Multiplayer ongelmia ? NOPEITA VASTAUKSIA

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2015 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
ValtraC150
Tämänhetkinen kaupunki:: Ii
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: LasiKOFFia
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Multiplayer ongelmia ? NOPEITA VASTAUKSIA

Viesti Kirjoittaja ValtraC150 »

Miksi en pääse kaverin tekemään peliin multiplayerissä ? tulee vain tämä teksti : No connection could be established to the multiplayer game
Valtion Metalli on se juttu ;D
Bene
Tämänhetkinen kaupunki:: Kuhajoki
Kielet: Suomi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: -Bene-
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Multiplayer ongelmia ? NOPEITA VASTAUKSIA

Viesti Kirjoittaja Bene »

Joo mullekki vois kertoo ku ollaan kaverinkans yritetty päästä samaan peliin, mutta aina tulee toi^ sama teksti.:x
Kuva
Mutkat lintas ja renkaat maas!
(Autot ei keuli)
BlackForest
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Viesti Kirjoittaja BlackForest »

Minkäs lainen netti liittymä kaverillas on? Kiinteä vai mokkula? Varmistakaa ettei palomuuri blokkaa ja että on portit auki.
10823 UDP/TCP portti pitäs olla auki
rape
Kielet: Suomi, Egelantti, Ruotti
Multiplayer tunnuksesi?: Rasse
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Viesti Kirjoittaja rape »

Jos kyseessä on mokkula tai sen tapainen niin voi myös olla syynä ettei ole julkista Ip osoitetta. Itselläkin tämä julkisen Ip puuttuminen haittaa multiplayerissä, etten voi joinata tai minun servuun ei voi joinata. Julkisen Ip saa kyllä tilaamalla sen nettisi tarjoajalta tosin pientä maksua vastaan. Joissain 3G liittymistä saattaa vielä vakiona löytyä julkinen Ip, mutta 4G verkoista sitä ei löydy. ;)
En tiiä
BlackForest
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Viesti Kirjoittaja BlackForest »

rape kirjoitti:Jos kyseessä on mokkula tai sen tapainen niin voi myös olla syynä ettei ole julkista Ip osoitetta. Itselläkin tämä julkisen Ip puuttuminen haittaa multiplayerissä, etten voi joinata tai minun servuun ei voi joinata. Julkisen Ip saa kyllä tilaamalla sen nettisi tarjoajalta tosin pientä maksua vastaan. Joissain 3G liittymistä saattaa vielä vakiona löytyä julkinen Ip, mutta 4G verkoista sitä ei löydy. ;)
Juurikin näin, itsellä on saunalahden 4g ja muutin sen julkiseksi niin rupeshan pelit toimimaan että kannatti sioittaa, oliko se nyt 1,5€/kk :)
rape
Kielet: Suomi, Egelantti, Ruotti
Multiplayer tunnuksesi?: Rasse
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Viesti Kirjoittaja rape »

BlackForest kirjoitti:
rape kirjoitti:Jos kyseessä on mokkula tai sen tapainen niin voi myös olla syynä ettei ole julkista Ip osoitetta. Itselläkin tämä julkisen Ip puuttuminen haittaa multiplayerissä, etten voi joinata tai minun servuun ei voi joinata. Julkisen Ip saa kyllä tilaamalla sen nettisi tarjoajalta tosin pientä maksua vastaan. Joissain 3G liittymistä saattaa vielä vakiona löytyä julkinen Ip, mutta 4G verkoista sitä ei löydy. ;)
Juurikin näin, itsellä on saunalahden 4g ja muutin sen julkiseksi niin rupeshan pelit toimimaan että kannatti sioittaa, oliko se nyt 1,5€/kk :)
Ite tein samoin ja avaus maksu oli nyt sen 3,90€ ja 1.99€/kk.
En tiiä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”