No terveppä terve taas. Tänään vuorossa erillaista settiä. Eli aamusella tuli urakoitsija niittämään mun rehupellot matalaksi, kun ei oo kannattavaa kaikkii peltoi 359D:llä ja mini niittokoneella niittää. Tänään myös tuli tilaamani JCBN kurottaja. Ja hölötys seis ja kuviin.

Eli aamusella tosiaan tuo urakoitsija niittämääm mun rehupeltoja. Ja pitihän siitä yhistelmästä kuva ottaa.

Sinne menee. Tuon kuvan otettuani menin ottamaan Fiiatista paalaimen pois ja menin keräämään eilen paalatut paalit pellon reunaan.

Ja ei muuta kuin ovi auki hyttiin sisälle ovi kiinni ja traktori käyntiin.

Paalain irti.

Paaleja siirtämässä.

Paalit sain ajettua ja kotiin olin ajamassa niin urakoitsija soitti ja sano että tuus vähän auttamaan, että ois pikku propleema.

Kotiin pääsin ja katoin missä se sen Valmetti oli niin ei muuta suusta tullut, kuin :että voi h#llv#tti.
Siinä joku pari tuntia urakoitiin niin saatiin se ylös. Ja lähti muuten vielä käyntiinkin. Hais kyllä vähän pahalta, mutta ei se urakoitsijaa haitannut, joka lähti heti jatkamaan töitä
Siinä sitten en viittinyt enää puimaankaan lähteä, kun tulisi eräs lähetys hetken kuluttua.

Sieltä se tulee.

Kyydistä, kun se pois saatiin niin ei voinut muuta sanoa, kuin että nätti on.
Pitihän sitä koittamaan päästä niin ei muuta kuin Fiiattiin lantakärryt perään ja kuormaa tekemääm.

Kuorman tekoa. Hyvin tuntu kone toimivan.

Kuorman, kun sain valmiiksi niin ei muuta, kuin kone parkkiin.
Sitten pellolle menossa sontaa ajamaan.

Mutkaan, kun tulin niin en muuta sanonut, kuin että ei helv#tti!

Aika pahasti oli mennyt, mutta kuski näytti olevan tajuissaan.

Kävin nopeasti auttamassa kuskin ulos pistin Fiiatin koppiin apu kuskin paikalle ja terveyskeskuskukseen niin nopeasti, kuin Fiiatilla pääsee.

Tähän onkin hyvä lopetella. Kerron ens päivityksessä Miten rekkakuskin kävi. Mutta ei muuta. Ens päivityksessä sontaa, rehua ja puintia.
Ja siihen asti moro