buffalon nosturiin vauhtia
buffalon nosturiin vauhtia
Ajokoneen nosturiin nopeuksia kun tuntuu pirun hitaalta taitto, kääntö, nosto ja kouran aukaisu. Modi buffalon sain käsiini mutta kun taittoa tai käännön rotspeed vaihtaa yli 20 niin rupee bugailemaan eli mitä pitäisi tehdä vai eikö saa säädettyä? (siis joystickit 2kpl käytössä)
Viimeksi muokannut tero_711, 11.01.2016 22:28. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Re: buffalon nosturiin vauhtia
käytössä 2kpl joystickN141H kirjoitti:Asetuksista muutat hiiren herkkyyttä isommalle.
-
- Viestit: 139
- Liittynyt: 10.06.2014 17:59
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
- Paikkakunta: Lappeenranta
Re: buffalon nosturiin vauhtia
Jos se modi on ingametettu samalla tavalla kuin Giantsin versio ja muutat rotSpeediä vain yhdessä kohdassa, käy varmaan vastaavalla tavalla kuin tässä kuvassa:

Kuva on otettu debug-tilassa (AKA kehitystilassa), jolloin kaikki dynaamiset objektit näkyvät oranssina ja kuvasta näkyy, että varsinainen nosturi (jossa törmäykset yms. ovat) liikkuu eri tahtiin kuin näkyvä nosturi. Jos avaat vaikka alkuperäisen Buffalon XML-tiedoston (\Farming Simulator 15\data\vehicles\steerable\ponsse\ponsseBuffalo.xml), movingToolsin kommentteihin on merkitty kaksi osiota, physics ja delayed mesh ja jos muutat yhden osion alla olevaa movingToolin rotSpeediä, toisen alla oleva movingToolin rotSpeed pitää muuttaa samansuuruiseksi.
---
Tein pikaisesti (yli vuoden harkinnan jälkeen
– jotenkin se on aina unohtunut) skriptin, joka nopeuttaa kaikkien hiirellä ohjattavien akseleiden kiertonopeuden kaksinkertaiseksi: https://www.dropbox.com/s/jhueh52krmj8r ... lSpeed.zip
Ei tarvi muuta kuin kopskata zip-tiedosto modikansioon, niin kaikkien hiirellä käytettävien nostureiden, etukuormaajien, kurottimien yms. käyttäminen nopeutuu. En nähnyt tarpeelliseksi muuttaa "teleskooppiosien" nopeutta (transSpeed), mutta sekin onnistuisi tarvittaessa. Olen testannut tätä vain omassa käytössä eli otan palautetta vastaan.
Jos tuplanopeus ei ihan täsmälleen miellytä, kerrointa voi muuttaa ControlSpeed.luassa tällä rivillä:

Kuva on otettu debug-tilassa (AKA kehitystilassa), jolloin kaikki dynaamiset objektit näkyvät oranssina ja kuvasta näkyy, että varsinainen nosturi (jossa törmäykset yms. ovat) liikkuu eri tahtiin kuin näkyvä nosturi. Jos avaat vaikka alkuperäisen Buffalon XML-tiedoston (\Farming Simulator 15\data\vehicles\steerable\ponsse\ponsseBuffalo.xml), movingToolsin kommentteihin on merkitty kaksi osiota, physics ja delayed mesh ja jos muutat yhden osion alla olevaa movingToolin rotSpeediä, toisen alla oleva movingToolin rotSpeed pitää muuttaa samansuuruiseksi.
---
Tein pikaisesti (yli vuoden harkinnan jälkeen

Ei tarvi muuta kuin kopskata zip-tiedosto modikansioon, niin kaikkien hiirellä käytettävien nostureiden, etukuormaajien, kurottimien yms. käyttäminen nopeutuu. En nähnyt tarpeelliseksi muuttaa "teleskooppiosien" nopeutta (transSpeed), mutta sekin onnistuisi tarvittaessa. Olen testannut tätä vain omassa käytössä eli otan palautetta vastaan.
Jos tuplanopeus ei ihan täsmälleen miellytä, kerrointa voi muuttaa ControlSpeed.luassa tällä rivillä:
Koodi: Valitse kaikki
ControlSpeed.rotMultiplier = 2;
Re: buffalon nosturiin vauhtia
kiitos tiedosta, tuossa tänään vielä koittelin ja nyt sain toimimaan ilman tuota tietoa, vaihdoin physics modeja ja transpeediä kouran käännössä ja lopetti bugailun, en täydellisesti mutta kelpaa ja pystyy myös säätämään nosturin kaikkea liikettä pelissä yhden modin kautta.