Kröhöm....Valmet805 kirjoitti:Vittu pennut menkää muualle.Menkääpä kattomaa ärrän fs13 mappeja ja tulkaa si sanomaa.
Justiisa juu.Pelaaja80 kirjoitti:Kröhöm....Valmet805 kirjoitti:Vittu pennut menkää muualle.Menkääpä kattomaa ärrän fs13 mappeja ja tulkaa si sanomaa.
![]()
Sää oot suakeli ite 11v ja tietenki jo niin "kova jätkä", mutta siitä huolimatta haukut muita pennuiks? Äly hoi, älä jätä.Valmet805 kirjoitti:Vittu pennut menkää muualle.Menkääpä kattomaa ärrän fs13 mappeja ja tulkaa si sanomaa.
Piste pois nimestä.AkStunt80 kirjoitti:Mikä vika kun tää ei tuu siihe mappi valikkoo uuden saven alottamises?
kyllä se auttaa...autto mulla ainakiCorolla1 kirjoitti:EI SE AUTA ERELLEENKÄÄN
Kuinka monta viästiä mun ny pitää lähettää että te tajuatta ku mä oon ottanu sen pois EIKÄ SE AINAKAA MULLA AUTAmc.dj kirjoitti:kyllä se auttaa...autto mulla ainakiCorolla1 kirjoitti:EI SE AUTA ERELLEENKÄÄN![]()
![]()
Corolla1 kirjoitti:Kuinka monta viästiä mun ny pitää lähettää että te tajuatta ku mä oon ottanu sen pois EIKÄ SE AINAKAA MULLA AUTAmc.dj kirjoitti:kyllä se auttaa...autto mulla ainakiCorolla1 kirjoitti:EI SE AUTA ERELLEENKÄÄN![]()
![]()
Corolla1 kirjoitti:Kuinka monta viästiä mun ny pitää lähettää että te tajuatta ku mä oon ottanu sen pois EIKÄ SE AINAKAA MULLA AUTA
Aha[/quote]Puolimatka02 kirjoitti:Corolla1 kirjoitti:Kuinka monta viästiä mun ny pitää lähettää että te tajuatta ku mä oon ottanu sen pois EIKÄ SE AINAKAA MULLA AUTA
Sulla taitaa vaa olla nii surkia kone ettei jaksa pyörittää
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 92#p708692venttiili kirjoitti:Mikähän mulla on kun lataan esim. jonku modi traktorin ja ostan sen niin pystyy ajaan ehkä 5metriä nii löpö on loppu?