Features:
- Full ligting
- Animated hydraulic
- Real lights
- Original script
Credut;
Modelli: Ännä
Edit: ByWormZi, OfTheSun
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
ookko sää sokia, tossahan on selevästi uuvet renkaat ja vanteetki nayttas olevan.Bene kirjoitti:Mitä tässä on erilaista kuin Ännän Valtras?
No ookko sää sokia? Lueppa Ännän allekirjotus.Suomi9999 kirjoitti:ookko sää sokia, tossahan on selevästi uuvet renkaat ja vanteetki nayttas olevan.Bene kirjoitti:Mitä tässä on erilaista kuin Ännän Valtras?![]()
mut joo, noi vanteet ei kyl sovi tuohon, ei ainakkaa minun makkuu.
edit: ja onkohan julkaisijalla lupia jakkoo tätä tänne?
Ännä on creduissa vain koska tiedän että modelli on Ännän tekemä, mut siit etteepäin ei harmainta aavistustaumbe kirjoitti:No ookko sää sokia? Lueppa Ännän allekirjotus.Suomi9999 kirjoitti:ookko sää sokia, tossahan on selevästi uuvet renkaat ja vanteetki nayttas olevan.Bene kirjoitti:Mitä tässä on erilaista kuin Ännän Valtras?![]()
Ptitää paikkansa, suurin osa niistä ketkä muokka toisten moeja ja julkasee ei laita alkuperästä tekijää creduihinJTJcrafter kirjoitti:Ainakin mitä muutamilla sivuilla tuota kattelin nii ei yhdessäkään ollu kreduissa ännän nimee
Kysyin vaa, ku aamulla nopeeti katsoin LS FIN:inSuomi9999 kirjoitti:ookko sää sokia, tossahan on selevästi uuvet renkaat ja vanteetki nayttas olevan.Bene kirjoitti:Mitä tässä on erilaista kuin Ännän Valtras?![]()