Muuta ediittiä ei oo ku turbo ja äänet ja pistäkkää kommenttia että mitä pitäs korjailla äänissä...ei tarttee myöskkää ladata jos ei keleppaa mutta negatiivistäki kommenttiaki saa tottkai anttaa

credut:
Farmari99
ja minä

Pikkuse vaa tummemmatmoiolen kirjoitti:onko renkaat vaihettu ku näyttäs siltä...
Ite vaihoin oikeen meijän entisen 6400 turbot kyllä ujeltaa.141 kirjoitti:Noi äänet on ihan syöpääKannattas varmaan ottaa ihan oikeasta turbo 6400:sesta ne äänet
Ny on korjattu141 kirjoitti:Noi äänet on ihan syöpääKannattas varmaan ottaa ihan oikeasta turbo 6400:sesta ne äänet
sryarska fs11 kirjoitti:Tuota... miksi minut mainitaan kreduissa
http://www.ls-fin.com/foorumi/viewtopic ... 92#p708692Master kirjoitti:Miks mun kaikki modit ko lataan nii tankki lopuu alle 4 sekaan??
ei mulla olluBene kirjoitti:onko tässäki vasen sivuikkuna ja peilit mustana?
Siinä zip. kansion sisällä on toinen kansio mikä pitää laittaa mod kansioonTheElias kirjoitti:Ei tuu peliin mikäköhän vikana?
Kylsä sen ite voit skinaa. Ei sitä muuten saajallikka kirjoitti:voiko tuosta vaihtaa väriä vai onko se aina keltane
Saapa moderaattorit vähäsen vapaata.valmetmies00 kirjoitti:On siinä meillä Wanna be-moderaattori taas.
Tekemisen puutetta sulla ei ainakaan ole.jallikka kirjoitti:Saapa moderaattorit vähäsen vapaata.valmetmies00 kirjoitti:On siinä meillä Wanna be-moderaattori taas.