Koneiden modaus

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2015 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
valtsu01
Viestit: 61
Liittynyt: 21.04.2015 19:28
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Koneiden modaus

Viesti Kirjoittaja valtsu01 »

Miten saisin vaihdettua äänet yhteen fiiattiin. Olen kokeillut kopioida vaihdettavat äänet ja liittää ne koneen sounds kansioon mutta mitään ei tapahdu.
◦Käyttöjärjestelmä: Windows 10
◦Suoritin: Intel Core i5-4460 (4-ydintä) 3,2 GHz. Välimuisti 6 Mt
◦Muisti: 8 Gt DDR3 1600 MHz
◦Näytönohjain: nVidia GeForce GTX745 2 Gt
◦Kiintolevy: 128 Gt SSD + 1 Tt SATA
jusanteri
Viestit: 283
Liittynyt: 17.10.2014 22:26
Olen kiinnostunut: Naisista
Multiplayer tunnuksesi?: Jusanteri
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Paikkakunta: Pohjois-Karjala

Re: Koneiden modaus

Viesti Kirjoittaja jusanteri »

Avaa koneen xml-tiedosto ja etsi sieltä nämä rivit:
<motorStartSound file="start.wav" pitchOffset="0.97" volume="1" />
<motorSound file="idle.wav" pitchOffset="0.95" pitchScale="0.012" pitchMax="1.45" volume="1" radius="50" innerRadius="20" />
<motorSoundRun file="run.wav" pitchOffset="1" pitchScale="0.033" pitchMax="1" volume="1.5" />

Ja sitten vaihdat noihin alleviivattuihin kohtiin oikeat tiedostonimet. Toi eka on käynnistykselle, toinen tyhjäkäynnille ja kolmas korkeille kierroksille. Jos sulla on se äänitiedosto siinä modin kansiossa niin pelkkä tiedostonimi riittää, mutta jos se on alikansiossa(esim. tuo sounds kansio) niin sitten laitat sen näin sounds/tiedostonimi tuohon alleviivattuun kohtaan.
Asus Rog Strix x570-E gaming|Amd ryzen 9 5900x|Kingston fury renegade 32gb DDR4|Asus Rog Strix RTX 2080ti|Samsung 2tb 980 pro m.2 ssd|Samsung 1tb 970 evo m.2 ssd|Samsung 1tb 860 qvo ssd|Fractal desing define r6|Asus Rog Strix 850w
Pidon rajat löytyy vain ylittämällä ne.
FMG
Viestit: 37
Liittynyt: 23.08.2015 10:33
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: Koneiden modaus

Viesti Kirjoittaja FMG »

Entäs miten saa vaikka new holland puimurin äänet motoon :?: :?: Ja toinen kysymys että miten saa tyhjäkäynnin ja korkeiden kierrosten paikat vaihettuu keskenään?
Kuva
Kiitti umbe!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”