Nummisen tila

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
shadowhunter
Viestit: 61
Liittynyt: 12.06.2013 20:13
Kielet: Suomi,Ruotsi ja Englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Nummisen tila

Viesti Kirjoittaja shadowhunter »

Nummisen tila

Kuva
Hei. Minä olen Kari Numminen ja pidän maitotilaa Kainuussa. Elikkäs olen 29-vuotias ja sain tilan noin puolitoista vuotta sitten, kun isäni halusi jäädä eläkkeelle. Minulla on vaimo nimeltä Maaria ja 5-vuotias poika nimeltään Jari. Meillä on 80 hehtaaria peltoa ja 25 hehtaaria metsää. Pihatostamme löytyy 25 lypsävää. Minulla on myös kaivinkone firma, joka on ollut elinkeinoni lukion jälkeen. Nyt firma on kuitenkin myynnissä, koska minulla ei ole enää aikaa pyörittää sitä tai rahaa palkata työn tekijöitä. Lähialueelta löytyy myös yksi lammastila, jonka omistaa lapsuuden kaverini Mika, lähin naapurini on kuitenkin metsäkoneyhtymää pyörittävä Erkki. Mutta heistä myöhemmin lisää. Nyt kuvia tilan koneista.

Kuva
John Deere 6930 on tilan isoin kone, jonka ostin silloin kun tila minulle tuli.

Kuva
Fiat 90-90 on isäni vuonna 2010 ostama. Kone on paljon ajettu ja koko ajan on jotain pientä vikaa, joten uutta traktoria on etsiskelty

Kuva
Bizon Z083 on talon puimuri, jonka osto vuodesta minulla ei ole mitään muistikuvaa, mutta hyvin toimiva kone on.

Alkaa olla kevät pikku hiljaa, joten ensimmäisessä päivityksessä on luvassa kylvöjä.
valtra vamet 6400
Viestit: 65
Liittynyt: 21.03.2014 15:26
Tämänhetkinen kaupunki:: Sillä missä sä et as
Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
Erikoisosaamiseni: Testaus

Re: Nummisen tila

Viesti Kirjoittaja valtra vamet 6400 »

Hyvältä näyttää lisää kuvia ja tekstiä. :kippis:
Kuva by: Jurppa.
Avatar
Niko602
Viestit: 13
Liittynyt: 29.07.2015 19:00
Tämänhetkinen kaupunki:: Kysy jos tekee mieli
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi englanti
Multiplayer tunnuksesi?: Niko8904
Erikoisosaamiseni: Testaus
Paikkakunta: Parkano

Re: Nummisen tila

Viesti Kirjoittaja Niko602 »

Hyvä teksti ja hyvät kuvat :) Jatkoo vaa
EI SIITT MITÄÄ TUU JOLLEI SE VALMETTI OO
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Farmiblogi”