Unimog:in muokkausta

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2015 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
^redbull^

Unimog:in muokkausta

Viesti Kirjoittaja ^redbull^ »

Hei, kannattaako minun laittaa koko helahoito blenderiin että saan poistettua alle ajosuojia jne sekä muuten pikkasen muokattua, vai onnistuuko silleen että otan vain sinne pelkän rungon?

Ja semmonen et mitä kaikkee minun kannattaa poistaa jotta minulle jäisi vain pelkästään tuo "pitkä" versio tuosta unimogi:sta käyttöön?

tästä mod:sta kyse: http://www.modhoster.de/mods/unimog-u400-wb

Tarkoituksena myös tehä "pieni" lava kopin ja nosturin väliin, kun se nosturi tulee perälle.

Viisaammat pieniä neuvoja antakees :D
^redbull^

Re: Unimog:in muokkausta

Noni, eli jos otan tästä tuon nosturipaketin (http://www.modhoster.de/mods/man-tga-28 ... obilhacker) Export selection with files ja laitan tuonne unimog:in kansioon ne ja sen jälkeen importaan ne unimog:iin paikoilleen.

- onkos menny tähän asti oikein?
- Mitäs minun sit pitää tehdä?
-Notebad:llä jotain jonnekkin, mut minne ja miten?

Kuva

Vai onko minun helpompi istuttää tämä Unimog:in kori tuon toisen auton päälle, mistä tuo nosturi on?

- nosturin luovuttaja
- http://www.modhoster.de/mods/man-tga-28 ... obilhacker

Netin ihmeellisestä mailmastakaan en löydä ohjeita.. :(
^redbull^

Miteäs mää nää saan korjattua GE antaa -->

Warning: Loading file with invalid case 'C:/Users/jani/Desktop/Unimog_U400_WB/crane/textures/rrs-rama.dds'.
Warning: Loading file with invalid case 'C:/Users/jani/Desktop/Unimog_U400_WB/crane/textures/vehicleShaderDirt.xml'.
Warning: Loading file with invalid case 'C:/Users/jani/Desktop/Unimog_U400_WB/crane/textures/ural_crane__d.dds'.
Warning: Loading file with invalid case 'C:/Users/jani/Desktop/Unimog_U400_WB/crane/textures/ural_crane__sp.dds'.
Warning: Loading file with invalid case 'C:/Users/jani/Desktop/Unimog_U400_WB/crane/textures/cubemapRough.dds'.
Warning: Loading file with invalid case 'C:/Users/jani/Desktop/Unimog_U400_WB/crane/textures/shared/dirt_normal.dds'.

Kuva

GE:ssä lisätty Sermi, sammuti, hydrauliikkatankki (kuvassa liian iso ja väärässä kohdassa), nosturi ja tukijalat.
Nosturi ja tukijalat on eri autoista.
Mitäs nyt XML:iä muokkaan et saan nosturin ja tukijalat toimii? =)
jalmarivaltra
Tämänhetkinen kaupunki:: puumala
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: enaglanti suomi
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Viesti Kirjoittaja jalmarivaltra »

Etsit nosturin tekstit ja xml:ällään lykkäät.
Kuva
Ainuat oikeet valmetit 500ja700:)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”