Trikereistä sun muist sen rupee tarinoimaa koska jokainen ne kyllä löytää.
Lisää kuvia.
Venom ja sitte varmaan haasa90 Muita en sitte muistakkaa
joten YV jos haluaa nimensä kreduihi.
Ja sitten tärkein eli linksu.
![]() | Lataa tästä... |

![]() | Lataa tästä... |
ei oo steam versio ku ihan kaupasta ostettu : ) mulla vaa tässä mapissa noi rakennukset mustanastapped kirjoitti:Joo mullaki näkyy rakennukset mustana, eikä pelkästään täs mapissa.. karvakorva onko sulla pelistä Steam versio? Mulla on toi ja kuulemma se on joku steam tyyppivika. Voiko viisaat kertoa apuja tähän ongelmaan?
Ei johu steamista tuo bugi, vaan se tuli edellisessä päivityksessä joillekkin. Kuulemma, jos ne rakenusten texstuurit olisi eri muodossa, niin pitäisi toimia.stapped kirjoitti:Joo mullaki näkyy rakennukset mustana, eikä pelkästään täs mapissa.. karvakorva onko sulla pelistä Steam versio? Mulla on toi ja kuulemma se on joku steam tyyppivika. Voiko viisaat kertoa apuja tähän ongelmaan?
rape kirjoitti:Ei johu steamista tuo bugi, vaan se tuli edellisessä päivityksessä joillekkin. Kuulemma, jos ne rakenusten texstuurit olisi eri muodossa, niin pitäisi toimia.stapped kirjoitti:Joo mullaki näkyy rakennukset mustana, eikä pelkästään täs mapissa.. karvakorva onko sulla pelistä Steam versio? Mulla on toi ja kuulemma se on joku steam tyyppivika. Voiko viisaat kertoa apuja tähän ongelmaan?![]()
Muuten hieno mappi.