Hakkurin perään kärry?
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
Hakkurin perään kärry?
Nopea kysymys ennenku tuhlaan rahani. Onko tuossa jenzin hakkurissa vetokita? eli saako siihen liitettyä kärryn perään?
-
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Engalnti ja suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: Luukaspoeka
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
-
Re: Hakkurin perään kärry?
Kiitoksia. Vielä kun saisi jotenkin järkevästi toimivaksi uutettua tuon kuormaimen. Luulis et pleikkaohjaimel olis helppo tehdä aitoa vastaava ohjaus.
-
- Viesti:
Kannattaa ihan suosiolla vaihtaa johonki toiseen hakkuriin. Tuo pelin oma on niin susi, että suosittelen sitä ajettavaa ponssen päällä olevaa hakkuria.

Suora putki on kaiken A ja O.
- ViljamiFIN
- Kielet: Suomi, English, ingen bra Svenska.
- Multiplayer tunnuksesi?: Vilis_
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
^ Muuten hyvä idea mutta se taitaa pelata fs pleikalla niku se sano yhessä toisessa aiheessa. 

Kotoisin Suomen Sievimmästä kylästä
-
Joo niin pelaan ja hieman sieppas ku tajusin ettei saa modeja. Kovalla rahalla viä ostin enkä piraattina niinku tähän asti. Nyt jo 250 lehmällä meinaa isoimmista heinäkoneista loppua aikaansaannos kesken... Ja toi kuormainten käyttö oli täysi pettymys. Miten onkin niin vaikeaksi saatu kun valmiina 2 joystickia? koura ja jatko takanappeihin olisi aito, mutta ei.
-
Eikö konsolilla saa optionssista vaihettua nappeja?playtoy90 kirjoitti:Joo niin pelaan ja hieman sieppas ku tajusin ettei saa modeja. Kovalla rahalla viä ostin enkä piraattina niinku tähän asti. Nyt jo 250 lehmällä meinaa isoimmista heinäkoneista loppua aikaansaannos kesken... Ja toi kuormainten käyttö oli täysi pettymys. Miten onkin niin vaikeaksi saatu kun valmiina 2 joystickia? koura ja jatko takanappeihin olisi aito, mutta ei.

AMD Ryzen 7 5800X3D, Asus ROG STRIX B550-F GAMING, 32Gt DDR4, AMD Radeon RX 6800 XT Red Dragon 16GB, 3TT m.2 SSD
-
- Kielet: Suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Juuso
Muskeli_ kirjoitti:Eikö konsolilla saa optionssista vaihettua nappeja?playtoy90 kirjoitti:Joo niin pelaan ja hieman sieppas ku tajusin ettei saa modeja. Kovalla rahalla viä ostin enkä piraattina niinku tähän asti. Nyt jo 250 lehmällä meinaa isoimmista heinäkoneista loppua aikaansaannos kesken... Ja toi kuormainten käyttö oli täysi pettymys. Miten onkin niin vaikeaksi saatu kun valmiina 2 joystickia? koura ja jatko takanappeihin olisi aito, mutta ei.
Ilmeisesti ei.
Niin että mites se meni?
''Bensalla pestään pensselit ja diisselillä tehään voimaa''
-
- Kielet: Suomi, Ruotsi ja englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: LOLPETO(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Saa vaihettua. Ite ainakin sain kun mulla on myös konsolilla fs15.Muskeli_ kirjoitti:Eikö konsolilla saa optionssista vaihettua nappeja?playtoy90 kirjoitti:Joo niin pelaan ja hieman sieppas ku tajusin ettei saa modeja. Kovalla rahalla viä ostin enkä piraattina niinku tähän asti. Nyt jo 250 lehmällä meinaa isoimmista heinäkoneista loppua aikaansaannos kesken... Ja toi kuormainten käyttö oli täysi pettymys. Miten onkin niin vaikeaksi saatu kun valmiina 2 joystickia? koura ja jatko takanappeihin olisi aito, mutta ei.

Åloe kiinnikkeiden laitto onnistuu.
Leipää syö leipää, niin kasvat.

-
- Kielet: Suomi ja enklanti
- Multiplayer tunnuksesi?: Juuso
lolpetooo kirjoitti:Saa vaihettua. Ite ainakin sain kun mulla on myös konsolilla fs15.Muskeli_ kirjoitti:Eikö konsolilla saa optionssista vaihettua nappeja?playtoy90 kirjoitti:Joo niin pelaan ja hieman sieppas ku tajusin ettei saa modeja. Kovalla rahalla viä ostin enkä piraattina niinku tähän asti. Nyt jo 250 lehmällä meinaa isoimmista heinäkoneista loppua aikaansaannos kesken... Ja toi kuormainten käyttö oli täysi pettymys. Miten onkin niin vaikeaksi saatu kun valmiina 2 joystickia? koura ja jatko takanappeihin olisi aito, mutta ei.
Ainakaan ps3 ei saa?
Niin että mites se meni?
-
- Kielet: Suomi, Ruotsi ja englanti.
- Multiplayer tunnuksesi?: LOLPETO(FIN)
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Mulla on xboxilla, ja vaihto onnistuu. Ps3:sta en tiiä. 

Åloe kiinnikkeiden laitto onnistuu.
Leipää syö leipää, niin kasvat.