Ruottin hurjasteluja

Haluatko muidenkin tietävän mitä farmillasi tapahtuu? Aloita uusi aihe ja pidä muutkin jäsenet ajantasalla tilasi tapahtumista. Suosittelemme.
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Ruottin hurjasteluja

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Kasitonnivannoutuneen karjatilallisen ja Velkaantuvan lammastilallisen turinoita
Kuva

Terve!

Blogi kertoo karjatilallisen ja lammastilan hurjasteluista Ruottinmaalla. Blogi tulee sisältämään lähinnä kuvatuksia. Pääideana ei ole blogi, Muhkan kanssa omistetaan tälläinen 24/7 palvelin, jolla pelathan Co-opia, kolmaskin mahtuisi kanoja hoitamaan, luottoa toki vaadithaan.


Koneita
Karjatilan konehia:
-Valtra Valmet 8550 & Valtra 970
-Valtra 8950
-Ford 7810 Turbo

Lammastilan konehia:
-New Holland T7.185
-Valmet 702S
-Valmet 605
-New Holland Clayson
Kuva
Avatar
Zetor 6211
Viestit: 476
Liittynyt: 05.01.2016 15:12
Tämänhetkinen kaupunki:: Lappeenranta
Olen kiinnostunut: Naisista
Kielet: Suomi, Englanti ja muutama sana Ruottia.
Erikoisosaamiseni: Modaaminen

Re: Ruottin hurjasteluja

Viesti Kirjoittaja Zetor 6211 »

Hyvä alku. Jatkoa odotellessa. :)
Kuva
-TEIN ITSE SÄÄSTIN
Kuva
Avatar
Simppa
Viestit: 4635
Liittynyt: 24.05.2012 13:53
Olen kiinnostunut: Naisista
Erikoisosaamiseni: Muokkaus

Re: Ruottin hurjasteluja

Viesti Kirjoittaja Simppa »

Erästä henkilöä alkoi vituttamaan tää mappi ni blokin tulevaasuus on vähä pimiänä
Kuva
Lukittu

Palaa sivulle “Farmiblogi”