Päivitetty linkki!
Mahdollisista bugeista voi minulle ilmoittaa!
Kredut:
Modelli: Ännä
Tekstuurit: Ännä
Skriptit: GIANTS Software
Ingame FS15: Minä
Urakkanuppi: Olzu
Avattavat komponentit: truck-king
Valmet 702S
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
![]() | Lataa tästä... |
Aha,kiitti tiedosta.truck-king kirjoitti:Ei puutu, tuo johtuu vain siitä että fs15 laskee valon erillätapaa ja kaikki "ketsuppivärit" näyttävät vaaleammilta vrt.fs13.
Joo. Kyllä menee.141 kirjoitti:Tää menee 700 ja 905 kaveriksi
No kyllä, sitte olis makosampi kones ku pelin omat koneet yhteensä.Pelaaja80 kirjoitti:seuraavaan versioon kyntömodi?
Tuli mieleen että laitappa kuvaa sitä valmet 905 kyntömodistaValmet805 kirjoitti:No kyllä, sitte olis makosampi kones ku pelin omat koneet yhteensä.Pelaaja80 kirjoitti:seuraavaan versioon kyntömodi?
Täh? Eihän mulla ees oo semmosia, tarkotat kai vilje liää?cr95 kirjoitti:Tuli mieleen että laitappa kuvaa sitä valmet 905 kyntömodistaValmet805 kirjoitti:No kyllä, sitte olis makosampi kones ku pelin omat koneet yhteensä.Pelaaja80 kirjoitti:seuraavaan versioon kyntömodi?
Se on sillä ihmeen vilje liä tyypillä..cr95 kirjoitti:Tuli mieleen että laitappa kuvaa sitä valmet 905 kyntömodistaValmet805 kirjoitti:No kyllä, sitte olis makosampi kones ku pelin omat koneet yhteensä.Pelaaja80 kirjoitti:seuraavaan versioon kyntömodi?