Holzhausen V 1.0.0
Re: Holzhausen V 1.0.0
Onks muilla sellasta vikaa et ku lähestyy biogasplanttia ni peli kaatuu, peli kyl muuten toimii normisti eikä lagaa pätkääkään mut kun menee lohko nro 15 kohalle ni kaatuu...
-
Tässäkin ärsyttävä ominaisuus. Kun palkkaa rengin, niin menopeli pitää saada just oikeaan suuntaan joka kerta, tai muuten menee vinon.
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Missä tuolla tilalla sijaitsee siilot eli paikka johon puidut viljat voi kipata? Voisko joku laittaa screenshottin tai selittää kun ei jaksais jatkuvasti suoraan kauppaan niit ajella =D Kiitos.
-
Hake ainakin oli ladossa, joten eiköhän ne muutkin ole siellästapped kirjoitti:Missä tuolla tilalla sijaitsee siilot eli paikka johon puidut viljat voi kipata? Voisko joku laittaa screenshottin tai selittää kun ei jaksais jatkuvasti suoraan kauppaan niit ajella =D Kiitos.
-
Joo löysinkin jo =) Kätevä semmoinen ramppi jonka päälle voi ajaa mutta tietääkö kukaan saako sitä viljaluukkua/ramppia avattua traktorista? Vai tarvitseeko aina kävellä siihen viereen avata se ja ajaa sitten päälle?
-
Mihkä heinäpaalit pitää ajaa jotta saa rahaa? =) Itse en löytänyt äkkiseltään semmoista paikkaa tästä mapista..
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: WiccE
Jontun kanssa testailtiin sitä sahaa ja todettiin että liukuhihna ei toimi, mut kun tunkee sen tukin sinne kuljetinta pitkin talon sisuksiin ni rupes kassakone kilisee, haketta siitä ei kait tule, sama "mökki" oli 2013:ssa ja sillähän tehtiin haketta? ja nyt kilisi kassakoneScorppari kirjoitti:Miksi se saha "ei ota puuta vastaan" vaan ne jää siihen liukuhihnalle?
-
Osaisiko joku korjata sen sahan liukuhihnan?WiccE kirjoitti:Jontun kanssa testailtiin sitä sahaa ja todettiin että liukuhihna ei toimi, mut kun tunkee sen tukin sinne kuljetinta pitkin talon sisuksiin ni rupes kassakone kilisee, haketta siitä ei kait tule, sama "mökki" oli 2013:ssa ja sillähän tehtiin haketta? ja nyt kilisi kassakoneScorppari kirjoitti:Miksi se saha "ei ota puuta vastaan" vaan ne jää siihen liukuhihnalle?

Kiitokset Finskille.
KTM=Kovin Taitavat Mopoilijat
-
- Kielet: suomi englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: WiccE
paalin myynti on siellä raiffeisenillä,stapped kirjoitti:Mihkä heinäpaalit pitää ajaa jotta saa rahaa? =) Itse en löytänyt äkkiseltään semmoista paikkaa tästä mapista..
-
http://www.ls15mods.com/holzhausen-v-1-1-0/
Tähänkin tosiaan tullu päivitys. Onko kukaan testannu toimiiko vanhat tallennukset?
Tähänkin tosiaan tullu päivitys. Onko kukaan testannu toimiiko vanhat tallennukset?
-
En tiedä vanhoista saveista, tuskin toimii koska vaatii mm mapbuyableobjects.zipin koska se iso metsä on muutettu vuokrattavaksi. Mutta ihan hyvä muuten ainakin ensivaikutelma onettä vähän kevyemmin tuntuu pyörivän.
-
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Osaisko kukaan sanoa mitä kannattas vielä kokeilla et sais päivitetyn mapin peliin? Kokeiltu zippinä ja purettuna mut ei näy pelissä.
-
Moro.nikke88 kirjoitti:Osaisko kukaan sanoa mitä kannattas vielä kokeilla et sais päivitetyn mapin peliin? Kokeiltu zippinä ja purettuna mut ei näy pelissä.
En saanut minäkään toimimaan tuosta aikaisemmin linkittämästäni linkistä toimimaan. Latasin tuolta http://www.modhoster.com/mods/holzhausen niin toimii, ja vanhat savet toimii kans. Vasta eilen pääsin testaileen, kiirettä pitänyt.
-
- Kielet: Suomi Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: valtra-poika
miten mie lataan tään olen ladannut jo animationmaptriggerin mitä muuta mun pitää ladata ku ei anna ladata tosta linkkistä ja eikä modhosterista tai siis se vie jollekki toiselle sivulle
tai jotain

tai jotain

- URSUSkuski
- Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Samuli.K
Päivitys 1.2.0
Tietoja käännetty google kääntäjällä ja on raaka versio.
On parempi,kun toi 1.0.0 päivitys.
Piilolaatikossa tarvittavat modit.
Olkaapas niin hyvät!
http://mods2015.com/holzhausen-map-v-1-2-0/ Toi mapin linkki meinaskin unohtuu kokonaan vaikka mihinkäs sitä tarvittais.
Tietoja käännetty google kääntäjällä ja on raaka versio.
Piilolaatikossa tarvittavat modit.
http://mods2015.com/holzhausen-map-v-1-2-0/ Toi mapin linkki meinaskin unohtuu kokonaan vaikka mihinkäs sitä tarvittais.

2016Vuotta eletään!Onnellista vuotta kaikille!
VOORUMIN KOVIN URSUSMIES!!
VOORUMIN KOVIN URSUSMIES!!
-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: samppa120
Miks en saa aumaa muoviin vaikka 100% compacting
-
- Kielet: suomi,ruotsi,englanti
Onko sulla 10% maksimi määrästä tavaraa siä aumas? 

- Veke00
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Viesti:
Paljo sitä pitää olla siellä?pelihenkka kirjoitti:Onko sulla 10% maksimi määrästä tavaraa siä aumas?
-
- Kielet: suomi,ruotsi,englanti
siinä infolaatikos ruudun vasemmas yläkulmas näkyy määrä paljonko on silppua ja muistaakseni suluissa vieressä prosenttimäärä, vähintään kymmenen prosenttia pitää olla että saa peiteltyä.Veke00 kirjoitti:Paljo sitä pitää olla siellä?pelihenkka kirjoitti:Onko sulla 10% maksimi määrästä tavaraa siä aumas?
-
- Kielet: Suomi ja Englanti
- Multiplayer tunnuksesi?: samppa120
Ahaaa mulla oli 9% kiitos tiedosta!
- Veke00
- Kielet: Suomi, englanti ja ruotsi.
- Multiplayer tunnuksesi?: veke00[FIN]
- Viesti:
Okei. Ite piän sen infoboxin poies päältä tilaa viemästä ni katoin vaa että se oli aika täynnä ja yritin peittåä ni mietin et mikä mättää.pelihenkka kirjoitti:siinä infolaatikos ruudun vasemmas yläkulmas näkyy määrä paljonko on silppua ja muistaakseni suluissa vieressä prosenttimäärä, vähintään kymmenen prosenttia pitää olla että saa peiteltyä.Veke00 kirjoitti:Paljo sitä pitää olla siellä?pelihenkka kirjoitti:Onko sulla 10% maksimi määrästä tavaraa siä aumas?

-
- Kielet: Suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: valtra N141
- Erikoisosaamiseni: Skinaaminen
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Urakkauuno
Ne aukee vain klo 6 - 21 välisenä aikana.laurimarkus kirjoitti:Miksihän portit eivät aukea metsäpalstoille?

-
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Onko tietoo miks ei giants editor aukase tätä mappia? Näkyy vain harmaana kun aukasee.
Muut mapit kyl aukee normaalisti.
Muut mapit kyl aukee normaalisti.