Giants editor heittää erroria.

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2015 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
N141H
Tämänhetkinen kaupunki:: Mynämäki
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Viesti:

Giants editor heittää erroria.

Viesti Kirjoittaja N141H »

Tänää kun meinasin alkaa jatkaa mappia, ni sitten kun avaa i3d. lataa vähä aikaa ja sitte tulee error while loading i3d. file, ja ei näy mitää. Eli miten ton saa korjattuu. Koitin lataa uudestaa mut ei auta.
Kuva
Kuva
Kuuspytty

Re: Giants editor heittää erroria.

Viesti Kirjoittaja Kuuspytty »

Kait sää oot ne tiedostot kansioon siirtänä? Smoker
N141H
Tämänhetkinen kaupunki:: Mynämäki
Kielet: Suomi
Viesti:

Viesti Kirjoittaja N141H »

Siis kaikki on iha oikein. Eile toimi hyvi mutta tänää vaa errori. Sillai se toimis että exporttais kaikki objectit ja sitte importtais ne uutee mappii, mut se o vähä työlästä, mut voinhan mä senki tehä jos ei oo muuta ratkasuu.
Kuva
Kuva
BlackForest
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Viesti Kirjoittaja BlackForest »

Löytykö tähän muuta ratkasua? Itellä teki kans tänään saman. Eilen toimi ihan ok ja nyt meinasin jatkaa niin eipä auvennukkaa...

E: Sain korjattua. Katoin Tiedostot/My Games/FarmingSimulator15 ja sieltä log filen.
Sieltä löyty tämmönen Error: Parse error in 'C:/Users/........./map/map01.i3d' at line 1011409. not well-formed (invalid token)
Avasin map01.i3d Notepad++ ja eti kyseisen rivin ja poistin siinä olevan tekstin pätkän niin jopas rupes editori avaamaan kartan.
Tässä tapauksessa nosturin animaation teki herjan..

Käytin viallista karttaa pelissä niin sillä varmaan tuli tuonne sitten näkymään mikä tuolla logissa.
Mutta se tunne kun n.30h työ ei mennytkään hukkaan. 8-)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”