maailmoihin

-
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Joo ihan täydellinen ei oo mikään suur tila vaan sellanen sopiva. KANNATTAA LADATA 

-
miten saa otettua rehua siilosta ku ei tuu vaikka tekisin mitä voisko joku auttaa 

-
Tietääkö kukaan miks täs ei pysty ottamaan rehua aumasta vaikka peitelly ja tampannu eikä oo vanhaa