Tässä toimmii kaikki ei mene lintas,pystyy kippaa.Toimii kaikki
Retiitit:Xarion
C
Konvaus:mää
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Kyllä toimisi mulla teerivuores.En tiä toimiiko muis ku ei oo pahemmi muita karttoi.ViljamiFIN kirjoitti:Testasikko jotta toimii muissakin kartoissa ku Bjornholmissa?
Voin koittaa jossai vaihees.jupek kirjoitti:voisitko tehä tohon rehulaidat![]()
Brandeista löytyy.valtsu01 kirjoitti:Hieno kärri, mut ei tuu peliin mullakaan. Mistäköhän tämä johtuu?
No niin olen testannuki kaikki toimi ku ei mul oo ku 2 mod mappii ja niissä toimi ja kaikki muutki toimi kärryssäPelaaja80 kirjoitti:Mun mielestä modit pitäis testata kunnolla ennen jakoon laittamista.
Siellä toimii,Teerivuores ja nordfieldis toimii niissä testasin ja toimis,ku ei oo muita mappei.valtsu01 kirjoitti:Ite kyllä pelaan bjornholmissa siellä kyllä kai pitäisi toimia.
Juuri näinTasaaja kirjoitti:Kyllä se toimii pitää vain mennä mods brand kautta...
Pitäis varmaan korjata ite se category homma ja anteeksi etten kiittänyt ku vasta nytSuperVallu kirjoitti:Juuri näinTasaaja kirjoitti:Kyllä se toimii pitää vain mennä mods brand kautta...
Vaikka ja kuinka monesti sanottu, että tulee brands osioon eikä modit osioonte-me565 kirjoitti:En saa pelii. Miten saan ton pelii