![]() | Lataa tästä... |
kuvaa ei ole koska en osaalaittaa
ja mapin nimi ladatessa on leemap koska en jaksanut muutaa nimeä ja mapia ladatessa ei myöskään ole kuvia.
HUOM(olen 11 ja tää on eka map mapintekoon meni 30min)

![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Jespa kirjoitti:Siinon kuva ilimasta.
no tää on loukunvaarasta farmi kuvaa muokattua versiota omasta pihasta ja joskus tulee toinen mapValtra-poika kirjoitti:mistä kiteeltä tää on koska mä asun kiteellä tai no kiteenlahdessa ?
Olen täysin samaa mieltä... on tullut niin paljon kokeiltua niitä kesken eräsiä ja paskoja modeja jotka on joko pitäny rakentaa kokonaan uusiksi että on toiminu tai pitäny heittää suoraan roskakoriin kun ollu vielä täysin kesken tai sitten on luovutettu ja julkastu täyttä paskaa... toi vois olla hyvä kartan alku mutta paaaaaaaljon on vielä tehtävää edessä ennen kun olis oikeasti jaettavassa kuosissa.Farmari99 kirjoitti:Vaikka ny ootki vaan 11v nii ei tämmöstä näin keskenerästä kannata jakoon laittaa. Puoli tuntia on pirusti liian pieni aika mapin tekemiseen, oma mappi voi tuntua itestä aina kivalta mutta jos ei oo kiinnostusta tehä siitä yhtään sen kummosempaa niin ei sitä sillon kannata jakoonkaan laittaa. Tästä puuttuu esim. kaikki maastonvaihtelu, yksityiskohtia ei ole missään (eli siis pensaita, puskia, sähkötolppia ymsp.) ja paljon muuta. Kannattaa ensin harjotella ja käyttää aikaa kunnolla näihin mappeihin, ennenku laittaa mitään jakoon. Sama pätee tietysti kaikkiin modeihin. Ja tästä on sitte ihan turha tulla valittamaan, tästä on sanottu muillekki.