Laitanpa tämän nyt jakoon!

Mapissa on myös metsä ja maatalouspuoli ja puunmyyntikin löytyy!
Kuvia.
Eli ne jokka haluaa nimensä creduuhi nii laittakoot yv!
Ja tärkein eli
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Alkaa varmaankin toimia heti kun file-upload.net on taas ylhäällä.mjom kirjoitti:Saisko uuen linkin, ku ei toimi.
Juurikin näin.Petrimies kirjoitti:Alkaa varmaankin toimia heti kun file-upload.net on taas ylhäällä.mjom kirjoitti:Saisko uuen linkin, ku ei toimi.
Olisiko muuten mahdollista saada ilmakuvaa, jotta saisi käsitystä mapin koosta?jfman kirjoitti:Juurikin näin.Petrimies kirjoitti:Alkaa varmaankin toimia heti kun file-upload.net on taas ylhäällä.mjom kirjoitti:Saisko uuen linkin, ku ei toimi.
Eipä tominutjfman kirjoitti:Ai joo unohtu kertoa![]()
Pistä Mee my games fs15 sit se tallennus kansio missä se on, sitte eti economy ja laita kaikkii field juttuuhi true.
Hahha mulla onkin ge sillä editoin jos tätä pelaisin. Eli ge velhoilla on helpoo siirtää peltoje osta paikkaa.141 kirjoitti:Eipä tominutjfman kirjoitti:Ai joo unohtu kertoa![]()
Pistä Mee my games fs15 sit se tallennus kansio missä se on, sitte eti economy ja laita kaikkii field juttuuhi true.Oon aikamoinen tumpelo
No varsinainen velho ootki. Varsinki GE:n kans.vilje Liä kirjoitti:Hahha mulla onkin ge sillä editoin jos tätä pelaisin. Eli ge velhoilla on helpoo siirtää peltoje osta paikkaa.141 kirjoitti:Eipä tominutjfman kirjoitti:Ai joo unohtu kertoa![]()
Pistä Mee my games fs15 sit se tallennus kansio missä se on, sitte eti economy ja laita kaikkii field juttuuhi true.Oon aikamoinen tumpelo