Laaksosen tila
Alueen säännöt
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
§1 Farmiblogin kirjoittaminen ja viestien kirjoittaminen.
§1.1 Kun kirjoitat farmiblogia kirjoita sitä selkeästi ja helposti ymmärrettävästi, kun lisäät kuvia lataa ne toimivaan kuvapalveluun että kuvat latautuvat nopeasti ja ovat näkyvissä pitkänkin ajan kuluttua eivätkä poistu saatavilta.
§1.2 Vältä turhien ja lyhyiden viestien kirjoittelua blogeihin esim: "komeeta" tai "mikä mappi" koska ne rasittaa vain viestiketjuja eli pyri kirjoittamaan selkeästi ja pitkäluontoisesti.
§1.3 Jos huomaat puutteita blogissa tai vioittuneita kuvia ilmoita asiasta ystävällisesti viestiketjuun.
Kiitos paljon!
- Traktorimies_
- Olen kiinnostunut: Naisista
- Kielet: suomi, englanti, ruotsi, saksa, ranska
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Re: Laaksosen tila
Hyvää tarinaa ja komiat kuvat! 

-
- Kielet: englanti,ruotsi
- Multiplayer tunnuksesi?: Jallu
- Erikoisosaamiseni: Pelaaminen
Komiaa
Hoenot koneet ja tarinat ja juvat kaiken lisäks. 

- valmet505
- Kielet: Suomi,englanti ja huonosti ruotsia
- Multiplayer tunnuksesi?: valmet505(fin)
- Erikoisosaamiseni: Muokkaus
Hyvää luettavaa ja nätit kuvat jatkoa voon, niin kauan kuin motivaatiota riittää.

Tein itse ja säästin
-
- Multiplayer tunnuksesi?: Tunnuksesi?
- Erikoisosaamiseni: Testaus
siis todella upeaa blogia!! kun tätä luin nii rupesin miettimään että pitäisikö itsekin aloittaa blogi