Päivitys 7.
No syksyn mittaan hommat käänty aivan eri polulle kun mitä tähän asti on kulettu. Elikkäs samalla aamulla kun piti puinnit alottaa sai Riikka (tyttökaveri) soiton, että hänen veli oli löydetty aamulla kuolleenna vanhasta setorista kun oli rehuja tehdessä ilmeisesti saanut jonkun sairaskohtauksen. Tuli siinä puitua melko vauhdilla omista yli puolet samalla päivää, kun tuleva(?) anoppi pyys, että menisin auttamaan puinneissa sinne. Seuraavalla aamua oli sitten appiukko pompannu narun jatkoks, ilmeisesti otti pojan kuolema liian koville. No puintiin samalla päivää omat viljat mitä vielä oli pellossa pois, ja seuraavana aamuna n.50km pohjosemmas Urjalaan. Siellä sitten alotettiin puinnit. Riikan veljellä ei ollu naisystävää eikä mukuloita, joten Riikan äiti Taimi ajo kärryjä kun minä puin. Opetin Riikan ajamaan puimurilla ja yli puolet noista reilusta 150 ha:sta se pisti nurin. Sitten tehtiin syysmuokkaukset ja urakoija kävi paalaamassa. Isä hoiti minun maiden muokkailut. Sitte ruvettiin miettimään jatkoa. Tultiin siihen tulokseen, että sisko muuttaa mihensä kanssa Jokioisten keskustasta maalleja hoittavat Koivusalon tilaa isän ja äidin avustuksella, ja minä muutan Riikan kanssa Urjalaan. No näin kävi minä olen enää osakkaana Koivusalon tilalla ja asun nyt Urjalassa hieman isommalla lihakarja tilalla. Syksy meni että heilahti ja tuossa nyt sitten kuvia syksyn varrelta, ja ensi keväänä jatkuu.

Joo vikassa kuvassa näkyy tilan konekanta: 6210r, 6930, 6920, 6810, sitten tuo samen rotisko jolla ei käsittääkseni oo koskaa tehty muutaku aurattu vähän jotain tunteja näky olevan vaan 1600. Ja sitte navetassa makaa ursus ja kurottaja.

Joo vikassa kuvassa näkyy tilan konekanta: 6210r, 6930, 6920, 6810, sitten tuo samen rotisko jolla ei käsittääkseni oo koskaa tehty muutaku aurattu vähän jotain tunteja näky olevan vaan 1600. Ja sitte navetassa makaa ursus ja kurottaja.