textuuri bugi

Epäselvyyksiä & ongelmia Farming Simulator 2015 pelissä tai yleisesti? Kysy rohkeasti pois mitä ikinä asiasi sitten koskeekaan sillä pelin asiantuntevat vastaavat & auttavat mielellään.
Puolimatka02
Viestit: 96
Liittynyt: 05.01.2015 19:02
Tämänhetkinen kaupunki:: Kysy jos kiinnostaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

textuuri bugi

Viesti Kirjoittaja Puolimatka02 »

Oon valittanu tästä montakertaa jo mutta..mulla on textuuri bugi melkee kaikissa rakennuksissa...jotku väittää että se tulee steamista (mulla ei oo steam)
Jotku taas väittää että näytönohjaimen pitäs olla nvidian...jotku väittää että kuvien pitäs olla dds. muodossa mutta muunsin kaikki dds. muotoon
mutta ei toimi...ja voishan ne rakennukset giantsilla vaihtaa vaa mulla ei toimi giants...auttakaa ny joku,ois iha mukava päästä pellaa ilma bugeja...
Kuva
Viimeksi muokannut Puolimatka02, 23.02.2015 12:25. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Kuva
persepetteri
Viestit: 28
Liittynyt: 15.02.2015 14:30
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: textuuri bugi

Viesti Kirjoittaja persepetteri »

sori en osaa auttaa muttta sanonpahan vaan tässä että mulla ei oo missään modeissa/mapeissa ainuttakaan textuuri bugia :? ja mulla on intel Pentium inside windows 7 ja tosta yhest tarrast ei saa selvää mutta se ei oo kummiskaa nvidia ja kone on acer aspire mut ne numerot on lähteny tosta :/
Puolimatka02
Viestit: 96
Liittynyt: 05.01.2015 19:02
Tämänhetkinen kaupunki:: Kysy jos kiinnostaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: textuuri bugi

Viesti Kirjoittaja Puolimatka02 »

persepetteri kirjoitti:sori en osaa auttaa muttta sanonpahan vaan tässä että mulla ei oo missään modeissa/mapeissa ainuttakaan textuuri bugia :? ja mulla on intel Pentium inside windows 7 ja tosta yhest tarrast ei saa selvää mutta se ei oo kummiskaa nvidia ja kone on acer aspire mut ne numerot on lähteny tosta :/
Voi olla että tuo bugi ei ilimene windows 7...vaan pelekästtään 8 :D
Kuva
stapped
Viestit: 374
Liittynyt: 13.08.2014 15:57
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: textuuri bugi

Viesti Kirjoittaja stapped »

Mulla on tää sama ongelma.. Millähän tosta pääsis eroon? Kone on asus läppäri ja siin on joku Intelin oma näytönohjain. Auttaako se oikiasti jos käyttää läppäriä missä on Nvidian näyttis?
Avatar
subarulinus
Viestit: 456
Liittynyt: 08.08.2012 13:33
Tämänhetkinen kaupunki:: Myrskylä
Kielet: Eniten ruottii suomee ja enkkaa
Multiplayer tunnuksesi?: vw vento
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Myrskyyylä

Re: textuuri bugi

Viesti Kirjoittaja subarulinus »

Minulla win8.1 lenovo läppäri ja intel i7:llä ja jollain intelin näyttiksellä mutta on muös sama ongelma... myös jollain modeilla tekee niin :evil: . Olen koittanut muuttaa kuvan tiedostomuotoa moneen eri muotoon ainakin dds, tga, png, jpg... mutta kun ei niin ei! :evil:
E: Minulla on steam versio ja tuli vasta tämän uuden päivityksen kanssa.
Foordi on peltojen loordi.
-Ford 4550
-Ford 5610
-Ford 3000
-EX Ford 7610
Avatar
Kone-Mies
Viestit: 579
Liittynyt: 29.02.2012 22:16
Tämänhetkinen kaupunki:: Lapua
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi,Englanti
Erikoisosaamiseni: Modaaminen
Paikkakunta: Lapua

Re: textuuri bugi

Viesti Kirjoittaja Kone-Mies »

Kaikilla joilla on steam versio ja tekstuuri bugi niin menkää teiän steam kokoelmaan ja klikkaatte hiiren oikealla sitä FS:ää sitte sieltä klikkaatte ominaisuudet ja sitte siihe ilmestyy se ikkuna ja sitte klikkaatte sieltä yläpalkista betat sitten sieltä valittette sen patch 1.1.0.1 ja sitten sen pitäs ruveta lataan sitä päivitystä. ;)
Kuva
Asus Z97-P|i5 4690k|GTX 960 OC|2x4Gb HyperX Fury|FD R5|240Gb HyperX SSD|Win8.1 Pro|
stapped
Viestit: 374
Liittynyt: 13.08.2014 15:57
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: textuuri bugi

Viesti Kirjoittaja stapped »

Eikös tuo beta päivitys oo vanhempi versio? Päivittääkö peli itsensä vanhempaan?
Puolimatka02
Viestit: 96
Liittynyt: 05.01.2015 19:02
Tämänhetkinen kaupunki:: Kysy jos kiinnostaa
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: textuuri bugi

Viesti Kirjoittaja Puolimatka02 »

Kone-Mies kirjoitti:Kaikilla joilla on steam versio ja tekstuuri bugi niin menkää teiän steam kokoelmaan ja klikkaatte hiiren oikealla sitä FS:ää sitte sieltä klikkaatte ominaisuudet ja sitte siihe ilmestyy se ikkuna ja sitte klikkaatte sieltä yläpalkista betat sitten sieltä valittette sen patch 1.1.0.1 ja sitten sen pitäs ruveta lataan sitä päivitystä. ;)
Vaan ku ei oo mulla stem...ja bugittaa silti...että onko tää peli yksinkertasesti vaan nii buginen ja paska...
Kuva
FiatJaxustus
Viestit: 24
Liittynyt: 26.03.2015 14:56
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Pelaaminen

Re: textuuri bugi

Viesti Kirjoittaja FiatJaxustus »

mulla on intel ja dell tietsikka mut en tiiä mikä numero :?
ei riemulla rajaa kun fiiatilla ajaa.massikalla sulake räjähti,naapurin mummolla paskat housuun tärähti.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Ongelmat & ratkaisut”