skp-blender-giants.
-
- Viestit: 414
- Liittynyt: 16.10.2012 22:46
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: hämeenlinna
skp-blender-giants.
Elikkäs minkäs takia exporttauksen jälkeen kaikki osat ovat rigdig body:ssä? on varmaan jokin muukin tapa saada ne pois kun yksitellen läpi käyden??
- N141H
- Viestit: 1143
- Liittynyt: 13.10.2013 12:09
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: Suomi
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: Mynämäki
- Viesti:
Re: skp-blender-giants.
No siis blenderissä ne kaikki pitää yhdistää. Eli valittet kaikki ja meet object -> join.


-
- Viestit: 414
- Liittynyt: 16.10.2012 22:46
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Modaaminen
- Paikkakunta: hämeenlinna
-
- Viestit: 868
- Liittynyt: 15.08.2013 15:11
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: englanti,suomi
- Multiplayer tunnuksesi?: farmingjallu
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
- Paikkakunta: lapua
Re: skp-blender-giants.
Tai vaihto ehtoisesti Ctrl+j blenderis.
Zetor 6340 -1998
Fordson Power Major -1959
YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
Fordson Power Major -1959
YouTube kanavani https://www.youtube.com/channel/UCYOm3M ... yiIm78wEOw
Opel = Olis Perkele Edes Lada
-
- Viestit: 3327
- Liittynyt: 19.05.2012 17:08
- Paikkakunta: Erittäin lähellä ei mitään.
- Viesti:
Re: skp-blender-giants.
Mutta sitten kun on meshit yhdistäny ja vieny giantsiin niin tekstuurit näkyy ruskeena tai violettina vaikka on polut oikein. Sitte ku taas ei oo yhdistäny ni sit toimii tekstuurit.

Suora putki on kaiken A ja O.