heinäpelto takaisin muille viljoille

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2015 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
letku83
Viestit: 2
Liittynyt: 27.12.2014 16:23
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

heinäpelto takaisin muille viljoille

Viesti Kirjoittaja letku83 »

eli mulla ps3 versio farmista ja ongelma olis ku laitoin heinälle peltoja ja ny haluaisin ne takasi muille viljoolle mutta eipä ollukkaa niin yks selitteistä.
suorakylvö kone ei tee mitää äkeet ei tee mitää eikä pysty fälttäämään eli kuinka noi saa takasi käyttöön?
141
Viestit: 2470
Liittynyt: 15.10.2013 08:20
Tämänhetkinen kaupunki:: pälkäne
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: suomi
Multiplayer tunnuksesi?: valtsu
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: pälkäne

Re: heinäpelto takaisin muille viljoille

Viesti Kirjoittaja 141 »

letku83 kirjoitti:eli mulla ps3 versio farmista ja ongelma olis ku laitoin heinälle peltoja ja ny haluaisin ne takasi muille viljoolle mutta eipä ollukkaa niin yks selitteistä.
suorakylvö kone ei tee mitää äkeet ei tee mitää eikä pysty fälttäämään eli kuinka noi saa takasi käyttöön?
No ainakin kyntö aurassa pitää pc versiossa painaa O näppäintä. Eli varmaan ps3 versiossa pitää painaa kans jotain nappulaa?
letku83
Viestit: 2
Liittynyt: 27.12.2014 16:23
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: heinäpelto takaisin muille viljoille

Viesti Kirjoittaja letku83 »

joo kyl siinä auras saa vaihtaa allow create fields tai limit to field mut kumpikaa ei tee mitää
Hahmottaja
Viestit: 53
Liittynyt: 18.12.2013 22:01
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Vampula

Re: heinäpelto takaisin muille viljoille

Viesti Kirjoittaja Hahmottaja »

letku83 kirjoitti:joo kyl siinä auras saa vaihtaa allow create fields tai limit to field mut kumpikaa ei tee mitää
Jompikumpi päälle allow tai limit fields...muistaakseni mulla luki ruudussa limit fields kun se muokkas sitä maata. Ja tuossa tais olla semmonen että työntekijät ei tee tuota! Eli pitää itse kyntää :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”